honda deauville 700nt bruin zwarte benzine

pia100

Rookie
10 mei 2023
12
1
ik heb een probleem ,na het rijden van een korte rit kleurt de benzine bruin zwarten loopt de motor niet meer, heb de benzine tank al meerdere malen gecontroleerd zelfs op roest niks te vinde of te zien ,bezine pomp ook meerder malen proper gemaakt + filter ook , ook al nieuwe bezine geprobeert ,olie en olie filter ook al vervangen probleem blijft ,al aan verschillende personen probleem uitgelegd niemand weet iets,daarom vraag ik het hier eens

Mvg Luc
 

Bijlagen

  • IMG_20230328_163034.jpg
    IMG_20230328_163034.jpg
    195,8 KB · Weergaven: 91
  • IMG-20230328-WA0021.jpeg
    IMG-20230328-WA0021.jpeg
    145,7 KB · Weergaven: 89
Zit de juiste hoeveelheid motorolie in je blok?

Dit is absurd en klinkt inderdaad alsof er motorolie in de tank komt of dat er een elektrolytische reactie aan het plaatsvinden is.

Wordt de benzine ook bruin als je de minpool van de accu afkoppelt?
 
Tank is niet beroest aan buiten zijde, er zit inderdaad genoeg motorolie op staat tussen de 2 lijntjes ,waar vind je die carter ventiel dan ,heb de minpool van de accu nog niet afkoppelt gehad , denk dat ik best misschien raadpleeg die der verstaand van heefd
Maar toch bedankt allemaal
 
Tank is niet beroest aan buiten zijde, er zit inderdaad genoeg motorolie op staat tussen de 2 lijntjes ,waar vind je die carter ventiel dan ,heb de minpool van de accu nog niet afkoppelt gehad , denk dat ik best misschien raadpleeg die der verstaand van heefd
Maar toch bedankt allemaal
Kan goed roest aan de binnenkant zitten.
 
hoe bedoel je Speed2Win, had benzine pomp eruit gehaald en dan kun je schoon in de tank kijken en ik zie niks van roest
Het is niet wabt bijft maar want blijft ,ga tank nogeens controleren
 
hoe bedoel je Speed2Win, had benzine pomp eruit gehaald en dan kun je schoon in de tank kijken en ik zie niks van roest
Het is niet wabt bijft maar want blijft ,ga tank nogeens controleren
Met een aansteker als rechtgeaarde Bricoleur de binnenkant van je tank controleren op roest. Dat lost elk probleem op!

Edit: Zeg niet dat zoiets nooit gebeurt, want hoe dom kun je zijn?
Man using lit cigarette lighter to check if gas tank was full causes gas station to explode

‘T was maar een Hollands dolletje. Geen aandacht aan schenken. Beter om @Martell vragen of-ie even komt kijken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan