Honda CBR600RR... Funstuff???

CBR600RR Tim

MF veteraan
30 mrt 2005
13.918
1
Emmeloord
Sinds dinsdag 29 maart ben ik een trotse eigenaar van een (bijna) gloednieuwe honda cbr 600 rr (2.200km).

paar vragen over deze motor voor de kenner.

Kan het licht niet uit? zoja waar? zit nl. geen knoppie voor aan het stuur.

wat is de topsnelheid? Durf het namelijk zelf "nog" niet uit te proberen

en weet iemand een leuke site waarop fun onderdelen zoals carbon delen worden aangeboden?

Bedankt
en groeten
Tim
 
Welkom...

Dit soort vragen kan je beter in Algemeen of Sport kwijt

Dit gedeelte is om je voor te stellen namelijk..

Waarom zou je het licht uit willen zetten? Hoe beter de koekblikkers je zien, des te veiliger voor jezelf...

Congrats met je bike btw

check www.louis.de eens voor onderdelen e.d.
 
Welkom...

Dit soort vragen kan je beter in Algemeen of Sport kwijt

Dit gedeelte is om je voor te stellen namelijk..

Waarom zou je het licht uit willen zetten? Hoe beter de koekblikkers je zien, des te veiliger voor jezelf...

Congrats met je bike btw

check www.louis.de eens voor onderdelen e.d.


enne pheatus voor zulk soor opmerkingen kan je beter meteen boven in op het geel/oranje driehoekje drukken en het topic bij de modjes melde
 
enne pheatus voor zulk soor opmerkingen kan je beter meteen boven in op het geel/oranje driehoekje drukken en het topic bij de modjes melde


Niet echt nuttig om zoiets te melden :Z


Het licht kan volgens mij niet uit of je moet met draadjes gaan klooien
 
gaan klooien met de draden zie ik niet zitten... dus blijft het licht maar aan...

vind het zo vreemd dat je als ie alleen op contact staat dat het licht al brand... dus keer starten met een zwakke accu zit er niet in.

Bedankt in ieder geval hiervoor!

groet Tim

full
 
gaan klooien met de draden zie ik niet zitten... dus blijft het licht maar aan...

vind het zo vreemd dat je als ie alleen op contact staat dat het licht al brand... dus keer starten met een zwakke accu zit er niet in.

Bedankt in ieder geval hiervoor!

groet Tim

(Afbeelding)

Bij het starten gaat de lamp uit dus dat mag geen probleem zijn.

Top die ik heb gehaald op precies dezelfde is 264 teller km's, gaat ie best hard.

Welkom op MF
 
Mooie motor, welkom :}


Ennum, als je het misschien mooier vindt, er zijn wel kitjes op de markt verkrijgbaar waardoor zowel je linker en je rechterlamp evenveel licht geven. Is wel mooi :)
 
Bij het starten gaat de lamp uit dus dat mag geen probleem zijn.

Top die ik heb gehaald op precies dezelfde is 264 teller km's, gaat ie best hard.

Welkom op MF
Zit niet eens zo ver van de echte kms.

Gefeliciteerd iig met de prachtmotor! *D
 
Sinds dinsdag 29 maart ben ik een trotse eigenaar van een (bijna) gloednieuwe honda cbr 600 rr (2.200km).

paar vragen over deze motor voor de kenner.

Kan het licht niet uit? zoja waar? zit nl. geen knoppie voor aan het stuur.

wat is de topsnelheid? Durf het namelijk zelf "nog" niet uit te proberen

en weet iemand een leuke site waarop fun onderdelen zoals carbon delen worden aangeboden?

Bedankt
en groeten
Tim

Hoi Tim.

Gefeliciteerd met deze fantastische fiets! Echt een goede machine om mee te beginnen! Ik kan er nu mee lezen en schrijven en ik rijd echt niet zachtjes, maar hij doet precies wat je wil! Tip neem als volgende bandjes michelin pilot power. Je zal nu wel Dunlop D208 banden hebben, die overigens voor een beginner (is dit je eerste motor btw?) prima voldoen maar als je een ervaren rijder bent dan vind ik ze niet voldoende.

Topsnelheid is trouwens 277 km/h heb ik ergens gelezen/ staat in de specs. Heb zelf 274 km/h gehaald op de teller dus. Tja op zich wel leuk, maar bochtjes met Michelin Pilot Powers dat is de REAL THING! :} Knietje aan de grond enzo op klaverblad Gorinchem met 115 km/h IN de bochten. :9~ MJAMMIE! Krijg alweer zin, maar kan helaas niet rijden door een vrouw die mij geen voorrang gaf afgelopen zaterdag... :( Hopen dat ie snel weer klaar is! :] Want crashen wil je nu absoluut niet met dit mooie weer! Hou de goede kant boven dus! ;)

Maar ja aan alles komt een eind enzo ben ik nu/ was ik al voor de crash op zoek naar een 1000cc. Maar geloof me als je begint dan heb je voorlopig de tijd van je leven! *D
 
Laatst bewerkt:
Funstuff???

Fuck de topspeed en leg de gearing korter dan heb je FUNSTUFF :9~

(Speedohealer erop om terug juiste snelheid en KM aanduiding te krijgen.)
 
252 ECHT km. Op de klok is dat +- 273km/h. Maar het duurt wel effe die laatste 10km/h op de klok.
Steek een tandje kleiner en koop de speedohealer.
BTw, mijn top is nog steeds 251km/h met kleiner tandwiel. Maar er is wel wat vermogen bijgekomen ;)
 
ik denk een Honda Vtr1000 sp-1?

Die safety light, wat doen deze nou precies? zorgen die ervoor dat de dim en grootlicht in beide lampen gelijk zijn... dus beide lampen of dim of groot?

Groet,
Tim
 
Sinds dinsdag 29 maart ben ik een trotse eigenaar van een (bijna) gloednieuwe honda cbr 600 rr (2.200km).

paar vragen over deze motor voor de kenner.

Kan het licht niet uit? zoja waar? zit nl. geen knoppie voor aan het stuur.
nee...in 2003 zijn alle motoren verplicht verlichting te voeren ...het kan dus niet meer uit....

Durf het namelijk zelf "nog" niet uit te proberen
WAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTT....niet uit te proberen...GAAAASSSS....je zit er binnen 30 sec ofzo..vanaf stilstand...
beetje jammer deze tekst natuurlijk he...durf het niet... :+ "even aan me moeder vragen, ik zweer je dat ie dat zei...hij lachte er niet eens bij....even aan me moeder vragen..." :P :+

en weet iemand een leuke site waarop fun onderdelen zoals carbon delen worden aangeboden?
Tim
ff de search gebruiken, zoek op 600rr en dan topictitel, succes verzekerd! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan