Honda CRF 250 Rally

Mooi ding. 125 cc kun je prima mee reizen daar overal.setje lage zit misschien als je wat lang bent?. Kwam tijdens een rit in Thailand twee Australische mensen tegen. Man en vrouw die reden alletwee ook een 125cc ik dacht ook Honda motor. Gekocht in Maleisië vlgs mij en reden daar hun Azië toer mee zeiden ze.

Ja dank je Driver, ik kwam ook ooit een gast tegen in Alkmaar, die was een jaar onderweg geweest op zo'n ding, kwam vanuit Turkeije gereden, was geloof ik ook heel Azie doorgereden, inderdaad mensen kopen zo'n ding gewoon en gaan ermee op pad, vind't geweldig.
 
Op dat punt hadden we zo'n 15000 vd 17000 bochten en hairpins gehad in zo'n 4 uur rijden.
De Mae Hong Son loop is de meest bochtigste motorroute in ter wereld.
Prima te rijden vondt ik. Echt hard konden we niet maar was wel leuk verder en ook een keer gereden met de huur auto en rokende remmen ha ha..
 
Prima te rijden vondt ik. Echt hard konden we niet maar was wel leuk verder en ook een keer gereden met de huur auto en rokende remmen ha ha..

Ja hoor is onweis leuk, goed asfalt,we hebben op de heenweg een eigen alternatieve route gedaan, die is een stukje bochtiger.
Binnendoor route naar Pai, start zuidelijk van het vliegveld vanuit Chiang Mai naar Pai, begind bij de 1095, misschien ken je die?, kan m iedereen aanraden die van bochten houd is ongeveer 190 km of zo, kun je inderdaad de remmen flink oproken😅
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu zelf wat zitten lezen over de verschillen tussen de 250 en de 300. Ze hebben de kloof tussen beide toch wel groter gemaakt blijkbaar. De 300L beter offroad en de Rally beter en comfortabeler op de lange afstand. De vering blijft bij beide slap.
 
Ik heb nu zelf wat zitten lezen over de verschillen tussen de 250 en de 300. Ze hebben de kloof tussen beide toch wel groter gemaakt blijkbaar. De 300L beter offroad en de Rally beter en comfortabeler op de lange afstand. De vering blijft bij beide slap.

Ja ik heb beide gereden maar dat is ook alweer een jaartje terug, ik denk dat ik even een 300 Rally ga huren voor een paar dagen, ik vindt de L wel een beetje klein, vondt de vorige wat groter aandoen, heb de indruk dat de vering van de L veel slapper is dan de Rally, heeft ook minder veerweg dacht ik, 300 Rally lijkt me wel fijn op de lange afstand, loopt vlot naar de 140, en absoluut geen trillingen.
 
Grote afwezige op de Bangkok motorshow gisteren was de CRF 300 Rally
De Transalp was er wel te zien en vele hipster cq starbucks motorfietsen en de CRF 300 en 450 L.
Die deelden samen de stand.
20230326_175214.jpg
20230326_175327.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan