Honda Hornet Forum Part 17, Waar het verder gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
de hendels waren echt super snel binnen uit HONKONG! kan menig duitser en brit nog wat van leren.


iig, dit is echt geen slechte kwaliteit voor 32 euro incl. verzenden.
heb ze erop gezet en eerlijk is eerlijk, dat rooie is ff wennen... maar voor de prijs :P


img20130312172307.jpg


img20130312210750.jpg
 
Ziet er goed uit! Als ik het goed zie heb je ook gekozen voor de korte variant? Heb er nu een aantal ritjes mee gereden en moet zeggen dat het in het begin wel even wennen was maar inmiddels ben ik er wel aan gewend. Het rijd iig wel fijner. *O*
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen!

Binnenkort ga ik als het goed is een Hornet kopen. Hiervoor heb ik een CB500 gehad.

Ik wou graag van jullie weten hoe de Hornet rijd qua bochtenwerk enz.
Is dit een beetje te vergelijken met de CB500 of rijd hij toch totaal anders?

Alvast bedankt! *D
 
Goedemorgen!

Binnenkort ga ik als het goed is een Hornet kopen. Hiervoor heb ik een CB500 gehad.

Ik wou graag van jullie weten hoe de Hornet rijd qua bochtenwerk enz.
Is dit een beetje te vergelijken met de CB500 of rijd hij toch totaal anders?

Alvast bedankt! *D
Ik hoop binnenkort te gaan proefrijden, dus ik lees aandacht mee :)
 
Ik heb les gehad op een CB500. Daarna een Hornet uit 2000 gekocht.

Persoonlijk vind ik dat de Hornet makkelijker in de bochten te gooien is.
Zeker de nieuwere types (na 2008). Waarschijnlijk door de kortere wielbasis.

Plus de zwaardere motor vergeleken met de CB500, meer pk's en kW's.
Das lekkerder uit de bochten enzo. Daarom ben ik bij een Hornet gebleven.

Ik heb op verschillende motoren proef gereden. Tijdens een Honda Testride in de Eiffel.
Met een CB1000F, CB1000R, Transalp, CB600 Hornet, VFR1200 en nog een paar andere.
Unaniem kwamen we toch op de Hornet uit voor het leukere bochtenwerk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb in mijn zeer beperkte motorgeschiedenis niet veel ervaring maar de hornet laat zich heerlijk door de bochten gooien :]
 
Eindelijk na aankoop van de hornet , de originele taartschep en uitlaat eraf :D
Ook ander stuurtje erop gezet met bar ends
Nu nog met de tijd andere pinkers. en hier en daar nog andere mods
Betere foto's komen nog van heel de moto als het iets beter weer is :)

2affrxi.jpg


b6uebl.jpg


35k1gzb.jpg
 
Sinds een maandje ben ik in het bezit van een mooie gele hornet, vind hem erg plezierig rijden!
Heb er andere spiegels op gezet (dpm) en wil nog wat wijzigingen doorvoeren zoals een uitlaat (dpm of een x-cone) heft iemand er nog 1 te koop :-) ook wil ik een ander zadel laten maken. verder is hij helemaal naar wens.

Hoor graag wat jullie ervan vinden.


full
 
Sinds een maandje ben ik in het bezit van een mooie gele hornet, vind hem erg plezierig rijden!
Heb er andere spiegels op gezet (dpm) en wil nog wat wijzigingen doorvoeren zoals een uitlaat (dpm of een x-cone) heft iemand er nog 1 te koop :-) ook wil ik een ander zadel laten maken. verder is hij helemaal naar wens.

Hoor graag wat jullie ervan vinden.


[afbeelding]


Welkom!
leuke fiets met passend helmpje zo te zien! *D

*O* VOOR IEDEREEN DIE NIEUW IS IN DEZE TOPIC: SCHROOM NIET EN GEEF JE OP VOOR DE HORNET LENTE-MEETING! *O* :]

klik! :]
 
Welkom alle nieuwe horneteers.
Het gaat wel heel snel met de nieuwe Hornets, kan het bijna niet meer bijhouden.
Als ze nou ook allemaal naar de lente-meeting komen, wordt het nog druk gezellig :]
 
Goedemorgen!

Binnenkort ga ik als het goed is een Hornet kopen. Hiervoor heb ik een CB500 gehad.

Ik wou graag van jullie weten hoe de Hornet rijd qua bochtenwerk enz.
Is dit een beetje te vergelijken met de CB500 of rijd hij toch totaal anders?

Alvast bedankt! *D

Kimvn,
Ik heb nog niet veel verschillende motoren gereden en mijn vorige was een fireblade, maar de Hornet (900) rijdt super licht. Een kennis van mij heeft een Honda X11 (ook een naked met ik geloof een blackbird blok) en die ging op mijn Hornet zitten om hem iets aan de kant te schuiven, en schrok hoe makkelijk hij van rechts naar links over te hellen was. "Is ja net een brommer!" (of zoiets) zei hij _O-
 
Ik heb een ricambiweiss undertail besteld en een universele plaathouder daarop gemonteerd..
ik zoek alleen nog een tankpad en tankdeksel bescherming in carbon of dergelijke , maar nergens niet te vinden , ben al een paar winkels geprobeerd.
iemand een onlineshop met zo een setje ?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de R&G Tail Tidy besteld voor de Hornet. Net zoals Franssen blij dat de taartschep vervangen kan worden door een fraaie korte houder

r-and-g_tail-tidy_honda_cb600hornet_cbr600f_11-12.jpg


Tevens de nieuwe TomTom Rider gekocht. Nu alleen nog een mooie navigatiesteun. Ik heb een hele mooie gezien van Bikepenr (R100), alleen ik vind € 145,- fors aan de prijs. Dus als jullie nog vergelijkbare alternatieven weten dan hoor ik het natuurlijk graag :)

r100new.jpg
 
Sinds een maandje ben ik in het bezit van een mooie gele hornet, vind hem erg plezierig rijden!
Heb er andere spiegels op gezet (dpm) en wil nog wat wijzigingen doorvoeren zoals een uitlaat (dpm of een x-cone) heft iemand er nog 1 te koop :-) ook wil ik een ander zadel laten maken. verder is hij helemaal naar wens.

Hoor graag wat jullie ervan vinden.


[afbeelding]


Welkom..!!

Bekende spiegels hoor.. Haha ;)
 
Bedankt voor de adviezen/ervaringen van de hornet! De keuze word hier alleen maar makkelijker door ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan