Hoofd niet onder controle!? HELP

Iemand ervaring met ruitje wisselen bij een cbr600f(2)? Zo ja, moet er veel los want ik zie van buitenaf maar 2 boutjes die los kunnen (die bij de spiegels)
 
Ik heb eens een film gezien over een meisje wat daar ook last van had, alleen die zat op een bed. Daar hebben ze toen een menneke in een zwarte jurk bijgehaald en toen is het uiteindelijk overgegaan.
 
Ik heb eens een film gezien over een meisje wat daar ook last van had, alleen die zat op een bed. Daar hebben ze toen een menneke in een zwarte jurk bijgehaald en toen is het uiteindelijk overgegaan.


Geloof mij maar als ik zeg dat de duivel mij niet eens zou WILLEN bezitten O-) })
 
Jij hebt hem dus ook gezien 8-)


Neuh, deels maar. 't is niet mijn soort film.









Maar over dat kuipruitje, weet iemand waar ik die dingen kan bestellen? ik ben namelijk niet van plan altijd dat flip up geval erop te laten. (orginele ruitje heb ik wel maar die is helemaal blank).
 
Heb het ook wel eens gehad, vooral als er iemand achterop zat die mee wou kijken en dan iets naar links of rechts met zijn hoofd beweegde..
 
Neuh, deels maar. 't is niet mijn soort film.









Maar over dat kuipruitje, weet iemand waar ik die dingen kan bestellen? ik ben namelijk niet van plan altijd dat flip up geval erop te laten. (orginele ruitje heb ik wel maar die is helemaal blank).

Louis.de heeft een heel assortiment vervangingsruitjes.
 
als ik achterop zit op tuono hebben we er allebei ook erg last van, terwijl alleen rijden geen probleem is, beetje opzij gaan hangen als passagier, er dichter op wil ook weleens wat helpen of juist wat verder weg, beetje mee spelen.
ruitje wisselen kan nooit zo idioot veel werk zijn toch :?
 
Heb ik ook wel eens gehad me een duo. Was opgelost door tegen m'n duo te zeggen dat :P zij dichter bij moest komen zitten als m'n hoofd zo heen en weer ging.
 
Ik heb gister met een passagier (zelfde lengte als 'probleempassagier') gereden, ik heb gezegd dat als hij mijn hoofd maffe dingen zou zien doen hij ff moest gaan verzitten totdat het goed was. De hele weg geen last van gehad, dus het zal wel goed zijn ;)

De prijzen voor die ruitjes valt me vies tegen, als ik een keertje geld over heb (geld over hebben? bestaat dat? :9 ) kijk ik nog wel een keertje ervoor rond.
 
heb ik ook last van als ik met duo rijd, zonder duo nergens last van. het is wel erg irritant, mijn hoofd gaat dan een beetje naar links en rechts en je kan het echt niet tegen houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan