Honda Hornet Forum Part 17, Waar het verder gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Horneteers,
zijn er rijders uit de provincies Groningen/friesland/ Zuid-limburg?
ik zit naar een mooi digitaal landkaart te staren ( google maps) om is een plek uit te zoeken voor de meeting in maart/april. probeer een plek te vinden waar door reistijden uit alle streken om en nabij 60 minuten ligt. ( die lijkt nu ook gevonden) alleen bovenstaande provincies....

Hier een verzameling Hornets, weet niet meer wie dit gemaakt heeft.
 
Ligt eraan hoe hard je rijdt..... Toch Henk?
Die Yamaha van jou kan toch best wel 250km/h, dat is al half Nederland in een uurtje? :]

Ja in theorie heb je zeker gelijk Erik, maar we wonen in nederland en niet in duitsland, en hij gaat nog wel harder dan 250 :~)) Het is trouwens een prachtige omgeving, daar bij jou, en goede wegen :9 :9 :9 :9
 
Laatst bewerkt:
Na een behoorlijke tijd online zoeken heb ik vandaag eindelijk mijn bestelde uitlaten mogen ontvangen. *D
Kon ze natuurlijk niet in de doos laten liggen dus heb ik ze gelijk maar even op de motor gezet.

Resultaat:
full

full

full


Natuurlijk ook direct de Db killers er uitgehaald, en moet zeggen het geluid is echt om van te smullen! :9~ Mooi donker en zwaar!
 
Laatst bewerkt:
Thanks! Ik ben op 10 oktober geslaagd voor mijn rijbewijs dus voorlopig is deze rode meer dan snel genoeg voor mij :9

edit: Ik ben ook nog op zoek naar een paddockstand voor mijn Hornet. Ik kwam op de site van datona uit, iemand hier ervaring met een van hun stands i.c.m. een hornet? Komt met deze bijv. het achterwiel van de grond?

Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor

Ik heb dezelfde paddock besteld voor m'n 2007 hornet. Moet wel zeggen dat hij het achterwiel vrij van de grond krijgt, echter is dit maar hooguit een cm of 1/2. Weet niet of dit aan mijn motor ligt of dat hij niet veel verder van de grond af komt.
 
Henk, dank voor het mee kijken. Maar op het ural udcn forum is hij al langs geweest. Maar zeer leuk filmpie. oja momenteel lekker bezig aan de ural. Volgende week 4 wielen opnieuw spaaken!
 
Henk, dank voor het mee kijken. Maar op het ural udcn forum is hij al langs geweest. Maar zeer leuk filmpie. oja momenteel lekker bezig aan de ural. Volgende week 4 wielen opnieuw spaaken!

Ik vond het een leuk film, wat een handwerk nog daar. Wielen spaken, ik durf veel, maar daar durf ik me niet aan te wagen :~)) Lijkt me een heerlijke sleutemotor, die Ural.
 
Ik vond het een leuk film, wat een handwerk nog daar. Wielen spaken, ik durf veel, maar daar durf ik me niet aan te wagen :~)) Lijkt me een heerlijke sleutemotor, die Ural.


Dat is ook waarom ik de ural naast de hornet genomen hebt.

De hornet is zo goed dat je daar niet aan hoeft te sleutelen.

Bezigheden momenteel aan de ural zijn.

* De 4 wielen dan (velgen en naven zijn al gespoten) Opnieuw spaken met nieuwe spaken erin.
* Hydraulische voorrem (trommel) Bijna klaar maar moet nog geplaatst worden samen met de nieuwe wielen.
* Achter kardan overbrenging netjes op orde gemaakt. Dit samen met een nieuwe naaf gaat dit weer de nodige km'ers mee.
* Ik heb een paar weken terug een klein polyester motoraanhangertje gekocht. Deze in stijl brengen (mat zwart) En dan weer in elkaar bouwen.


En zo blijven we maar lekker bezig.




Heeft trouwens iemand interesse in een koffer-set + montage beugels van het merk krauser.

Wat is het:

* een beugel set. 2x zijkoffer los te gebruiken of in combinatie met de top koffer welke ook los te gebruiken is. De beugel was van een hornet 900 maar heb ik pas gemaakt naar een 600 model. Tevens direkt opnieuw gespoten!!

* 2x krauser K4 koffers (gebruikt) maar netjes . (42 Liter inhoud)
- 100% waterdicht
- Door dubbele vergrendeling is verliezen onmogelijk
- De koffer past op alle Krauser K-wing kofferrekken en topdragers
0.87451200+1315997529.jpg



* 1x krauser K5 koffer (gebruikt) maar netjes. (47 Liter inhoud)
- 100% waterdicht
- In de K5 koffer passen 2 integraalhelmen
- Door dubbele vergrendeling is verliezen onmogelijk
- De koffer past op alle Krauser K-wing kofferrekken en topdragers
8161615.jpg


Omdat alle koffers van krauser zijn met het K-wing systeem zijn ze op alle montage posities te gebruiken! Tevens ook gewoon op andere motoren of dergelijke.

GroteFoto-PZSXAMCI.jpg

GroteFoto-UV6FOEKD.jpg

GroteFoto-DIMZWWVT.jpg



Het is te gebruiken voor een Hornet 600 Bj 2003-2006 Zeg maar het model met spitse kontje.


Prijs kom maar met een waardig bod via PM
 
Laatst bewerkt:
dikke pijpen Arne!

thanx!! Waren erg moeilijk te vinden dus ben erg blij dat het nu gelukt is.. Heb er gister middag nog een stukje mee gereden en schaam me bijna voor het lawaai wat er uit komt.. :$
Toch maar even naar de winkel om betere oordoppen te kopen.. :P
 
Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn in een paar uitlaten (remus grandprix) voor zijn hornet 900, ik heb nog een set liggen waar ik nu niks meer mee doe.

full

full


De uitlaten zijn gemaakt van RVS en hebben een vaste dbkiller (gelast). Uitlaten zijn ook voorzien van een E keur. Verwacht geen lawaaipijp, de uitlaat klinkt iets luider dan de standaard uitlaat maar oogt wel lekker sportief. Ideaal dus als je iets aan de looks van je motor wil doen!

De uitlaten zijn al een aantal keer van eigenaar veranderd dus hebben wel wat gebruikssporen. Mocht je een beetje handig zijn met de polijstmachine heb je hier een paar leuke pijpjes aan!

Hier nog een foto met uitlaten op de motor:
full


Ik zat zelf te denken aan 75 euro voor de set. Geïnteresseerde kunnen reageren via de PM of via nul zes een nul een nul twee nul drie vijf
 
Laatst bewerkt:
Na een behoorlijke tijd online zoeken heb ik vandaag eindelijk mijn bestelde uitlaten mogen ontvangen. *D
Kon ze natuurlijk niet in de doos laten liggen dus heb ik ze gelijk maar even op de motor gezet.


Natuurlijk ook direct de Db killers er uitgehaald, en moet zeggen het geluid is echt om van te smullen! :9~ Mooi donker en zwaar!

Ziet er erg gaaf uit zeg :9~
Mis toch stiekem op mn 600 een 2de auspuff ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan