Thanks! Klopt 2011... Ze lijken een soort van gepopnagelt. Ik ga een foto maken.
Als je wat rond zoekt naar dit type uitlaat zou er links van de eindkap een schroefje of popnagel moeten zitten, zo niet, dan is deze er niet of al eruit. Wellicht heeft Ixil ook db killer loze versies gemaakt, of juist met niet verwijderbare db killer.Ik was het helemaal vergeten... Maar bij deze... Dit lijken mij DB Dempers, maar deze kan ik er niet uitschroeven. Ook zit er een gaatje in de onderkant waar uitlaatgas uitkomt. Zijn er andere Hornet rijders die ook met een Ixil Hyperlow rijden die kunnen vertellen waar dat gaatje voor dient en of het verwijderen van de dempers er zorgt dat er wat power terugkomt (ik ervaar nu licht vermogensverlies bovenin t.o.v. de originele demper).
Bekijk bijlage 1333952Bekijk bijlage 1333953
Als je wat rond zoekt naar dit type uitlaat zou er links van de eindkap een schroefje of popnagel moeten zitten, zo niet, dan is deze er niet of al eruit. Wellicht heeft Ixil ook db killer loze versies gemaakt, of juist met niet verwijderbare db killer.
Zou vooral Ixil even contacten dan met je vraag.
V.w.b. dat gaatje, zou zomaar afwatering kunnen zijn, al zou je dat misschien ook lager kunnen verwachten. Het type uitlaat leent zich er natuurlijk wel voor om vol te lopen gezien de stand van de eindpijpjes. Het water moet ergens heen... en vooral niet in je uitlaat blijven zitten lijkt mij.
Aan de binnenkant moeten inbusboutjes zitten. Deze eruitdraaien en kun je de DB killers eruit halen. Er staat een filmpje op internet even googlen.
Heb deze uitlaat er ook gehad maar DB killers nooit verwijderd. Geluid met killers was mij hard genoeg.
Heren/Dames
Ik biedt mijn hornet 600 uit 2011 te koop aan heeft pas19.000 km gelopen kleur zwart met een mivv gp demper heb hem zelf net aangeschaft (aankoop factuur ook aanwezig)naar wil toch terug naar een 900 kan niet wennen aan het veel schakelen en in hoge toeren rijden prijs die ik er voor wil hebben is 4600 euro
Dus interesse mail me dan naar t.bousche@hotmail.nl
Ziet er uit als een plaatje uit een Haynes WPHB, daar moet het toch instaan
Ik weet niet welk model Hornet je hebt, maar bij de laatste 2 modellen heb je inderdaad 3 fuseboxes (1 grote, 2 kleine) allen in de buurt van de accu
Welkom!
Inderdaad een heel mooi topic, wel een beetje stil soms... zoals je heb gemerkt
Maar goed, het seizoen is voor de meeste ook wel voorbij denk ik zo.
kleine update: vandaag eens mijn chinese led lamp geprobeerd te monteren. De motor heeft een H9 aansluiting en de lamp is van het type H4. Hierom heb ik de aanname gedaan dat dan een verloopstukje ertussen voldoende zou zijn, echter bij het aansluiten en testen is de zekering van mijn koplamp gesprongen. Volgende week ontvang ik nieuwe reserve zekeringen dus kan ik verder testen. Indien iemand nog advies heeft hoor ik het graag!Ik ben me aan het inlezen op het vervangen van de koplamp van mijn hornet (2005), nu zie ik op internet veel LED koplampen uit china.
Heeft iemand ervaring met dit soort koplampen, waarom wel/niet.
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Foto van een chinese koplamp als voorbeeld:
Bekijk bijlage 1335840
kleine update: vandaag eens mijn chinese led lamp geprobeerd te monteren. De motor heeft een H9 aansluiting en de lamp is van het type H4. Hierom heb ik de aanname gedaan dat dan een verloopstukje ertussen voldoende zou zijn, echter bij het aansluiten en testen is de zekering van mijn koplamp gesprongen. Volgende week ontvang ik nieuwe reserve zekeringen dus kan ik verder testen. Indien iemand nog advies heeft hoor ik het graag!