Ongelofeloos!!! Wat een verzameling!!
Niet zozeer een verzameling, maar wel een winkel met hele mooie spulletjes (Bike Specialist, Engeland)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ongelofeloos!!! Wat een verzameling!!
Je wordt broos RoelVanavond wilde ik een begin maken met het delen van de RVF carburateur, maar dat liep even anders.
De 8 bouten die het bovendeel met kelken verbinden met de rest zaten echt muur en muurvast. En dat deel moet er toch echt af, anders kunnen de carbs niet worden gedeeld. Nog nooit meegemaakt dat het zo vast zat. In 1995 werkte er dus een zeer potige Japanner in de Honda fabriek.
Slagschroevendraaier even geprobeerd, maar ik durfde niet te hard te slaan. Het is kostbaar aluminium.
Uiteindelijk elke buitenzijde verwarmd en 6 kwamen er los. Twee dus niet en die ene zat ook nog diep bij de hoge kelk
Bij de "makkelijke" kon ik de kop met een minislijpertje op lucht, wegslijpen, de moeilijke heb ik een beetje uitgeboord en daarna met een dremel weggeslepen,. Het is gelukkig gelukt.
Bekijk bijlage 1613573Bekijk bijlage 1613574Bekijk bijlage 1613575Bekijk bijlage 1613576Bekijk bijlage 1613578Bekijk bijlage 1613580
Twee borgringen om zeep geholpen. Van de RVF zijn die niet meer te krijgen. Wel van de NC30. Die zijn vlak en hebben geen verzetje, waardoor ze niet heel mooi passen op een RVF. Maar erg is het niet want het dunne blik is makkelijk te buigen. Waar het om gaat is dat na het vastzetten van de 8 bouten de uiteinden op de kop van de bout omgezet moeten worden, zodat bij eventueel lossen ze nooit een eigen leven kunnen gaan leiden en via de kelken een kijkje in het blok kunnen gaan nemen.
Je moet ze ook niet te vaak opnieuw gebruiken, want de lipjes kunnen ook zwak worden en afbreken en dan krijg je hetzelfde probleem.
Bouten en borgringen had ik nog dus we kunnen verder.
Bekijk bijlage 1613583Bekijk bijlage 1613585Bekijk bijlage 1613586
Het delen kan beginnen. Wordt nu echt lopende band werk.
Bekijk bijlage 1613588Bekijk bijlage 1613589Bekijk bijlage 1613590Bekijk bijlage 1613625
ik niet hoor, wel die oude carburateursJe wordt broos Roel
Wie kan zeggen dat hij op zo'n bike zijn boodschapjes kan doen? En E 400,- armer? Ben dan blij dat je niet op de 750 boodschapjes bent gaan doen!Vandaag een heerlijke rit gemaakt met de NC 30 en met rugzak vol met onderdelen weer terug gekomen.
wel €400 armer.
Maar het is voor een goed doel
Bekijk bijlage 1613854
Spot de Honda('s).
1 goed.CX500
1x RVF NC35Spot de Honda('s).
Wow dat ziet er allemaal netjes uit man Zag ik de Ducati VFR pas te koop staan?
Kan kloppen die Ducati maar geen VFR, wel een RVFWow dat ziet er allemaal netjes uit man Zag ik de Ducati VFR pas te koop staan?
Ja my bad. Ik meende dat ik de mooie RVF in Ducati kleuren op Mobile.de zag staan.Kan kloppen die Ducati maar geen VFR, wel een RVF
Deze was toch van Roel geweest en is toen overgegaan naar Barbarita? Volgens mij komt zij daarvandaan.Iemand van hier? Nooit geweten dat er iemand een paar dorpen verderop woonde met een RVF. (ik woon in Netersel) Ziet er ook netjes uit voor zijn km stand!
≥ Honda RVF400RR (1994) - Motoren | Honda - Marktplaats.nl
Honda rvf400rr in zeer nette staat modelnummer: nc35 bouwjaar: 1994 km stand: 59.000 In 2019 kleine beurt gehad. Motor altijd onderhouden door vfr specialist. Sinds die tijd helaas niet mee gereden.link.marktplaats.nl
Klopt, deze was jaren in mijn bezit en heb er zelf 40000 km mee gereden. Ook de grote Alpenrit mee gereden.Deze was toch van Roel geweest en is toen overgegaan naar Barbarita? Volgens mij komt zij daarvandaan.
Misschien even aangeven welke bok !Iemand toevallig nog een achterbok over?
Wilde gok. Enkelarmige achterbok.Misschien even aangeven welke bok !