Honda MSX125

Of een imitatie Monkey, uitereaard, heb er zelf nog geen issues mee gehad, en. t ding is een rugzak _O-
Zou er niet aan beginnen als je er op moet kunnen vertrouwen.
Heb een bami gorilla 125 gehad. 8000 km mee gereden. Blokje heeft nooit een slag verkeerd gegeven. Echter roestte het apparaat onder je reet vandaan, en is het staal zo bros als wat. Schroefdraad beschadigd super snel.
 
De Innova is geniaal, is niks bijzonders maar met de grote wielen lekker stabiel, is ook zeer zuinig in gebruik.
Heb altijd plezier er mee te rijden.
Ik werk dus als monteur bij een Honda dealer in Oostenrijk.
Om te zien een MSX of een Monkey, hopelijk eerdaags ook de Dax, maar om te rijden een Innova....
 
Honda Innova (afn 125), + is grote wielen, ook super betrouwbaar en zuinig
En met scooters hoef ik vast niet aan te komen _O-

Of een imitatie Monkey, uitereaard, heb er zelf nog geen issues mee gehad, en. t ding is een rugzak _O-
Voor woonwerk zou zelfs een scooter me niet boeien. Lekker fris windje ‘s morgens op mijn doos enzo 😂
De Innova is geniaal, is niks bijzonders maar met de grote wielen lekker stabiel, is ook zeer zuinig in gebruik.
Heb altijd plezier er mee te rijden.
Ik werk dus als monteur bij een Honda dealer in Oostenrijk.
Om te zien een MSX of een Monkey, hopelijk eerdaags ook de Dax, maar om te rijden een Innova....
De Innova eens Googelen
 
Is innova wel gevoerd in Ned?
Ken alleen de super cub 125cc.
Veel geld voor zo.n lelijke motor maar het geinige is dat je iedereen uitlacht met brandstofkosten.
 
Ja haal je dat met de grom 1:50?
Zou wel mooi zijn.
Al haalt de Grom iets minder wil ik wel iets inboeten qua verbruik aan coolheid van de Grom. En bij wijze van spreken 1 op 54 of 1 op 47 is niet de wereld aan verschil op een rit van 30km enkele reis.
Zou in een week 5,56L vs 6,38L zijn. Verhoudingsgewijs veel, qua kosten minimaal.
 
8E793986-EDDA-41A1-9645-016F5DDFDB6F.jpeg


😎
 
Ik reed wel altijd zo hard mogelijk met de PBR je moet wel beetje bij blijven met verkeer.
Eerst de TT600 maar mooi maken en dan maar eens verder kijken voor 2 e hands.belgie.
Ga nog niet misschien een nieuwe motor kopen.
Hou de msx in m.n achterhoofd.
 
Mijn 1e gen grom heeft over 21000km bijna 1 op 44 (min1:57, max 1:32) gereden, iets zuiniger toen de originele uitlaat/tandwielverhouding er nog op zat. Ze schrijven bijna niks af en lopende kosten is ook om te lachen, als je er goed op past zeker doen!
 
Gisteren op mijn 2022 Grom een rit gereden met de Honda vereniging nederland rondom Utrecht waarbij er veel 4 takt brommers ook op motorkenteken staan maar de gemiddelde snelheid rond de 40/50 km/h lag.
Ik had op mijn tripmeter staan dat het verbruik 1.2 ltr op 100 km/h :]
Dit is uiteraard niet representatief want voor mijn woon/werk rij ik 1.8 op 100 km (1 op 55)
 
Laatst bewerkt:
Dan zou je 1 op 83 rijden .........? Dat lijkt mij onmogelijk.
Vlg. mij rijd ik ongeveer 1 op 45 Honda Monkey 2022, met hetzelfde blok.
 
Weet iemand of de Honda Msx 2021 het uiterlijk van de 2020 kan hebben en deze dus een 5 bak heeft ?
 
Voor zover ik weet niet, maar het blokje is ook visueel anders van de 3e ('22) generatie t.o.v. de eerste 2. Even googelen en je ziet het meteen.
 
Voor zover ik weet niet, maar het blokje is ook visueel anders van de 3e ('22) generatie t.o.v. de eerste 2. Even googelen en je ziet het meteen.
Oké ja ik vind het vorige model mooier en ik was dus voor zo een weze kijke maar de verkoper zei dat het een 21 model was en dacht dat het 5 versnellingen had maar ik had me twijfels
 
Model 22 heeft een 5e versnelling, kijkglas voor oliepeil en deksel voor oliefilter.(aan de rechterzijde van het blok)
 
Dan zou je 1 op 83 rijden .........? Dat lijkt mij onmogelijk.
Vlg. mij rijd ik ongeveer 1 op 45 Honda Monkey 2022, met hetzelfde blok.
Ik sta er ook van te kijken maar dat is wat mijn dashboard aangaf, ik moet er wel bij zeggen dat ik vrij economisch probeer te rijden zoals vlot naar hogere versnelling en tijdens de rit kwam de max snelheid niet echt boven de 50 km/h. Ik heb nog niet getankt en wel al wat korte woonwerk stukjes en ongeveer 20 km autoweg rond de 90/95 km/h en hij staat nu op 1.5 op 100 km zal morgen even tanken en dan zelf het verbruik berekenen.
 
Heb net getankt bij 171.2 km op de teller tot aan overloop gevuld kon 2,56 ltr in.
Kom ik op 1 op 66.8 heb wel al 4 dagen diverse klene ritjes en wat autoweg gereden.
 

Bijlagen

  • 20220907_120803.jpg
    20220907_120803.jpg
    184,3 KB · Weergaven: 12
  • 20220907_120642.jpg
    20220907_120642.jpg
    251,3 KB · Weergaven: 11
Terug
Bovenaan Onderaan