Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor die prijs is het een absolute neppert.
Dure dingen, RC30s zijn de straat SBKs van die tijd, geweldige motor (V4) met state of the art techniek voor die tijd, verreweg de modernste straatracer toen.

Is het niet wat aan de dure kant?![]()
Klopt, maar dan heb je niet een "klassieker" met die historie (1st echte superbike, handgebouwd noem maar op). Gebruik anders de zoekfunctie FF, zulke discussies zijn al meer gevoerd hier.inderdaad, bijna 7000 euro! kan je met een beetje zoeken ook bijvoorbeeld een gixxer 750 van kopen incl sportdemper en de hele mikmak...
een kenner vind het dus wel bijzonder, en dat zijn ze ook.duur en niemand zal er iets bijzonder aan vinden volgens mij.
ok een handjevol mensen weten waar het om gaat.een orginele in goede staat moet ca. 12.000 euro opbrengen. Ook staat er ergens 1 voor ongeveer 15.500 euro. Dus wat aan de dure kant? Denk het niet.Klopt, maar dan heb je niet een "klassieker" met die historie (1st echte superbike, handgebouwd noem maar op). Gebruik anders de zoekfunctie FF, zulke discussies zijn al meer gevoerd hier.een kenner vind het dus wel bijzonder, en dat zijn ze ook.
Jouw reactie is een belediging...inderdaad, bijna 7000 euro! kan je met een beetje zoeken ook bijvoorbeeld een gixxer 750 van kopen incl sportdemper en de hele mikmak...
en blijkbaar weet je totaal nix van motorhistorie. 
Ik moet me aansluiten bij nc 30 wat betreft het kommentaar.
De prijs klopt niet voor het type motor. Orgineel heeft de rc 30 geen stuurdemper(ex circuitfiets).![]()
De motor staat bij een dealer voor de vraagprijs 6750 euro, als je er vanuit gaat dat een dealer er nog winst op moet maken dan denk ik dat je met een neppert te doen hebt .
Ik heb nog even gekeken wat ze in duitsland doen maar daar vond ik de goedkoopste voor 9900 euro
P.s de kenner weet ook dat deze motor onverslaanbaar was in de endurance wereld.
En dat er ook een versie is waar ovale zuigers in zaten.
gr.
Ladyduc748
Zelfde als met die gare bak van jou dus....Ik denk ook een ex-racer met 30000 race kms.![]()
Veel schuivers en nog geprobeerd om m daarna op te leuken.

Kan dus een opgeleukte fiets zijn,
anders heeft ie ooit een schuiver gemaakt.
Dacht nog aan ex-racer, maar dat weet ik nog zo net niet, ook gezien het achterwiel.
Je kan er pas wat zinnigs over zeggen als je 'm beter bekijken kan.