Honda shadow 600 project

Als ik eerlijk ben bjorn..vind hem niet zo....zo'n groot stuk aan de achterkant vind ik minder mooi...heb liever 2 pijpies
 
020720101152.jpg


ga er nog een race nummer op doen als hitte schild, lijkt het wat minder kaal :)

Hij dempt trouwens erg goed, er zit alleen nog een ratel in de demper waar het achterste plaatje tegen de zijkant aankomt. Het zit nu vast met 2 boutjes iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??
Als niks werkt las ik hem gewoon vast denk ik, dat rvs wol blijft toch wel goed.
 
Denkt dat dat al een verbetering brengt ja...zo is het wel kaal...Gewoon lassen..is mooier...oogt strakker denk ik
 
wat een gelul steeds, dit is juist keer wat anders. elke keer iemand anders na-apen is pas lelijk.
 
Ja ..... daar zit ook wel weer wat in. uiteindelijk komt het met alles wat je er aan gedaan hebt wel goed, ik ben dan wel benieuwd naar hoe dat racenummer staat.
En dan nog smaken verschillen, daar kom je niet onderuit. dus dat ding zo maken dat iedereen hem mooi vind, gaat je toch niet lukken.
Lekker door gaan zo
 
Toch ben ik het met eerdere posters eens dat je uitlaat er niet op vooruit gegaan is.
De eerste versie zag er cool uit, beetje te lang alleen maar verder top.
Was ook duidelijk als zelfbouw herkenbaar. Daar kan niets tegenop.
Sterker nog: als ik ooit nog eens een pijp nodig heb krijg je mss nog wel een pbeetje van me, er zijn er niet veel die dat zo kunnen.
Als ik dan kijk wat het nu geworden is.... origineel? ja! Mooi? ehhh..
 
Laatst bewerkt:
ja snap het ook wel, lijkt beetje groot allemaal. Maar ik ga er eerst zo deze zomer mee rijden. kan ik vast gaan sparen voor een supertrapp demper. Heb ik volgend jaar ook nog wat te doen. Is ook gewoon allemaal beetje kijken wat KAN. Ik weet nu dat ik zelf een demper kan maken en een 2 in 1 stuk.
Wou de demper eerst evenwijdig laten, dus dat die niet breed uitloopt. Maar ik d8 dat die hierdoor meer en beter zou dempen, en dat is ook zo. Hij dempt zo goed dat die achteraf gezien wel wat kleiner had gekund.
 
klinkt goed en met een rond race nr erop staat het ook nog erg vet (zag zoiets laatst bij een triumph)

petje af. jij doet het maar mooi. en kan het.
 
Vandaag een fotoshoot gehad met de motor bij de gasvelden van Langelo, was erg leuk. Binnenkort te zien in de Bigtwin.
 
Vandaag je topic gelezen...

Superknap inderdaad dat je dat allemaal zelf kan en doet. Ziet er allemaal goed uit!

Gok alleen dat je volgende fiets iets zwaarder zal worden dan een 600 :) Mijn M800 zal ooit ook een '1' er bij krijgen (lees M1800). Je wilt altijd meer hè...
 
Terug
Bovenaan Onderaan