Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een mooie complete.Er stond er maar een die voor mij voldeed aan mijn wensen niet ouder dan mijn vorige uit 2016 lage kilometer stand 10/15000 en met 1 jaar garantie en de prijs niet meer dan €9000 en daar was er maar 1 van deze is uit 2018 met 13000km bredere ruit handvat verwarming ketting smeer systeem en topkoffer ben er blij mee
Gaaf hoor. Gefeliciteerd. Vertel er eens wat meer over als je wilt. Welke uitvoering is t.
Heee, de laatste dagen heb ik veel gelezen over de Integra. De X Adv heb ik overwogen, opvallend is dat de X Adv mij steeds minder aanspreekt. Daarbij praat je al heel snel over een bedrag met 5 getallen... De Integra ging het juist de andere kant op. Naarmate de jaren verstreken begon ik het model (met name de voorkant) mij steeds meer aan te spreken. Zeker in de uitvoering die ik nu heb gekocht. Scooter komt uit 2014 en is in 2016 vanuit Duitsland gekomen. Aanbod was en is nog steeds weinig, dit was volgens de vorige eigenaar de reden. De scooter is overgenomen in de uitvoering zoals hij nu is:
- grijs, persoonlijk vind ik dit een van de mooiere kleuren (samen met wit)
- sportuitlaat, door de 2 cilinder geeft dit echt een super mooi geluid.
- Laag en donker getint ruitje
- Kort achterspatbord.
Ik overweeg het volgende:
- Laag achterwiel spatbord (afhankelijk of er water opspat)
- Standaard 39t vervangen voor 41t.
Gisteren proefritje gereden, wat een beleving! De vorige eigenaar reed mee met zijn T-Max 530 incl Malossi variateur en tuningbox. Even snel, maar compleet anders. De T-Max volop in de toeren, bijna vergelijkbaar met een 2 takt. De Integra daarentegen als een wolf in schaapkleding met hele doffe zware klappen erachteraan. Tot de 80km misschien een lichte voorsprong T-Max?, na de 80 km kom je op het terrein van de Integra. Komma werk, in de praktijk even snel. Wisselen van Drive naar Sport en van automaat naar handgeschakeld, wat een feest is dit zeg!
In vergelijking met mijn vorige motor (Honda Deauville) is de Integra echt een verademing. Voelt helemaal niet zwaar en is opvallend lichtvoetig. De kracht zit wel in het grootste gemak waarmee de 2 cilinders de Integra voortstuwen. Zonder te beseffen zit is in een paar seconden op de 80 km. De X
Afgelopen zaterdag naar een dealer in Nijmegen gegaan. Mooie Integra voor een acceptabele prijs. Kon er zelfs een winterprijs van maken. Maar ik vond de scooter niet 100% fris. Te slordig mee omgegaan.... Integra laten staan.
Degene die ik heb gekocht heeft 15000 km op de teller staan en is helemaal fris. Geen krasje te bekennen en een goed/ eerlijk verhaal. Vorige jaar nieuwe banden erop en originele spullen worden erbij geleverd. Prijs is altijd leuk om te weten. Ik heb er 5850,- voor betaald. Prima prijs, waar de verkoper en ik tevreden over zijn.
Heee, de laatste dagen heb ik veel gelezen over de Integra. De X Adv heb ik overwogen, opvallend is dat de X Adv mij steeds minder aanspreekt. Daarbij praat je al heel snel over een bedrag met 5 getallen... De Integra ging het juist de andere kant op. Naarmate de jaren verstreken begon ik het model (met name de voorkant) mij steeds meer aan te spreken. Zeker in de uitvoering die ik nu heb gekocht. Scooter komt uit 2014 en is in 2016 vanuit Duitsland gekomen. Aanbod was en is nog steeds weinig, dit was volgens de vorige eigenaar de reden. De scooter is overgenomen in de uitvoering zoals hij nu is:
- grijs, persoonlijk vind ik dit een van de mooiere kleuren (samen met wit)
- sportuitlaat, door de 2 cilinder geeft dit echt een super mooi geluid.
- Laag en donker getint ruitje
- Kort achterspatbord.
Ik overweeg het volgende:
- Laag achterwiel spatbord (afhankelijk of er water opspat)
- Standaard 39t vervangen voor 41t.
Gisteren proefritje gereden, wat een beleving! De vorige eigenaar reed mee met zijn T-Max 530 incl Malossi variateur en tuningbox. Even snel, maar compleet anders. De T-Max volop in de toeren, bijna vergelijkbaar met een 2 takt. De Integra daarentegen als een wolf in schaapkleding met hele doffe zware klappen erachteraan. Tot de 80km misschien een lichte voorsprong T-Max?, na de 80 km kom je op het terrein van de Integra. Komma werk, in de praktijk even snel. Wisselen van Drive naar Sport en van automaat naar handgeschakeld, wat een feest is dit zeg!
In vergelijking met mijn vorige motor (Honda Deauville) is de Integra echt een verademing. Voelt helemaal niet zwaar en is opvallend lichtvoetig. De kracht zit wel in het grootste gemak waarmee de 2 cilinders de Integra voortstuwen. Zonder te beseffen zit is in een paar seconden op de 80 km. De X
Afgelopen zaterdag naar een dealer in Nijmegen gegaan. Mooie Integra voor een acceptabele prijs. Kon er zelfs een winterprijs van maken. Maar ik vond de scooter niet 100% fris. Te slordig mee omgegaan.... Integra laten staan.
Degene die ik heb gekocht heeft 15000 km op de teller staan en is helemaal fris. Geen krasje te bekennen en een goed/ eerlijk verhaal. Vorige jaar nieuwe banden erop en originele spullen worden erbij geleverd. Prijs is altijd leuk om te weten. Ik heb er 5850,- voor betaald. Prima prijs, waar de verkoper en ik tevreden over zijn.
Gefeliciteerd met de Honda ! Veel plezierige en veilige kilometers gewenst.
Beetje shuffelen met je kenteken en er staat “M1SH”
Dat is netjes. Haal ik met de burgman niet.Vandaag een toerrit. 1:27,5 is het verbruik. Onwijs zeg!
Dat is netjes. Haal ik met de burgman niet.
Dat is bekend,reed ik ook toen gemiddeld met me 300cc. Dat mis ik nu wel kwa verbruik.Met de X-max 300 wel. Gemiddeld 1:34 de afgelopen maanden. Als de tempratuur richting het vriespunt gaat is 1:30 nog heel gewoon. Zelfs op de snelweg haal ik altijd wel 1:30.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Mish! Als je wat meer de "D" mode gebruikt kan je ook 1:30 of zuiniger rijden. Ik zit er meestal ruim boven maar heb een hekel aan snelweg met de motor.Vandaag een toerrit. 1:27,5 is het verbruik. Onwijs zeg!