Honda CRF 250 Rally

Met die watertank vindt ik ook wel gaaf, reuze handig als je vrij gaat kamperen in de bergen.
1678499601186.jpg
 
..DTracker 250 was in 2015 dat ik deze huurde in Chiang Rai.
Een oude vriend van mij uit Nederland die ik nu al jaar of 48 ken woont in Ban Dung vlak bij Udon Thani.
Die had toen een KLX 250 en kwam daar mee naar Chiang Rai toe.
daar vandaan zijn we een week op pad geweest samen en ik daarna alleen nog wat dagen.
Ik heb uiteraard nog meer fotoos maar misschien is het idee om een Thailand reis/woon topic te openen om daar alles over Thailand te posten ?
Of gaan we hier gewoon door ?
 

Bijlagen

  • DSC_0773 (1).JPG
    DSC_0773 (1).JPG
    337,2 KB · Weergaven: 14
De avond meditatie en het bier, de inzichten van driver hebben tot een nieuwe revelatie in het verre oosten geleid.
dank driver voor het overleg, liefhebbers we kunnen hier verder met een wat bredere dekking en deelname, maar dit draadje blijft uiteraard ook open.
Nieuw Thailand, reis en motor, cq wonen topic hier:

 
Zelfde merk als mijn inmiddels 20 jaar oude cross helm👍👍

Sinisalo is gewoon top.
Bijna alle mn spullen verrotten hier door de hitte en luchtvochtigheid in een ongeconditioneerde kast na 4 of 5 jaar, zoal mn raven laarzen die compleet uit elkaar vielen na 2 jaar. Maar dat sinisalo harnas inclusief bestickering is dik 20 jaar oud en nog steeds in prima staat.

Philipijnen oké.. Ook mooi 👌. Jij crost/off road daar dus ook zie ik.

Ja, beetje crossen offroaden.
 
Laatst bewerkt:
De avond meditatie en het bier, de inzichten van driver hebben tot een nieuwe revelatie in het verre oosten geleid.
dank driver voor het overleg, liefhebbers we kunnen hier verder met een wat bredere dekking en deelname, maar dit draadje blijft uiteraard ook open.
Nieuw Thailand, reis en motor, cq wonen topic hier:

. Overleg en idee over Thailand gerelateerd topic.. Graag gedaan.
Uiteraard kom ik daar ook spammen met mijn in het verleden gemaakte uitstapjes daar.
 
Doe even een flmpie vd driehonderd aub

Ik heb helaas niet veel tijd meer om naar zijn repairshop in puerto princesa downtown te rijden. Het is hier nu alles afwikkelen en prepareren voor de terugreis naar NL. Ik kan hem ook niet vragen iets te sturen, social media of telefoon doet ie uberhaupt niks mee.
 
En de CT 125 zie je ook steeds meer voor de die hard avonturier, 2300 euro, nieuw onvoorstelbaar.
Bekijk bijlage 1859081
Mooi ding. 125 cc kun je prima mee reizen daar overal.setje lage zit misschien als je wat lang bent?. Kwam tijdens een rit in Thailand twee Australische mensen tegen. Man en vrouw die reden alletwee ook een 125cc ik dacht ook Honda motor. Gekocht in Maleisië vlgs mij en reden daar hun Azië toer mee zeiden ze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan