Hallo sleutelaars,
Op dit moment ben ik het uiterlijk van een Goldwing 1100 een beetje aan het ombouwen naar een rat-achtige bobber of andersom.
De voorrem van de Goldwing is niet zo geweldig, soms kan ik de hendel bijna tot aan het stuur knijpen.
Doordat ik er een ander stuur op zet komt het potje ook zeer schuin te staan.
Nu heb ik nog een hoofdremcilinder van een Kawasaki Zephyr 1100 liggen.
Is het zinvol om dit te proberen of loop ik tegen zaken aan als te weinig slag of volume of andere zaken?
Bij twijfel begin ik er niet aan en ga ik eerst de originele remhendel controleren.
Alvast bedankt voor het meedenken en andere tips zijn ook welkom natuurlijk.
Op dit moment ben ik het uiterlijk van een Goldwing 1100 een beetje aan het ombouwen naar een rat-achtige bobber of andersom.
De voorrem van de Goldwing is niet zo geweldig, soms kan ik de hendel bijna tot aan het stuur knijpen.
Doordat ik er een ander stuur op zet komt het potje ook zeer schuin te staan.
Nu heb ik nog een hoofdremcilinder van een Kawasaki Zephyr 1100 liggen.
Is het zinvol om dit te proberen of loop ik tegen zaken aan als te weinig slag of volume of andere zaken?
Bij twijfel begin ik er niet aan en ga ik eerst de originele remhendel controleren.
Alvast bedankt voor het meedenken en andere tips zijn ook welkom natuurlijk.