Honda CBR900RR SC33 Fireblade 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat het nou om je motor of om je vriendin?

Om je moeder O-)


Haha joh ik sla door in het ophemelen. Zodat een toekomstige koper ziet dat er liefde in de motor is gegaan. Ik had ook gewoon een lijstje met leeftijd, kilometerstand en opties kunnen geven met een paar foto's en een prijs, maar dat is ook zo ongezellig voor geinteresseerden he.
 
Ja ik vind het ook echt enorm zonde om hem zo te zien. Sorry dat ik hem niet netjes heb kunnen houden. Na al het poetsen is het zonde om hem zo te zien liggen. Ik kon wel janken, maar ik probeer maar wat te lachen.

Ik heb alleen wat last van m'n schouder omdat ik daar op landde. En ik was erg blij met m'n helm, want m'n hoofd heeft ook even goed op de grond gelegen. Een goed excuus voor een XR1100 zal ik het maar noemen.

Ik wil haar weer in originele staat terugbrengen, ik heb daarvoor de topkuip, zijpaneel en het achterpaneel nodig en verder nog wat klein materiaal. Dan is ze op een paar kleine krasjes op de tank (op de zwarte sticker) en de uitlaat na weer in originele staat. Het carter, het frame, de poten, de brug, niets is verder geraakt. Dus dat is geluk bij een ongeluk.

Zolang ik hier geen reacties krijg ga ik dat proberen te doen. Het nadeel is alleen dat van deze versie weinig plastic te vinden is en ik vind het zonde om haar een andere kleur te geven.


Anyways, nogmaals sorry! Stomme fout was het en eeuwig zonde.

Staat op MP iemand die zo'n Blade als de jouwe in onderdelen verkoopt. Dus je kan 'm weer netjes maken.
Deze:
http://motoren.marktplaats.nl/onder...Rw7CkzyX+OPFjiSmI8PX37z8QlEua&fta_ind=70&fs=1
 
Om je moeder O-)


Haha joh ik sla door in het ophemelen. Zodat een toekomstige koper ziet dat er liefde in de motor is gegaan. Ik had ook gewoon een lijstje met leeftijd, kilometerstand en opties kunnen geven met een paar foto's en een prijs, maar dat is ook zo ongezellig voor geinteresseerden he.

Vond het ook wel een leuk verhaaltje...
 
je heb toch nog een beetje mazzel zie ik, voor 500 euro staat er op marktplaats een compleet kuipset plus tank te koop
 
Jup, ik mis alleen het kuipframe nog en dan is hij weer helemaal netjes op een paar krasjes op de tank en de uitlaat na. Ze blinkt weer ;)
 
Ja aardige man, verkocht z'n Blade bij gebrek aan reactie in onderdelen. Het enige verschil met eerst is dat er nu een donkerder ruitje op zit. Maar dat staat zeker niet verkeerd.
 
Jup, ik heb hem ook even doorverwezen naar Motorshopper ;) Hoeven we niet meer Marktplaats af te struinen naar z'n onderdelen.

Nogmaals bedankt voor het snelle spotten van de onderdelen.
 
Nee dan gaat hij weer in z'n geheel weg. Ik was van plan Remond weer eens een mailtje te sturen.

In onderdelen gaat ze niet weg. Als niemand haar wil blijf ik er lekker zelf op rondrijden.
 
Als je zin hebt in een ruil is er misschien iets te bespreken. Wil je ´m gewoon kwijt dan wordt t moeilijker.
 
Hmm sorry, het is toch niet helemaal wat ik zoek. Mooi is hij absoluut, maar ik zit toch iets meer in de richting van een SM te kijken.
Toch bedankt!
 
oh zie dat de laatste reactie wel heel heel lang geleden is..niet opgelet, is al verkocht neem ik aan?
 
Hey Lico,


Joh was vergeten dat deze er stond. Motor zit inmiddels weer netjes in elkaar en hij heeft inmiddels 10 k meer op de teller staan. De achterband is dringend aan vervanging toe ;)
Maar ja opzich is ze nog wel te koop :) Prijs heb ik niet echt iets in het hoofd. Doe een bod zou ik zeggen en misschien kunnen we eens afspreken zodat je een ritje maken kan.

De motor staat in Zoetermeer (verwarmde stalling gevonden op m'n werk ;) ).
 
Daarom, en de motor is ook weer helemaal goed. If anything heeft het de band versterkt tussen mij en de brommer ;) Ze staat nog wel online, maar als ze niet verkocht wordt is er om eerlijk te zijn niemand die het erg vindt. Behalve m'n ouders dan natuurlijk ;)

Maar tnx in ieder geval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan