Honda goldwing in geruild voor burgman 650 exec

linusje

MF veteraan
17 apr 2009
1.896
91
Met pijn in mijn hart mijn Honda goldwing 2019 verkocht en in de plaats een Suzuki Burgman 650 exec 2019 gekocht.
Knie problemen en goldwing was te zwaar. Knie prothese knie ene kant komt los en tweede knie mogelijks ook een knieprothese.
Burgman rijdt wel goed.....weet ik uit het verleden en uiteraard veel minder zwaar.
Goldwing was ongeveer 400 kg.

Was lang geleden dat ik hier nog iets had gepost. Hou het allemaal veilig en gezond.
 
Das een heel verschil,Goldwing met Burgman.
Wel verstandig van je,Burgman is met dergelijke lichamelijke problemen stuk gemakkelijker.
Veel plezier er mee.
 
Brugman 650 heb er 5 jaar een bij gehad naast een k1600 en er 3 keer de Alpen mee bezocht en de k1600 niet gemist. De koning onder de scooters.
 
Ook ik heb vanwege lichamelijke klachten mijn Honda Integra ingeruild voor een Burgman 650. Kon met mijn been niet meer achterlangs opstappen....voorlangs geen probleem. In begin effe wennen, want Burgman was zwaarder als Integra, maar hij rijdt heerlijk. In 8 maanden 18000 km gereden en ik zou nu niks anders willen! Heel veel plezier en veilige kilometers met je Burgman
 
Terug
Bovenaan Onderaan