Honda CRF 250 Rally

Ik word gek denk ik....zit ik ALWEER te kijken voor een CRF L of Rally.:( De 300's zijn wel duur.
Deze lijkt wel lekker compleet. En op 10km van mijn deur. Ojee.|(
Prijs val me mee gezien het aantal km'ers en de aanpassingen inderdaad.
Nieuw is ie nu €8.199,- en ik las op het CB500X forum dat de prijzen per 01 April worden aangepast dus kans is dat de CRF dan ook in prijs omhoog gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Muug
Wat een geld joh voor een tamme crf.
Voor die pegels koop je een mooie 690.
Met bijna 3 x meer vermogen.
En als je beetje geluk hebt nog lichter als de crf.
Je komt er overal verder mee in het terrein.
En op de weg is het ook een feest.
 
Wat een geld joh voor een tamme crf.
Voor die pegels koop je een mooie 690.
Met bijna 3 x meer vermogen.
En als je beetje geluk hebt nog lichter als de crf.
Je komt er overal verder mee in het terrein.
En op de weg is het ook een feest.
Lol, ik snap eigenijk niet waarom jij deze rubriek volgt. Ik ben je al tegengekomen op het GS-forum en het allroadmaniacs-forum. Telkens had je inderdaad prachtig opgebouwde motorfietsen. En ik adoreer je kernachtige en erg grappige taalgebruik. Dus ik snap helemaal niet wat jou naar deze rubriek trekt. 😀
 
Nee heb al een crf250L gehad.
Voor m.n vrouw.
Maar er zelf ook mee gereden.
Toen waren ze nog leuk betaalbaar nu vindt ik ze serieus overpriced.
Heb nu weer een bijna nieuwe monkey honda.
Maar vindt de kwaliteit steeds meer een hoog alie express gehalte krijgen.
En dat zie ik nog niet echt terug in ktm.
Tuurlijk je betaalt er klap meer voor.
Maar voor mij betaalt zich dat ook terug in een stuk meer motorlol.
De monkey is echt leuk hoor.
Je gaat al lachen als je erop zit.
En je gedraagt je behoorlijk aso met z.on ding.
Maar de afwerking vindt ik eigenlijk bedroevend.
En toch motorisch zit het allemaal wel goed in elkaar.het blijft draaien.
Zou nog wel eens graag op ern crf450L willen knallen.
Neem niet al te serieus wat ik schrijf.
En neem het met een korrel suiker.
 
Laatst bewerkt:
Ik word gek denk ik....zit ik ALWEER te kijken voor een CRF L of Rally.:( De 300's zijn wel duur.
Deze lijkt wel lekker compleet. En op 10km van mijn deur. Ojee.|(

Dat ziet er geweldig uit Muug, als je de centen hebt zou ik 'm snel ophalen, echt wel een vd meest begeerde adv bikes van't moment....
 
Gister nog een rondje met Edwin gedaan, hij op z'n 300 Rally, moet zeggen dat hij nu de motor ingereden is hij daadwerkelijk lekker met 140 op de snelweg rondtoert, en hij red altijd over de 420 kilometer op een tank, de 300 is wel iets lager dan de 250 Rally, maar das ook wel lekker.
Zadel is duidelijk breder en comfortabeler.
 
20230329_132411.jpg
20230329_132559.jpg
 
Das gewoon dezelfde motor he.
No way dat die comfortabel 140 doet, mijn vrouw haar CB300 haalt net 120 op gps met mijn 95 kilo erop, en dan staat het schakellampje permanent te blinken.
 
Mijn 250L van 2020 haalde meer dan 120 gps km/u, dus waarom een 300 geen 140? Beetje wind mee, eventueel wat bergaf...
 
Nee heb al een crf250L gehad.
Voor m.n vrouw.
Maar er zelf ook mee gereden.
Toen waren ze nog leuk betaalbaar nu vindt ik ze serieus overpriced.
Heb nu weer een bijna nieuwe monkey honda.
Maar vindt de kwaliteit steeds meer een hoog alie express gehalte krijgen.
En dat zie ik nog niet echt terug in ktm.
Tuurlijk je betaalt er klap meer voor.
Maar voor mij betaalt zich dat ook terug in een stuk meer motorlol.
De monkey is echt leuk hoor.
Je gaat al lachen als je erop zit.
En je gedraagt je behoorlijk aso met z.on ding.
Maar de afwerking vindt ik eigenlijk bedroevend.
En toch motorisch zit het allemaal wel goed in elkaar.het blijft draaien.
Zou nog wel eens graag op ern crf450L willen knallen.
Neem niet al te serieus wat ik schrijf.
En neem het met een korrel suiker.
Ik draag al heel mijn leven een kilo zout bij me, dus dat zit wel snor. 😉
Ik noteer dus: goedkope CRF voor mijn vrouw, en een 690 voor mij. :t
 
De 300 heeft het stuur scheef op de foto waardoor hij lager wordt en de camera werd niet helemaal horizontaal gehouden waardoor het beeld vertekent.
Zou je de foto nog eens willen maken met de sturen in dezelfde positie en de camera horizontaal?

