Honda Hornet Forum Part 18, Zomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij zowel rechts en links.
Helemaal zeker weten doe ik het niet maar staat er wel bij
 
Laatst bewerkt:
Ja, heerlijk.
Maar geen db killers standaard voor te krijgen.
Ik zoek nog alternatieve db killers en die aan te passen, zodat ze wel passen.
Ik zit regelmatig in Duitsland en naar wat ik hoor, vindt de politie dat niet prettig.....

Misschien moet je eens langs pajic racing rijden, maken DB killers op maat. Kun je volgens mij een afspraak maken, even wachten en klaar! :]

http://www.pajic-racing.nl/
 
Ook mooie dingen op je motor! :}

Maar waarom USD voorvork?? Had je niet beter progressieve veren o.a. Hyperpro kunnen insteken? Dan heb je zeker heel goede afgesteld vering met zo min trillingen....
Dat neem ik aan, denk ik.

Maar goed, USD staat ook stoerder! }) 8-)

Progressieve veren zitten volgens mij standaard in de Hornet? In de mijne in elk geval wel.
Ik kon de vork voor een mooie prijs overnemen en inderdaad... t staat een stuk mooier... :Y
 
Progressieve veren zitten volgens mij standaard in de Hornet? In de mijne in elk geval wel.
Ik kon de vork voor een mooie prijs overnemen en inderdaad... t staat een stuk mooier... :Y
Standaard vering is standaard, niks van progressieve vering.... :N
Zo worden ze geleverd! ;)

Je bent wel handig! In elk geval succes! :}
 
Standaard vering van 900 is progressief (dacht die van 600 ook), het is alleen niets vergeleken met Hyperpro en andere aftermarket veren. Standaard veren zijn ook vaak GEEN traploze progressieve veren (vaak maar 1 'trap') terwijl Hyperpro dit wel doet en uiteindelijk ook veel beter. Ik ben in ieder geval fan :P
 
Hier een paar foto's wat ik er allemaal aan gedaan heb:
Scott oiler kettingsmeersysteem
Hyperpro vering voor+achter
Hugger (zelf gaten moeten maken en zwart glanzend gespoten)
Valdoppen
Radiator cover aluminium met Hornet uit gefreesd
Ebay Koppelingssysteem en remhandels
Led achterlicht smoked
Kentekenplaathouder
Barricuda uitlaat
Zelf gemaakte db killer, komend seizoen gaan testen
Windscherm, middenruitje was doorzichtig heb ik aan de binnenkant zwart gespoten
Aluminium voorvork protectors
Ik heb nog Barend mirrors liggen al enkele maanden maar die moet ik er nog opzetten

Motorisch is die origineel, geen dynojet en ook geen andere luchtfilter
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
duidelijke foto's heb ik ff niet bij de hand, maar kunnen nog wel komen als je wil:)
mijn lijstje (deels zo gekocht) :
-K&N luchtfilter
-laser titanium duo-tech uitlaat
-andere knippers voor en achter
-taartschep ingekort (ff afgetekend tot hoe ver en de flex erin gezet:P)
-andere voetsteuntjes (hoeft er niemand meer achterop:P)
-stalen achter remleiding (waarom weet ik eigenlijk niet)
-rvs afdekplaatje voor voorrem reservoir met hornet uit gefreesd
- andere dopjes naast de handvaten. weet ff niet hoe die dingen heten
-honda tankpad
- en dan heb ik nog die hele irritante ringen in mijn carburateurs die er nog een jaartje in moeten blijven zitten :(

dat was het geloof ik wel

op mijn lijstje staan wel nog valdoppen. en als het motorseizoen weer echt begint denk ik dat ik weer de db-killer er in ga stoppen

K&N luchtfilter was ik nog vergeten:P

en zoals beloofd de foto's:

4fccad0ddcef85a18dfa53a1ef8fe197.jpg

eb38d265897823a1f01c51b57c60c0c4.jpg

141aee1bb948fee9a8cd207693f8eca6.jpg

4b8312ca6a482208c3c60064413ae26a.jpg


geloof dat alles behalve het luchtfilter nu wel zichtbaar is:P

@ maarten,
je had je motor in september best nog wel eens keer mogen poetsen voor je hem weg zette hoor:P
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zondag ook maar weer eens een lekker ritje gemaakt na mijn ongelukje in Juli.
Botje zit nog steeds niet helemaal vast maar mijn vriendin heeft nu ook haar rijbewijs en motor (ER-6N) dus ik moest wel :)
Voelde eigenlijk gelijk weer als vertrouwd en man man wat is het toch heerlijk gassen op een Hornet. binnenkort maar eens nieuwe bandjes en een communicatie set.... hoewel het is ook wel lekker rustig zonder :)
 
Poetsen is niet mijn hobby.. Is een goed voornemen voor dit jaar om het poetsen beter bij te houden O-)

ik poets hem eigenlijk alleen in vakanties met heel goed weer. de rest van het jaar spuit ik hem in met siliconespray, en als die er bijna vanaf is, of als die vies genoeg ik rij ik ff snel langs de wasstraat. om vervolgens weer een nieuw laagje siliconespray te geven:P
 
Poetsen is niet mijn hobby.. Is een goed voornemen voor dit jaar om het poetsen beter bij te houden O-)
Je pakt het verkeerd aan... Je maakt al je foto's NA die zeldzame keer dat je hem/haar gewassen en gepoetst hebt... :+
Afgelopen zondag ook maar weer eens een lekker ritje gemaakt na mijn ongelukje in Juli.
Botje zit nog steeds niet helemaal vast maar mijn vriendin heeft nu ook haar rijbewijs en motor (ER-6N) dus ik moest wel :)
Voelde eigenlijk gelijk weer als vertrouwd en man man wat is het toch heerlijk gassen op een Hornet. binnenkort maar eens nieuwe bandjes en een communicatie set.... hoewel het is ook wel lekker rustig zonder :)
Ha die wielhelm! Mooi te horen dat je weer lekker opgestapt bent :] Blijven leuk he die Hornets :Y

Communicatie kan ook uit :9 lees: je zegt tegen je vriendin dat de batterij op/leeg was :+
 
Geen gas of vol gas toch Gijs, jou niet geheel onbekend :+

Slotje erop, archiveren en HIER weer melden dames en heren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan