Honda CBR900RR SC33 Fireblade 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is ook echt heerlijk, iedere keer als ik er op rij is het weer een oor tot oor grijns. Nog steeds. Maar ik rij er nu een keer in de maand op als het een goeie maand is. Soms duurt het zelfs twee maanden voor ze weer daglicht ziet. Ik vind het op die manier gewoon enorm zonde.
Maar je hebt trouwens nooit een woord gelogen, hij is in topstaat. De garage gaf me er een compliment voor.


Hoe bevalt je Gixxer verder? Lekkere vakantie mee gehad?
 
de gixxer bevalt prima ben er mee naar de eifel geweest, volgend jaar ga ik ermee naar de dolomieten. word moeilijk om deze tijd een motor te verkopen ook al is ie in topstaat, en je zal zien als ie weg is wil je weer een motor naar een tijdje nu kan je hem altijd pakken wanneer je zou willen als je het geld niet nodig heb zou ik hem lekker houden als ik jou was, vind er maar weer eentje in deze staat, je heb al het onderhoud gedaan voor de komende tijd
 
Tnx Dave, ik heb de traditie van Michel voortgezet.
En mensen, de prijs is te bespreken!
 
Jullie hoeven niet allemaal alleen maar te kwijlen om hoe mooi ik er uit zie op de Fireblade, je kunt er zelf ook zo sexy uit zien ;)
 
Fascinerend dat de goedkoopste Blade van deze leeftijd gewoon geen enkele reactie krijgt, en als je hem 1000 euro duurder maakt dan weer wel. Misschien moet ik de prijs maar wat omhoog gooien, in plaats van omlaag ;)
 
Onderweg naar de koper, net even teveel gas bij het wegrijden en een prachtige highsider gemaakt. Hij is dus helaas niet zo mooi meer. Kappen aan de rechterkant zijn kaduuk. Spiegeltje kapot, richting aanwijzertje kapot, kuipruitje kapot. Paar kleine krasjes op de tank en op de uitlaat. En schetsplaatje aan de rechterkant ook niet meer goed.

Verdorie wat gaat dat snel, zo'n fout.

Anyways, als iemand geinteresseerd is dan hoor ik het graag. Deze keer bij mij afspreken graag ;)
 
zonde om me ouwe fiets zo te zien, ben je zelf nog wel heel thijs?

Ja ik vind het ook echt enorm zonde om hem zo te zien. Sorry dat ik hem niet netjes heb kunnen houden. Na al het poetsen is het zonde om hem zo te zien liggen. Ik kon wel janken, maar ik probeer maar wat te lachen.

Ik heb alleen wat last van m'n schouder omdat ik daar op landde. En ik was erg blij met m'n helm, want m'n hoofd heeft ook even goed op de grond gelegen. Een goed excuus voor een XR1100 zal ik het maar noemen.

Ik wil haar weer in originele staat terugbrengen, ik heb daarvoor de topkuip, zijpaneel en het achterpaneel nodig en verder nog wat klein materiaal. Dan is ze op een paar kleine krasjes op de tank (op de zwarte sticker) en de uitlaat na weer in originele staat. Het carter, het frame, de poten, de brug, niets is verder geraakt. Dus dat is geluk bij een ongeluk.

Zolang ik hier geen reacties krijg ga ik dat proberen te doen. Het nadeel is alleen dat van deze versie weinig plastic te vinden is en ik vind het zonde om haar een andere kleur te geven.


Anyways, nogmaals sorry! Stomme fout was het en eeuwig zonde.
 
het belangrijkste is dat je zelf nog heel ben de motor kan je wel weer herstellen, zou als ik jou was ff op ebay duitsland of engeland kijken daar hebben ze veel meer onderdelen beschikbaar dan in nederland
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan