Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet de volle 11kW, maar 10kW kan wel. Met 102kg rijklaar (waar ze mee rekenen om uit te komen op minder dan 0,1kW/kg), kom je bij 10kW uit op 0,09kW/kg. Waarom Honda dan maar met 7kW komt, is mij een raadsel. Elke kilowatt extra met 125cc is mooi meegenomen. Het vloeistofgekoelde spul met 11kW komt nog best aardig van de plek. De Yamaha MT-125 komt bijv. prima mee op de snelweg. Wel even opletten met inhalen dan, maar meerijden gaat goed.
Naar mijn mening moet je dit soort motoren ook niet zien als serieuze motoren, maar meer als 'speelgoed' voor erbij. Wel een tof ding trouwens, die KawaIk heb deze al gezien via facebook op een thaise pagina die ik volg sinds in mijn msx125 had. Snap niet dat Kawasaki voor de kleine banden gaat, Yamaha heeft dat met de MT125 niet gedaan. Honda wel maar dat komt denk ik door hun ervaring met de Monkey Dax, ZB etc. Blijft toch wel een leuk ding dit maar trekt niet de juiste rijders voor Kawasaki hier in Europa waar de mensen gemiddeld langer zijn dan in het oosten. Ik vind het een leuk ding en pas met m'n 1.63m er prima op. 10Kw is meer dan de 7 van Honda, Honda pas op je zult veel potentiele klanten verliezen aan Kawa!
Ja, dat kan kloppen, maar door invoeren, BTW, rijklaar in NL, etc, kan het makkelijk 1000€ of meer, duurder worden.
MSX125 kost 90.000 rupee, dat zou dus 1300€ kosten. Maar het kost € 3.390,- bij Ten Kate/ Goedhart excl rijklaar kosten.
Volgende jaar kost ook nog eens alles meer. Dus ik zou zeggen 4000€ of meer zou realistisch prijs zijn voor de Kawasaki Z125.
Potverdikkeme dit zijn toch leuke fietsjes. Als het 125 was geweest had ik ze echt overwogen.
Z125 toch niet naar NL. Niet zo gek, de MSX loopt ook niet echt jammer genoeg.
Ben aan het wachten tot er MSX's aan worden geboden voor minder dan 2000 euro, dan is het het overwegen waard.