BOB3*D
MF'er
Kan iemand me zeggen wat de max klim-prestaties zijn van een "Honda X-ADV 750 DCT" en welk programma moet ik dan kiezen om in de bergen te rijden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor soort bergen heb jij in je gedachten waar een x adv moeite mee zou hebben? Ik kan me haast niet voorstellen dat een koppelrijk blok in combinatie .et een automaat moeite met bergwegen zou hebben.Kan iemand me zeggen wat de max klim-prestaties zijn van een "Honda X-ADV 750 DCT" en welk programma moet ik dan kiezen om in de bergen te rijden.
Ik dacht aan 10 tot 15% met korte bochten, zoals de muur van geraardsbergen, langs de verboden route met kaseien. Waar het voorbij de eerste bocht heel stijl naar boven gaat. Je komt dan in een positie van bijna stilstant naar een stuk waar je moet optrekken of je valt om. Een beetje nat op de kaseien maakt het plaatje compleet.
Is een bocht naar rechts anders of moeilijker dan naar links? Of bedoel je dat een bocht naar rechts, de binnenzijde van de rijbaan, krapper is.De X-ADV heeft volgensmij hetzelfde blok als de "gewone" NC (X en of S)...
Over DCT modus kan ik weinig zeggen maar met mijn (handmatige) NC750 heb ik geen problemen met 10-15% in/uit haarspeldbochten.
gewoon gas geven... (van te voren natuurlijk al wel in de juiste versnelling).
Geeft wel kriebels in de buik... dan hang ik in de bocht naar rechts bijvoorbeeld en voor mijn gevoel als ik 't gas los zou laten of de motor zou haperen.... dan lig ik echt.
Kan iemand me zeggen wat de max klim-prestaties zijn van een "Honda X-ADV 750 DCT" en welk programma moet ik dan kiezen om in de bergen te rijden.
Krapper, niet persé moeilijker.Is een bocht naar rechts anders of moeilijker dan naar links? Of bedoel je dat een bocht naar rechts, de binnenzijde van de rijbaan, krapper is.
Tsja, een van de weinige nadelen van automaat... die is afhankelijk van de programmering om bij terugval in toeren snel genoeg terug te schakelen. (en pas laat op te schakelen, DCT schakelt volgens mij vrij vroeg door naar hogere versnelling ook)Die blokken zullen mss 10% verschillen, om maar iets te zeggen. Die van mij heeft een dct(2021) maar is toch ook eens blijven haperen en daar lag ik. Het was alsof hij zich verslikte en dan uitvalt.