maar waar blijven dan al die stukjes, verhaaltjes, werkzaamheden en foto's van al die andere leden van het forum? Blijkbaar heeft (bijna ) niemand iets te vertellen over V4.
De laatste tijd komen er meer reacties van buitenstaanders dan VFR/RVF forumleden. Ik denk dat ze nog steeds met de winterslaap bezig zijn.
Maar ik ga gewoon door.
maar waar blijven dan al die stukjes, verhaaltjes, werkzaamheden en foto's van al die andere leden van het forum? Blijkbaar heeft (bijna ) niemand meer iets te vertellen of te laten zien over zijn of haar V4.
De laatste tijd komen er meer reacties van buitenstaanders dan VFR/RVF forumleden. Ik denk dat ze nog steeds met de winterslaap bezig zijn.
Maar ik ga gewoon door.Genieten.
maar waar blijven dan al die stukjes, verhaaltjes, werkzaamheden en foto's van al die andere leden van het forum? Blijkbaar heeft (bijna ) niemand meer iets te vertellen of te laten zien over zijn of haar V4.
De laatste tijd komen er meer reacties van buitenstaanders dan VFR/RVF forumleden. Ik denk dat ze nog steeds met de winterslaap bezig zijn.
Maar ik ga gewoon door.Genieten.
vooral doorgaan; leuk om te lezen en te bekijken. De specifieke V4 kennis die ik hier opdoe zou me zomaar nog eens van pas kunnen komen
maar waar blijven dan al die stukjes, verhaaltjes, werkzaamheden en foto's van al die andere leden van het forum? Blijkbaar heeft (bijna ) niemand meer iets te vertellen of te laten zien over zijn of haar V4.
De laatste tijd komen er meer reacties van buitenstaanders dan VFR/RVF forumleden. Ik denk dat ze nog steeds met de winterslaap bezig zijn.
Maar ik ga gewoon door.Genieten.
Staatsloterij was weer een "dud" dus ff geen NC45 or RC30 voor mij..... :-)
Ondertussen "behelp" ik mij wel hoor....
Mijn stukjes zullen zich vanaf nu wat meer richten op het in stand houden van jou vakwerk.
Zo lekker als ik afgelopen weken nog kon rijden op de halve V4 is voorlopig niet mogelijk, maar vandaag of morgen zal ik eens gaan kijken hoe de bike er nu bij staat.
Kruisband is ook door een vakman onder handen genomen maar dat loopt nu nog niet heel lekker.
Roel blijf jij maar lekker posten over deze superbrommers
Als het goed is staat er nu iets bij je broer. Hier is hij niet meer. Ontslagen uit de ziekenboeg.
Of hij moet de fiets onderweg hebben verkocht.
Als je weer ter been bent, gauw kijken.
[afbeelding]
Nou ook maar eens voorstellen dan,
Emiel Fellinger uit Reutum (Twente) en nu al een tijdje in het bezit van een 87er NC24 die heel veel liefde nodig heeft.
Maar er kwam een verhuizing tussen en een 2e kind dus tijd was er paar maanden niet.
Nu eindelijk kan ik gaan beginnen met strippen.
Beestje heeft een paar jaar stil gestaan en de benzine is door lekkage aan de kraan uit de tank gelekt met als gevolg dat op vele plaatsen de lak los is gekomen.
Dus een nieuw lak laagje is ook nog nodig
Echter staat er ook een RS250 in de garage op de brug die ook nog een en ander aan onderhoud nodig heeft.
Direct paar kleine vraagjes,
Ik zoek een digitaal WP Handboek (altijd handig bij t sleutelen)
Er staat 60+k op de teller en onderhouds-historie is niet bekend.
Zijn er nog bijzondere zaken om direct op te letten buiten het standaard werk om.
Ik bedoel versie olie/filters/bougies en kleppen controleren lijkt me ten minste nodig.
Vraagje,
Waar moet ik zijn voor meeste onderdelen? Ik bedoel Ebay en gewoon internet afzoeken doe ik al wel maar NC24 onderdelen zijn schijnbaar dun gezaaid of ik zoek gewoon niet goed
Ik zoek BV nog een benzine kraan of een revisie set.
Echter kom ik alleen setjes tegen voor NC30 en hoger
En heeft iemand hier toevallig de compressie nummers? Wil even compressie meter voor ik alles uit elkaar trek en het dus niet nodig blijkt te zijn
Ik zal binnenkort even paar foto's plaatsen.
Jaarlijkse 400 V4 dag
Gisteren was dus de V4 VFR400 RVF 400 dag.
We hadden schitterend weer. Met heerlijk eten en drinken. Mooi tochtje door Duitsland met een stop bij een ijssalon.
Redelijke opkomst. Zelfs twee RC 30's.Verder 1 RVF, 5 NC30's een NSR en twee niet nader te noemen motoren.
Iedereen die geweest is, nogmaals hartelijk dank voor de gezelligheid en de mooie dag.
Het was weer super V4.
Hier een kleine fotoreportage. Kunnen ook de niet-komers ( en de niet op de uitnodiging reageerders)zien wat ze gemist hebben
Nog even nagenieten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een van de RC's met de schitterende RC30 helm.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De befaamde groepsfoto. Witte wielen dit jaar in de meerderheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs een 2-takt NSR 250 SP. Kreeg meteen een klein servicebeurtje.
Deze bike heeft een HRC kaart als contactsleutel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze Monster NC30 was ook weer aanwezig.
[afbeelding]
Deze NC30 is inmiddels verkocht aan een V4 besmet geraakte vriend en gaat samen met de HRC op vakantie naar Frankrijk.
[afbeelding][afbeelding]
Ik hoor wel of jullie het leuk gevonden hebben.
Tot volgend jaar, of natuurlijk eerder.
Die NSR