Ik vind het duimpje juist wat meer toevoegen.
Anders plaats ik elke keer hetzelfde berichtje over hoe goed je bezig bent.
Dus juist een duimpje om niet in de herhaling te vallen.
Ik vind het geweldig om te zien hoe je het doet en aanpakt.
Jij blijft maar verwijderen he,eerst je onderschrift en nu ook het duimpje,volgens mij zijn ze je
langzaam van het forum af aan het werken
Ik heb mijn "vind ik leuk / like" duimpje verwijderd
Weer iemand die het niet begrijpt
En natuurlijk was jouw duimpje goed bedoeld. Alle duimpjes van wie voor wie dan ook bedoeld in welk forum dan ook zijn goed bedoeld.
Ik gaf alleen maar aan hoe men het forum wat meer impuls kan geven. Niets moet, alles mag.
Maar om dan als reactie het duimpje te verwijderen.......
Carburateurklemmen, Greenfilter en demperophangbeugel.........made by 4honderd!Inmiddels al begonnen met Het ontmantelen van de RVF. De kleppen zijn alweer gesteld en de carburateur is weer brandschoon.
Deze RVF heeft een HRC kopie bak onder de carburateur. De zorgt ervoor dat de carb minder warm wordt, maar veel belangrijker, aanvoer van koelere lucht.
De grote opening aan de voorzijde komt boven de bovenste radiateur naar buiten en daar komt de koele lucht naar binnen.
Nadeel van de onderbak is, dat ik eerst synchroon moet stellen. Dan de carb weer demonteren, de bak plaatsen en nogmaals de carb weer terug plaatsen.
Op mijn eigen RVF racer heb ik dezelfde constructie. Op een wegfiets is dit te omslachtig bij het onderhoud.
Mooi detail: de klemmen van cilinder 2 en 4 worden samen met één draaiende beweging vastgezet.
Verder een K&N luchtfilter en een aangepaste aanzuigopening in de luchtfilterbak.
Bekijk bijlage 1402026Bekijk bijlage 1402027Bekijk bijlage 1402028Bekijk bijlage 1402029Bekijk bijlage 1402030Bekijk bijlage 1402031Bekijk bijlage 1402032Bekijk bijlage 1402033Bekijk bijlage 1402034Bekijk bijlage 1402035Bekijk bijlage 1402038
Carburateurklemmen, Greenfilter en demperophangbeugel.........made by 4honderd!
Dat klopt.......we zijn toen met 2 RVF-jes een hele lange dag aan het sleutelen geweest in Almere, testbank op en testbank af enzzz.........Hey Albert. Ja, jouw arbeid, en het werkt nog prima.
Heb het fietsje hier nu voor de derde keer in onderhoud.
Eerst via Danny. Toen het wrak gekocht van Danny en weer helemaal nieuw gemaakt en nu dus, vier eigenaren verder opnieuw.
Dit RVF-je liep toen al als één van de besten en kon prachtig, en nu ook weer, worden afgesteld.
Deze was indertijd via Ronald, toch ergens op de testbank geweest in Almere?
Zelf al weer gereden op je RVF?
Jammer genoeg niet Roel, hoewel ik verleden week bijna de Carl Fogarty NC 30 look a like van Gerrit had gekocht. Was net te laat Was in principe al verkocht.Dank je wel. Het is gewoon schitterend werk om aan v4 tjes te sleutelen. En ik doe het met zoveel plezier.
En voor jou: jij schrijft tenminste een berichtje, ( een kleine moeite) i.t.t. veel anderen die alleen maar gebruik maken van de mogelijkheid in het nieuwe MF, het duimpje.(liken).
Dat hadden ze nooit moeten invoeren. Het is zo gemakkelijk.....maar niet goed voor een forum. En het is hier al zo rustig.
Schrijf wat, vertel wat, laat wat zien etc. Dan wordt dit forum weer wat levendiger.
Heb je geen enkele v4 meer?
Die man in Almere kon dat en was er erg secuur mee, net zoals jij ongeveer!
Sorry Roel, niets te melden. Mijn VFR staat nog steeds ongebruikt in de hoek. Al wel gereden met de MC22 en de RS.Kijk, iets hoger, zomeer twee berichtjes
Idd MichielDat moet Michiel Witmond van MWS geweest zijn....
je stottertZowaar voor het eerst een foto gepost.
I.d.d. maar ben al blij dat ik er iets uit krijgje stottert