black wasp
MF'er
ABS kunststof kun je oplossen met MEK
Methyl Ethyl Keton en wordt dan zacht en kun je gebruiken om schade op te vullen en overspuiten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ABS kunststof kun je oplossen met MEK
Zie dat er een gat in zit dit onderdeel is ook te krijgen bij aliexpress...De laatste[afbeelding]
Heb je al geprobeerd bij boonstra parts in Friesland misschien kunnen ze je helpenhey Black wasp bedankt voor de info ik heb al een teller unit omkasting gevonden op aliexpress.
die dynamo deksel heb ik al besteld als die er op zit kunnen we hem starten en kijken of alles nog werkt.
ik had ergens al een nieuwe tank gezien maar deze was van een Hornet uit 99 weet iemand of deze het zelfde is gebleven op de Hornet uit 2004 ?? of waar ik kan vinden of dat dit het zelfde is gebleven?
Als hij nu niet lekt doet hij dat dalijk ook niet je kunt ook repareren met vloeibaar kneedbaar metaal 2 componenten na uitharden te boren schuren etcIk heb bij die tank het idee dat het erg ver afgeschaaft is en ik ben bang dat die dan op de duur gaat lekken.
Vandaar dat ik eventueel naar een 2de handse wil kijken
Hey Brembi
Hoop dat je snel weer uit de lappenmand bent,
zonde van je motor je hebt er best wel veel aan gedaan
Groet van blackwasp
We hebben elkaar vorig jaar nog gezien met de tour in mei toen het weer zo slecht was....
We waren allen zeiknat geregend
Zo naar mijn motor al op te hebben gegeven naar de glijpartij van zondag heb ik vandaag tog weer goed nieuws gekregen.
Hij kanwaarschijnlijk voor een minimaal bedrag weer rijdtbaar gemaakt worden
Maarja dan wil ik uiteindelijk tog wel weer een enigsinds mooie motor krijgen dus ga ik op zoek naar een aantal onderdelen misschien heeft iemand hier nog iets liggen wat ik nodig heb.
-koppel pendaal.
-een tank
-achterkuipje
-teller buizing (geen idee of dit zomaar kan)
-complete handsvat links
-knipper lichten links voor en achter
Ik weet niet hoe ik meer fotos in 1 post zet dus sorry voor de spam[afbeelding]
ik was aan het kijken voor led knipperlichten en nu ze er toch langs hangen kan ik net zo goed meteen nieuwe er op zetten.
maar kan ik bij een hornet uit 2004 gewoon een led knipper relais er tussen duwen of moet ik met weerstanden gaan werken ??
Je kunt ook deze monterenik was aan het kijken voor led knipperlichten en nu ze er toch langs hangen kan ik net zo goed meteen nieuwe er op zetten.
maar kan ik bij een hornet uit 2004 gewoon een led knipper relais er tussen duwen of moet ik met weerstanden gaan werken ??
Die demper zit er bij mij ook op. Echt een top geluid.
Je motor ziet er strak uit. Wat is nou het voordeel van zo'n hugger?
Zondag 13 aug van 1200 tot 1600 dus as zondag is er een naked bike meeting in poeldijk bij kms motoren misschien leuk om in de agenda te zetten als het net zo lekker weer is als vandaag ga ik er zeker heen
Misschien nog andere belangstellenden?
Kleine updates aan mijn Hornet toegevoerd:
Via het mpforum een hugger en demper gekocht.
De hugger is mat zwart gespoten net even mooier dan standaard wit.
Bos demper gemonteerd voor wat beter geluid en rood velg lint aangebracht.
Zie resultaat hieronder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][/quote
En nu nog even de achterkant aanpakken de zaag in de taartschep andere knippers en kentekenplaat verplaatsen.
Heb ik ook gedaan staat stukken beter
Ps dan moet je ook nog je slot verplaatsen de mijne zit nu niet meer aan de zijkant maar aan de onderkant
Mede Hornet rijders,
Een paar kleine onderhoudskraagjes, over mijn 2008 Hornet:
- Qua olie wordt er standaard 10W30 aangeraden, met advies als de temperaturen gemiddeld hoger zijn 10W40 te gebruiken. Ik zal zelden onder de 10 graden rijden, dan is 10W40 toch prima?
- Zijn de bougies makkelijk te bereiken? WPH doet er erg makkelijk over, tank optillen, bougies vervangen, klaar. Maar, volgens mij lopen daar toch ook brandstof- en koelslangen? Of zitten deze niet (al te erg) in de weg bij het vervangen van de bougies?
- Heb de motor nu een jaar, geen idee wat er precies is gedaan qua onderhoud, maar is het verstandig om rond de 32.000 km (zit ik nu op) de klepspeling te laten controleren? Lees overal dat het bij deze types wel meevalt - dat er zelden gesteld hoeft te worden. Maar als je het merkt is het volgens mij te laat... Motor loopt onderin stationair en bij gas geven vanuit 0-positie wat schokkerig/haakerig, constant gas geven en dan versnellen is nog soepel als altijd. Ga er een beetje vanuit dat nieuwe bougies en luchtfilter dit wel verminderen/oplossen, of heeft dit iets met de klepspeling of iets anders te maken?
Alvast bedankt!