Leuk ding die BMW C400x, eindelijk weer een lichtere motorscooter bij BMW. Ik heb hem meteen vergeleken met de SH300, en valt me op dat ze in relatie tot elkaars gewicht evenveel vermogen hebben. Ook is de top van de bmw maar 139km/h, en heeft hij kleinere wielen. Verder zal het rijwiel gedeelte en de luxe/duurzaamheid de doorslag moeten geven. Vind het wel een stoer ding, ben benieuwd naar de prijs. Gok op €8400,-
Waardeloos filmpje! Normaal zitten er mooie meisjes op de tweewielers tijdens de EICMA. Die meisjes zien er dan wel weer ongelikt uit.
Hahahaha speciaal voor Kees Vetje,ga er maar even voorzitten;
Btw de Nieuwe SH is zeer geslaagd.
vwb het spuiten wil ik gewoon eens kijken wat het word.
Goede keuze Wim, vind het ook een mooie motor.
Soms denk ik nog wel eens aan de 1200 GSA die ik voor mijn SH had.
Deze heeft dezelfde motor als jouw Nine T en daar is niets mis mee.
De SH stuurt echter zo gemakkelijk en kan bovendien vlot mee met het verkeer.
Bovendien kom ik bijna nooit op de snelweg.
Daarom wil ik niet meer terug naar een "echte" motor, waarvoor de SH volgens mij een evenwaardig alternatief is.
Ik merk dat meer sh300 bezitters overstappen op een bmw 1200 type motor, moet ik toch eens een proefrit maken!
Ga je ook wel eens buiten LA op stap met de scooter of motor?Mijn SH houdt het wel 235 km uit op een tank, maar gaat ook niet echt harder dan 120 en de highways hier in California zijn wel een beetje 'scary' dus die extra power van de BMW (of een andere, zwaardere) scooter spreekt me wel aan.
Dit is het lichtere, Honda alternatief (de SH wordt hier niet verkocht). Wat zal ik doen?
https://losangeles.craigslist.org/sfv/mcd/6382232456.html
Ik vind de SH qua rijden juist ideaal voor op de snelweg, vooral als je zoals ik in de randstad woont en je voornamelijk tussen de files doorrijdt.
Het enige dat ik in dit verband echt vervelend vind is de beperkte actieradius door de kleine tank.
Als je dan een keer een langere rit gaat maken en je kunt een keer gasgeven, dan sta je na 180 km alweer bij de pomp.