Honda Pes 150 (PS 150 i)

Dank je zuunig en nutty. Ik hoop dat ik er net zoveel plezier mee heb als destijds met mijn Dylan. Was inderdaad 2590+ 200 kosten rijklaar maken. Leuke kleine motorscooter. Dit wordt mijn derde motorscooter maar wel mijn eerste nieuwe. Gewoon voor een biertje lekker te toeren met mooi weer. Ik woon in bergen op zoom en hier kom je echt maar zeer zelden kleine motorscooters tegen. Jammer eigenlijk. Groetjes mirko
 
Ik heb het broertje met de grotere wielen de SH150i.
Dingen zijn niet stuk te krijgen en ik heb er eigenlijk nooit wat mee enkel dan de onderhoud van olie wisselen en nu eerste keer klepjes.
Doet het gewoon altijd,echt Honda :)

En deze honda 150 cc is ontworpen voor in en net om de stad,maar als je wist wat ik er allemaal al mee gedaan heb,b.v. een tour met club naar en door Belgie goed voor 600 km op 1 dag :P

Honda had er minder moeite mee dan ik kan ik je vertellen.
En dat gezeur over niet geschikt voor snelweg,ja je moet je effe aanpassen,ik zou de 300 versie wel graag willen,maar deze 150 komt ook overal hoor.

In het gedeelte ''naked bike's'' vinden ze al dat 600 cc niet geschikt is voor de snelweg :S
Zo kan je bezig blijven.

De 300 is wel aantrekkelijk,maar iets minder zuinig en veeeeeeeeeeel duurder in aanschaf,deze 150 is dan ook een prima oplossing.

gr Nutty
 
Herfstritje gemaakt vanmiddag. :)

full

full

full
 
Je moet wel vaak plassen is het niet ?

Geintje

Toch wel balen ik ga naar mijn werk in het donker en kom thuis in het donker bijna vergetend hoe mooi de herfst is
 
Laatst bewerkt:
Je moet wel vaak plassen is het niet ?

Geintje

Toch wel balen ik ga naar mijn werk in het donker en kom thuis in het donker bijna vergetend hoe mooi de herfst is

Krijg je op mijn leeftijd ;)

Ken dat met werken, dus proberen in het weekend en hopen op goed weer dan.
 
Ik heb er citygrips onder zitten,originele reden voor geen meter,maar waren dan wel al 7 jaar oud.
Kocht hem deze januarie met 1850 km en staat nu 8700 km.
Bijna gelijk de voorband vervangen en paar maanden later ook de achterband.
Ik wil nooit meer andere banden,echt fantastisch sturen,ook met nat wegdek veel vertrouwen.
Kijken hoe ze de winter doorkomen.

Gr nutty
 
Ik heb er citygrips onder zitten,originele reden voor geen meter,maar waren dan wel al 7 jaar oud.
Kocht hem deze januarie met 1850 km en staat nu 8700 km.
Bijna gelijk de voorband vervangen en paar maanden later ook de achterband.
Ik wil nooit meer andere banden,echt fantastisch sturen,ook met nat wegdek veel vertrouwen.
Kijken hoe ze de winter doorkomen.

Gr nutty

Ik in maart met een 850kms. Teller staat nu bijna op 5500. Banden zijn nog maar 3 jaar oud dus en bevallen eigenlijk wel. Ik heb natuurlijk nog geen vergelijkingsmateriaal.
 
Mooie ps in die kleurcombinatie. Ik heb die van mij nu drie weken en helaas nog maar 61 km op de teller kunnen zetten. Druk druk en slecht weer. Jammer, maar hoop woensdag weer een stukje te kunnen (in) rijden. Ben nog niet boven de 60 km/ uur geweest. Weet eigenlijk niet goed hoe hard ik nu mag rijden. Verschillende toeren en nog geen volgas maar zou een 80 km weg al kunnen? Mijn dylan destijds had al 7000 km gelopen en hoefde niet meer ingereden te worden. Verder heel tevreden met mijn ps. Minpuntje... is het dekseltje van de accu op de voetenplank. Ondanks deze goed vast zit beweegt en kraakt hij hinderlijk als je er met je schoenen op zit.
 
Heb je wel eens gezien hoe ze de kersverse motoren testen als ze van de lopende band komen?

Als het motortje GOED warm is kun je er alles mee doen hoor.
 
Het is slechter om er met 2 man bergop mee te rijden en hem zwaar te belasten dan gewoon er mee te rijden zoals bedoeld.
 
Nou net van de weer mannetjes gehoord dat het woensdag een prachtige dag gaat worden. Ben om 12.00 al klaar met werk .....dus dat wordt lekker beetje toeren over de 80 km wegen. Bedankt voor jullie advies. Wil hem goed inrijden omdat deze nooit meer weggaat. Maak wel een fotootje van mijn scoot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan