Honda PCX 125/150cc deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ freewillie987

Geinig hoor die geïntegreerde pinkers aan de achterkant.
Je foto's komen trouwens uit Vietnam..... wanneer is hij hier leverbaar?

Mvg WE Jan :)
 
Valt wel mee hoor, al die problemen zijn overroepen. Ik heb al 14k km erop door modder, sneeuw, pekel, regen, hitte, en nog niets van vuil, laat staan problemen. Een regelmatig wasje en onderhoudje ;)

Zou kunnen, sterker nog, ik hoop dat ook. Water+zand, in dezelfde samenstelling als op het motorblok heb ik toch echt aangetroffen in het luchtfilter huis. Ik heb een paar motoren meer, maar bij alle deze motoren blijft de luchtfilterbak schoon. Hooguit wat pluisjes en een enkel verdwaalt muggetje.
Zand en water horen niet thuis in het luchtfilterhuis.
 
Voor de liefhebber hij is er weer de Lidl accu lader voor weinig en het is een goed product al jaren door Lidl verkocht.

full
 
@ freewillie987

Geinig hoor die geïntegreerde pinkers aan de achterkant.
Je foto's komen trouwens uit Vietnam..... wanneer is hij hier leverbaar?

Mvg WE Jan :)

Kan het je niet vertellen . Ik heb deze pics via PCXclub France. Maar vind deze wel prachtig afgewerkt. Het achterlicht heeft veel weg van Kymco, Yamaha en consorten.

Ook het zadel is aangepast. Ik denk dat de forums goed nagelezen zijn en dat de Jappen de bemerkingen van de gebruikers in acht genomen hebben.
 
Zou kunnen, sterker nog, ik hoop dat ook. Water+zand, in dezelfde samenstelling als op het motorblok heb ik toch echt aangetroffen in het luchtfilter huis. Ik heb een paar motoren meer, maar bij alle deze motoren blijft de luchtfilterbak schoon. Hooguit wat pluisjes en een enkel verdwaalt muggetje.
Zand en water horen niet thuis in het luchtfilterhuis.

Hm, heb op 8 of 9k km mijn luchtfilter verwisseld (was beetje te vroeg :+ ) maar niets speciaals aangetroffen, was eigenlijk kraaknet..
 
Kan het je niet vertellen . Ik heb deze pics via PCXclub France.

Ik kan het je wel vertellen ook het Youtube filmpje is in Vietnam.

Veel van zulk soort scooters worden in de Honda fabrieken in Thailand gemaakt,
en Thailand is weer niet zo ver van Vietnam.
Ik zie zowel in het filmpje als op de foto's duidelijk Vietnamese achtergrond reclame.

Je zou eigenlijk eens uit moeten vogelen of dat ding niet toevallig op EICMA 2013
heeft gestaan.
Ik vindt trouwens in het filmpje de remote-controle t.b.v. het starten wel heel erg gaaf om te zien.

Cheers WE Jan :)
 
Ik kan het je wel vertellen ook het Youtube filmpje is in Vietnam.

Veel van zulk soort scooters worden in de Honda fabrieken in Thailand gemaakt,
en Thailand is weer niet zo ver van Vietnam.
Ik zie zowel in het filmpje als op de foto's duidelijk Vietnamese achtergrond reclame.

Je zou eigenlijk eens uit moeten vogelen of dat ding niet toevallig op EICMA 2013
heeft gestaan.
Ik vindt trouwens in het filmpje de remote-controle t.b.v. het starten wel heel erg gaaf om te zien.

Cheers WE Jan :)

Ik bedoelde de leverbare data van de nieuwe pcx.Die kan ik je niet vertellen. De rest had ik ook al ontdekt ;)
 
wil een ermax smoke half hoog scherm kopen wie heeft er ervaring mee
ps pcx komt eerste week feb binnen
of heeft iemand ervaring met een ander half hoog scherm ben zelf 1.72m dus een hoog scherm hoeft niet vindt ik ook niet mooi

gr jon
 
wil een ermax smoke half hoog scherm kopen wie heeft er ervaring mee
ps pcx komt eerste week feb binnen
of heeft iemand ervaring met een ander half hoog scherm ben zelf 1.72m dus een hoog scherm hoeft niet vindt ik ook niet mooi

gr jon

Heb zelf het half hoge scherm van Givi, zoals de rode PCX op de Marktplaatsadvertentie.
Bevalt prima. Bij regen blijf ik redelijk droog en zit niet in de volle wind. Erg fijn ook bij de huidige temperaturen. Vind persoonlijk de scooter er ook mooier op worden. Ben zelf wel wat groter, maar de wervelingen en gebulder rond de helm zijn nauwelijks meer dan zonder het scherm.

Een week of wat geleden heb ik de kleppen gesteld van de PCX. Bij het terugplaatsen van het kleppendeksel moeten op de scherpe randen van de rubberen pakking vloeibare pakking geplaatst worden. Bij een controle vanavond of er geen olie lekt/zweet bij de pakking, geen olie aangetroffen, maar een paar druppels groene vloeistof..... Koelvloeistof dus.
Afgelopen week ook het koelwaterniveau gecheckt en deze was ok. Ook geen waarschuwingslampje voor een te hoge temperatuur.
In het wphb wordt echter melding gemaakt dat er soms koelvloeistof lekt. Even in de gaten houden.
 
wil een ermax smoke half hoog scherm kopen wie heeft er ervaring mee
ps pcx komt eerste week feb binnen
of heeft iemand ervaring met een ander half hoog scherm ben zelf 1.72m dus een hoog scherm hoeft niet vindt ik ook niet mooi

gr jon

Heb zelf de ermax + 25 gehad, heb er een week mee rond gereden en toen verkocht.
De scooter werd gewoon onbestuurbaar voor mij (en een hele lading wind op m'n helm erbij)
Dus weer scherm ervan af gehaald.. nergens meer last van.
 
dus als ik het goed begrijp is een scherm van ermax niet goed dus moet ik maar een scherm van givi kopen ,of zijn er nog andere merken schermen die wel goed bevallen en er nog goed uitzien
heb trouwens gelezen dat het nieuwste model pcx nu €2999 gaat kosten dit is dus zonder afleverings kosten en op naam zettten dus bij motorport Zelhem €3400
 
400€ afleveringskosten? Belachelijk is dat.. Banden opblazen en wat vloeistoffen opvullen/ nakijken..

Ik heb ook een GIVI scherm, werkt zoals het moet en de pcx ziet er wat volwassener uit vind ik.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan