Heb je hem nog?
Nee, Gerhald van dit forum heeft het overgenomen.
Ik rijd nu rond met een Yoshimura R77. Kan het iedereen aanraden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je hem nog?
Nee, Gerhald van dit forum heeft het overgenomen.
Ik rijd nu rond met een Yoshimura R77. Kan het iedereen aanraden
Inspuiten als die gaat glimmen (de rollers).
Zelf zweer ik bij S100 wit kettingvet (spuitbus)
Afhankelijk van hoeveel je rijd kan je zo af en toe na een rit de 'achterkant' van je kettingwiel inspuiten, je komt dan vanzelf je hele ketting tegen als je dit met enige regelmaat doet.
Of je verrijd je motor elke keer een stukje.
Of je koopt inderdaad een bok.
(zou overigens nooit de ketting smeren met draaiende motor en achterwiel (dus in 1e versnelling), gewoon omdat het op heel veel manieren fout kan gaan...)
Probeer eens te zoeken op "tank grip" . Zijn een aantal bekende merken die ze maken, eazi grip is er 1 van, de andere kan ik zo 1,2,3, niet op komen.
Done@LeMarc mag mijn motor ook in het starttopic? Heb 'm sinds oktober vorig jaar
Bekijk bijlage 1484770
Bedankt! Vooralsnog is rollen eigenlijk wel gewoon een prima oplossing haha. Zal even een bussie kopen.
Heb anders ook nog wel 2 paddockstands die ik wil verkopen.
Een Bikelift (degelijk spul) welke nieuw 60 a 65 zijn, of een (volgens mij merkloze) die ook zal voldoen, waar ik €25 voor wil ontvangen.
Uiteraard ook te koop voor andere geïnteresseerden hier in het topic
Nee ,die kan je er gewoon uitwippen met een schroevendraaier.Ik zag gisteren dat er in de stofring van de rechter vorkpoot wat kleine scheurtjes zitten. De keering is niet lek, vork is netjes droog maar ik wil de stofring wel vervangen om lekkage natuurlijk te voorkomen. Nu kosten die stofringen iets van €15 voor een setje en wil ik die zelf vervangen. Ik kan de vorkpoten er zelf wel uit halen maar zijn die stofringen makkelijk te verwijderen en terug te plaatsen?
Of heb je daar nog speciaal gereedschap voor nodig?
Nee ,die kan je er gewoon uitwippen met een schroevendraaier.
Nee niet noodzakelijk,als ze er erg moeilijk in gaan kan je wat vet aan de buitenrand doen,verder niks,Ow dan vervang ik ze zelf wel. Bij het terug schuiven van de nieuwe stofringen, deze insmeren met iets?
Ik zag gisteren dat er in de stofring van de rechter vorkpoot wat kleine scheurtjes zitten. De keering is niet lek, vork is netjes droog maar ik wil de stofring wel vervangen om lekkage natuurlijk te voorkomen. Nu kosten die stofringen iets van €15 voor een setje en wil ik die zelf vervangen. Ik kan de vorkpoten er zelf wel uit halen maar zijn die stofringen makkelijk te verwijderen en terug te plaatsen?
Of heb je daar nog speciaal gereedschap voor nodig?
Ik heb het bij mijn Hornet 900 (en ook mijn vorige twee 600's) nog niet gehad maar bij mijn CBR600 1995 wel (jouw Hornet heeft dat blok als basis). Ook daar een originele nieuwe in laten zetten en binnen het jaar hetzelfde. Uiteindelijk laten ombouwen naar handmatig en opgelost.
Het kan dus wel zo snel weer optreden.....
Luister even goed of het aan de rechterzijde van het blok zit, daar moet het zitten. Vaak hoor je het goed als je de motor opnieuw start als hij nog warm is. Olie is dan dun en dan moet hij even druk opbouwen in de spanner
He Spykes,
Thanks!
Zoals gezegd wordt hij niet veel gebruikt, maar de eerstvolgende keer let ik hier op.
Handmatige spanner, welke heb jij gebruikt? Van APE?
Iemand tips voor leuke dempers voor de Hornet 900? Liefs plug and play en een lekkere zware roffel. Hij klinkt nu als een stofzuiger..
Iemand misschien nog iets liggen voor een leuke prijs?