Honda CRF 250 Rally

Ok, 130-135 op teller terwijl jij comfortabel zit.
Daar kan ik me in vinden. Bij de CB is dat 120 GPS, wat ik kan beamen.
 
Ok, 130-135 op teller terwijl jij comfortabel zit.
Daar kan ik me in vinden. Bij de CB is dat 120 GPS, wat ik kan beamen.
Ja het motortje snort en ik kijk vrolijk om me heen. Harder gaat het niet dus waar zou ik me druk over maken. Ik wil best geloven dat het maar 120 op de GPS is, het voelt als hard zat 🙂
 
Dan neem ik aan dat de 250- 300 Rally/ L voor de eigen markt anders gespeckt zijn dan de exportmodellen, geen euro of epa norm hier, en een tikkie meer open staan, geen abs, zijn hier ook lichter vanwege de afwezigheid van egr en abs systemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Muug
Dan neem ik aan dat de 250- 300 Rally/ L voor de eigen markt anders gespeckt zijn dan de exportmodellen, geen euro of epa norm hier, en een tikkie meer open staan, geen abs, zijn hier ook lichter vanwege de afwezigheid van egr en abs systemen.
Dat kan best, al zou ik vermoeden dat dat voor nieuwe motoren niet meer zo is.

En ik ben helemaal akkoord, harder hoeft het niet.
 
Dat kan best, al zou ik vermoeden dat dat voor nieuwe motoren niet meer zo is.

En ik ben helemaal akkoord, harder hoeft het niet.
Is E4 in Thailand, weet niet of dat voor grotere motoren ook geld, T7 op de Bangkok Motorshow had een joekel van een katalisator voor het blok hangen, maar die zijn ook gebouwd in Japan.
IMG-20220327-WA0003.jpg
20230326_180727.jpg
20230326_180648.jpg
 
Verklaart ook het enorme prijsverschil met de rest van de wereld, geen abs, en een veel simpelere ecu voor het motormanagement, simpeler uitlaat, ander luchtfilterkastje, kleinere dynamo spoel, heeft allemaal z'n effect.
 
Gister toch weer zo'n 180 km gelogd in afgelegen gebied waarvan 110 km off road en in ziedende hitte 39 graden en zonder mobiel bereik.
Ik heb daarbij puur op Birdseye gereden want er zijn hier alleen maar zandpaden, navigeren is puur lastig in de volle zon, er is geen horizon en geen schaduw, ook de nodige twijfel momenten gehad waar sporen min of meer ophielden.
Zo in je uppie is eigenlijk het mooist ...
20230420_125014.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan