Omdat er een rubber van de brandstofdrukregelaar versleten was. Via de vacuümslang sijpelde er benzine door.De rook gaat richting wit, maar wel een combinatie van wit/blauw.
Nadat ik mijn motor had opgehaald bij de garage, scheen deze ongeveer 1 op 7 te rijden, tot ik het de 1e keer mee maakte. Toen heb ik bijna moeten lopen, het lampje begon te branden en binnen 5 km was tank schoon leeg. Met geluk heb ik door uitrollen een pomp kunnen bereiken. Bij het tanken ging er 17,8 liter in, dus ik dacht eerst: misschien vuil in de tank. Toen ik de motor weer startte, deed deze weer normaal, dus ik vermoedde geen probleem.
In Duitsland regelmatig getankt en nu loopt hij gemakkelijk 1 op 14 a 15, met regelmatig flink het gas erop :D
Maar in Duitsland gebeurde het de 2e keer, toen wist ik dat er wat mis moest zijn. Daarna heb ik de motor een paar keer gestart met gas er bij en deed hij het weer normaal.
Daarna 2 uur doorgereden, met koffiepauzes. Toen we terug bij het huisje in Duitsland waren, heb ik de motor uitgezet. Toe ik hem weer startte om de kar op te rijden, was het voor de 3e keer raak: op 1 cilinder lopen, weer roken en niet willen blijven lopen.
Dus toen heeft een vriend een omweg genomen en me thuis afgezet, met motor
Ik hoop dat ik specifiek genoeg ben, anders zeg het maar gerust :D