Welke mods heb je aan je 250 gedaan? Heb je er stuggere vering onder?
En heb je een langere jiffy?
De 300 heeft het stuur scheef waardoor de motor lager wordt en de jiffy relatief langer zodat hij rechter op komt te staan. Toch staat hij schuiner dan je 250 waardoor hij lager lijkt.

Misschien zou je bij een nieuwe foto een blokje onder de jiffy van de 300 kunnen doen zodat ze even schuin staan voor een eerlijke vergelijking.
 
Gister nog een rondje met Edwin gedaan, hij op z'n 300 Rally, moet zeggen dat hij nu de motor ingereden is hij daadwerkelijk lekker met 140 op de snelweg rondtoert, en hij red altijd over de 420 kilometer op een tank, de 300 is wel iets lager dan de 250 Rally, maar das ook wel lekker.
Zadel is duidelijk breder en comfortabeler.
Zadel hoogte vd 300Rally is 2 cm lager volgens de Specificaties.
Wil je dezelfde hoogte dan kun je er een lekker dik zadel opgooien :t

Ga je de 300 Rally kopen?
 
Ik word gek denk ik....zit ik ALWEER te kijken voor een CRF L of Rally.:( De 300's zijn wel duur.
Deze lijkt wel lekker compleet. En op 10km van mijn deur. Ojee.|(
Waarom gaat ie met al die extra's en zo'n kilometerstand weg?
Wil de huidige eigenaar toch een Propje-proof KTM, is het de vertrouwde "wegens beëindigen van hobby" of is er een andere reden om zo snel een motor die net af is te verkopen? 👀
 
Das gewoon dezelfde motor he.
No way dat die comfortabel 140 doet, mijn vrouw haar CB300 haalt net 120 op gps met mijn 95 kilo erop, en dan staat het schakellampje permanent te blinken.
Mijn 250 loopt vrij vlot naar de 130 - 135 op de teller, 138 windje mee, dus gps zeg maar 125 per uur, de 300 Rally loopt redelijk van mij weg op topsnelheid.
 
De 300 heeft het stuur scheef op de foto waardoor hij lager wordt en de camera werd niet helemaal horizontaal gehouden waardoor het beeld vertekent.
Zou je de foto nog eens willen maken met de sturen in dezelfde positie en de camera horizontaal?

Welke mods heb je aan je 250 gedaan? Heb je er stuggere vering onder?
En heb je een langere jiffy?
De 300 heeft het stuur scheef waardoor de motor lager wordt en de jiffy relatief langer zodat hij rechter op komt te staan. Toch staat hij schuiner dan je 250 waardoor hij lager lijkt.

Misschien zou je bij een nieuwe foto een blokje onder de jiffy van de 300 kunnen doen zodat ze even schuin staan voor een eerlijke vergelijking.
Niks geen modificaties, motor is compleet standaard.
 
Ze staan er bij bosjes te koop.
Compleet verbouwde ktm 690 en huskie 701 inclusief patserige badkuip.
Net of je mee gaat doen aan dakar.
Veel blaaskaken zouden wel ff de TET afraffelen.
Maar denk dat corona roet in hun ontbijt heeft gegooid.
En nu hebben ze alweer jeuk aan een sportieve ducati.
Of ze willen zuipen aan de Costa,s.
Denk dat er daarom zoveel tekoop staan.
Wat boeit het trouwens ook waarom iemand hm weg doet?.
De werkelijke reden kom je toch niet achter
 
ben nog nooit aan de costa geweest.
Ja torremolinos omdat we moesten wachten op de boot naar marokko.
Maar dat was in eind februari.
 
Laatst bewerkt:
Jij kan er gewoon niets aan doen je woont in amsterdam.
Als je geen dikke ram van voor de deur kwijt kan koop je motor met badkuip.
Pas zonnepaneel gehaald in Almere.
Het lijkt wel of elke patser zich tegenwoordig zo.n ding kan veroorloven.
Die ram van dan of ford f150 liefst dubbel lucht achter.
 
  • Haha
Waarderingen: Muug
Jij kan er gewoon niets aan doen je woont in amsterdam.
Als je geen dikke ram van voor de deur kwijt kan koop je motor met badkuip.
Pas zonnepaneel gehaald in Almere.
Het lijkt wel of elke patser zich tegenwoordig zo.n ding kan veroorloven.
Die ram van dan of ford f150 liefst dubbel lucht achter.
ik ben meer van de toyota hilux, of tacoma, wel dubbel cabine en liefst met lekkere dikke bandjes..
😁😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan