Honda Hornet Forum Part 17, Waar het verder gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duke 125 zou ik voor gaan als je 11kW & 125 cc moet rijden.

Als je er zo een tegenkomt? :}
Honda_Wave_125_S_2007.jpg


Geef me even een seintje :9~
 
Hoi horneteers

Ik zoek een ronde koplamp voor op mijn hornet 600 uit 98
Heeft toevallig nog iemand zon koplamp ligen en doet er niks meer mee
Dan zou ik die graag overneemen voor een mooi prijsje

Gr.Blinx74
 
jaaa, die wou ik er ook wel bij.
Ik hou van dingen die zuinig zijn en volgens mij rijdt deze 1:50 of zo?
Volgens mij heeft iemand een dichte kuip eromheen gebouwd en rijdt bijna 1:100

edit: LINK

indonesie gooien je kapot met die dingen. toen ik op bali was een paar dagen zo'n ding gehuurd. voor het schappelijk bedrag van 7,- per dag!
 
he nik, ik heb denk ik precies het zelfde. had er zelf een boutje achter gemaakt maar dat was ook niks. als het je lukt om het netjes te krijgen hoor ik het graag van je


yoram, die onderdeeltjes waren goed. aan de linkerkant zit het nu vlekkeloos.
maar aan de rechterkant nog een tikkie los, ligt denk ik aan mijn hornet..
 
Hallo Horneteers!

Een vriend van mij wil dit weekend een Hornet gaan kopen :Y en ik ben voor hem op zoek naar een WPHB. De motor is van bouwjaar 2008, in hoeverre kan ik het WPHB gebruiken wat in de OP staat? :W
 
Volgens mij heb je er niets aan. WPHB is voor hornets met carbs, oudere types dus.
 
Goedemorgen mannen/vrouwen, het is vandaag heerlijk weer, dus weer tijd voor een heerlijk ritje
full
 
Goedemiddag allemaal!

Ik heb even een vraagje met betrekking tot de koppeling van mijn honda hornet 2007. Ik heb het idee dat mijn koppelingshendel een beetje laat reageert. (in de zin van ik heb hem helemaal ingeknepen, en pas na 1/3 los te laten pakt de koppeling pas beet). Ik zou dit het liefst wat willen 'vervroegen' zodat die hem niet elke keer pas op het einde pakt. Hij maakt van N naar 1 en naar z'n 2 ook een behoorlijke harde 'klik', had wel wat gelezen dat dit enigszins normaal is, maar betwijfel het zo...

Ik heb al het een en ander gelezen over het aanpassen van de losse speling op de koppelingshendel(die moet 10-20mm zijn) maar het gaat mij echt meer om het aangrijppunt van de koppeling. Eventueel ook dat de hendel iets meer naar mijn stuur toe komt in ontspannen modus, aangezien ik niet hele lange vingers heb :)

Hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen!

Thanks!
 
Goedemiddag allemaal!

Ik heb even een vraagje met betrekking tot de koppeling van mijn honda hornet 2007. Ik heb het idee dat mijn koppelingshendel een beetje laat reageert. (in de zin van ik heb hem helemaal ingeknepen, en pas na 1/3 los te laten pakt de koppeling pas beet). Ik zou dit het liefst wat willen 'vervroegen' zodat die hem niet elke keer pas op het einde pakt. Hij maakt van N naar 1 en naar z'n 2 ook een behoorlijke harde 'klik', had wel wat gelezen dat dit enigszins normaal is, maar betwijfel het zo...

Ik heb al het een en ander gelezen over het aanpassen van de losse speling op de koppelingshendel(die moet 10-20mm zijn) maar het gaat mij echt meer om het aangrijppunt van de koppeling. Eventueel ook dat de hendel iets meer naar mijn stuur toe komt in ontspannen modus, aangezien ik niet hele lange vingers heb :)

Hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen!

Thanks!

Andere hendels monteren die je net zoals je remhendel kunt bijstellen, dat is denk ik de oplossing voor jou.
 
Zo, middag Eifel onveilig gemaakt. 670KM gereden.
Resultaat: Motor 1 x ingegraven in grind, 1x knipper afgebroken, 1x recht door geschoten, gelukkig lag daar ook een weg.
Dat was ook de oorzaak, omdat daar een weg lag dacht ik dat ik rechtdoor moest. Maar de doorgaande weg ging naar links.
Veel geleerd :)
 
Eifel... daar wil ik nou al twee weken naartoe, maar ben steeds te gaar in het weekend :/

Misschien toch maar eens mezelf blij maken ipv de baasch.
 
Heb mijn Hornet hoogwaarschijnlijk verkocht, eens kijken wat er nu voor in de plaats komt,
 
Eifel... daar wil ik nou al twee weken naartoe, maar ben steeds te gaar in het weekend :/

Misschien toch maar eens mezelf blij maken ipv de baasch.

En dan overnachten in Hotel Maas in Lutzerath.
Al veel reacties gelezen dat iedereen zeer tevreden was met prijs/kamer/bediening enz. :Y
 
Die naam hoor ik vaker inderdaad. Ik verblijf meestal bij Brendan in z'n Sliders guesthouse. Maar die zit wel eens vol :+

Wel rij ik eigenlijk altijd alleen. Wel zo makkelijk als je een lekker stukje een paar keer achter elkaar wilt doen :9

Met, vooral grotere, groepen zit ik me meestal op te vreten over minimaal één persoon die steeds precies op de verkeerde momenten op de rem gaat en zo.

Keerzijde is dat je 's avonds niet echt aanspraak hebt... maar dat vind ik dan wel weer leuk bij 't Sliders Guesthouse :) Spreek ik ook nog eens Engels.
 
Vandaag rondje ijsselmeer gedaan. al met al zon 10 uurtjes op stap incl terrasjes.
Topdag op een topmotor!
 
Ook ik heb (na kort overwegen én pas net mijn rijbewijs) een Honda CB 900 F aangeschaft! Wat een heerlijke machine! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan