Honda VTR SP1

N00bvraag: Wat doet een stuurdemper precies? (want het ging toch over stuurdempers hierboven O-) ). Houd die kleine trilingen tegen en maakt het sturen iets "Zwaarder" ofzo?
 
ik durf het bijna niet te vragen.... O-)
maar uhm.......
zou ik eventueel.....
als jij er toch niet op rijd......
en zij maar in het hok staat te verkwiensen....
en het hoeft echt niet gek ver weg...
maar gewoon een klein stukje mogen.... uhm...
RIJDEN!! })
 
als je een motor met veel vemoogen optrekkt .dan word het voorwiel licht en de motor kann beginnen met het voorwiel te slaan ....dit gebeurt ook bij andere rijgebeutenissen .dus bij lastwissel .hard rijden in een schnelle bocht bv .het verkommt het onkontroleerbaar slaan van jet frontgedeelte,wadoor je echt in de problemen kunt koomen .de R1 is bv een Motor die zonder stuurdemper bijna niet sportiv te rijden is het is een duur maar nuttg it .ik hoop ik heb het een beetje goed uitgelegt

btw waar is dat topic? sp1/2
 
Ik vind het helemaal niks doe maar gauw weg die fiets. Als je haar dan toch weg doet mail me dan ff dan geef ik je het adres waar dit model op grondige wijze aan een mooi eind kan komen.






















Mijn adres dus!! Wat een ontzettend mooie fiets. Ik word nog net niet jaloers.
 
Dank je zombie ik snap het :) Is zoiets alleen nuttig bij 130+ pk of al bij sommige 600CC'ers supsersporters (gsx-R 600 uit 2001 met 115 pk bijvoorbeeld O-) )
 
hang er ook veel af van je rijgedrag/stijl ...ik denk dat veel motoren zo een ding kunnen hebben .ik find het een toch veilig gevoel
 
Ok dank je, ik zal je verder met rust laten (in dit topic ;) ). Erg vet ding hoor :) als ie rijdt zoals die eruit ziet, zul je er vast alleeeen maar plezier van hebben :)
 
kleurt (niet) goed bij de sp :r :r
verder mooie bike heb ik ook nog gehad , lust wel 2 slokjes!!


ik had deze motor .in deze staat .met deze opties voor deze prijz ook gekocht al was deze geel .............maar ik find zilver geen schlechte kleur voor deze motor .rood rijd toch idereen .en het is zoewiezo en kwestie van smaak .........maar :r find ich zilver niet .....een keer wat anderes .ik rij al de laatste 3 jaar een roode motor
 
ik durf het bijna niet te vragen.... O-)
maar uhm.......
zou ik eventueel.....
als jij er toch niet op rijd......
en zij maar in het hok staat te verkwiensen....
en het hoeft echt niet gek ver weg...
maar gewoon een klein stukje mogen.... uhm...
RIJDEN!! })


dat is ongefeer het zelfde als of je fraagt of je even mijn vrouw mag n.......
ik heb er zelf moite me om moteuren van de garage met mijn motoern te laaten rijden
 
Ziet er geweldig uit joh!!!!!


Ben ook aan het sparen voor zo'n beest.(wel een rode hoor)
 
Mooie fiets..... "Krijg" die van mij ook binnenkort, maar dan in de klassieke kleur rood/zwart :9~
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets..... "Krijg" die van mij ook binnenkort, maar dan in de klassieke kleur rood/zwart :9~
mmmmhhh:klassiek??? ;) niet echt
lekker????? eg wel
mooi???? zekerssss

(maar rood zwart blijft het mooiste :P

felici met je masjien
greetz SP1KE
 
Erg mooie bike, gefeliciteerd. Ik vind zilver wel erg gaaf staan op die bike.

Ben wel benieuwd naar die Bos pijpen hoe klinken die. Is het meer race geluid of het lekkere donkere geluid.
Ben zelf op zoek naar nieuw pijpen. Heb nu nog de standaard er onder zitten.
:9
 
Terug
Bovenaan Onderaan