Hooligans uit 't Gooi + aanhang deel 49!!!!!!!

Euh, magere kwark :?

  • Gaveredamme

    Stemmen: 3 8,3%
  • Wat een k*tpoll :')

    Stemmen: 24 66,7%
  • Sjippies *O*

    Stemmen: 2 5,6%
  • Maakt niet uit, als maar ongezond is

    Stemmen: 4 11,1%
  • Huh :? ik lig dan al in bed...

    Stemmen: 1 2,8%
  • :N raak ik van aan de sch**t

    Stemmen: 2 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
neej... daarom heb ik ook een nieuw pakkie nodig... dit is geen porum... ff kieken of het van me zuur verdiende vakantiewerk centjes kan!


komt vanzelf wel.... :Y

[me="lex"]moet ook nog eens ff nieuw pakkie gaan scoren, ff op de beurs kijken denk ik maar :Y[/me]
 
he allemaal,wat is der zondag te doen dan met fotoshoot ziet er gelikt uit die fotootjes?
en heeft er toevallig iemand een sticker over ?
 
neej... daarom heb ik ook een nieuw pakkie nodig... dit is geen porum... ff kieken of het van me zuur verdiende vakantiewerk centjes kan!

Kalsbeek in Zwolle (www.kalsbeekmotoren.nl) heeft op de beurs altijd goede aanbiedingen.. en ik zie net dat de GT Corse van Revit al aardig in prijs aan het dalen is.. nu ook in de aanbieding.. op de beurs in februari a.s. jaar zal dit pak ook rond de 350 euro zitten.. vorig jaar kocht ik er de PX-2 van Revit bij Kalsbeek voor slechts 300 euro.. *O*
 
@: MTeun-03 Dan ziet niemand je sticker als je op je achterwiel rijd
full



(ik heb er nog een liggen)
 
Laatst bewerkt:
Kalsbeek in Zwolle (www.kalsbeekmotoren.nl) heeft op de beurs altijd goede aanbiedingen.. en ik zie net dat de GT Corse van Revit al aardig in prijs aan het dalen is.. nu ook in de aanbieding.. op de beurs in februari a.s. jaar zal dit pak ook rond de 350 euro zitten.. vorig jaar kocht ik er de PX-2 van Revit bij Kalsbeek voor slechts 300 euro.. *O*
:^ Die heb ik ook op de beurs gekocht... terwijl dat zelfde pak toen nog voor bijna dubbele bij andere winkels lag :?

Dus lekker dit nog ff houden en wachten op de beurs *D Misschien wel even wat geld ervoor apart houden :P En niet alles verzuipen (aan benzine of drank) :+


doe maar wel...
wil die mooie motor van jou ook wel eens zien *D Moet ik natuurlijk wel even mn best gaan doen om ook te komen :]
We verleggen de route wel: de eerste koffiestop is dan bij JOU thuis. Dan kun je gewoon aanhaken.
Vind ik een prima plan hoor :P Zorg ik ook voor wat schoonmaak spullen, verf en kwasten... kan je meteen daar ook wat actiefoto's van maken :+
 
hoelaat en waar is dat zondag?
en mag ik op me achterwiel? :+

Dan kunnen hier de foto's van de fotoshoot van volgende week komen

VOLGENDE WEEK ZONDAG (23.08.2009)
10.00UUR VERTREKKEN WE VOOR DE

TWEEDE FOTOSHOOT

VANAF GRAAF FLORISWEG 2 IN NIEUWEGEIN
(BEZINEPOMP VAN GARAGE SWART (FORD DEALER))

Hoe jij wil ;)
 
Hallo MF-ers,

Is bij jullie Marco de Groot bekend? Tijdens Pinksterweekend ernstig motorongeluk gehad en vorige week daaraan overleden. Hij kwam volgens mij uit Hilversum. 40 jaar, getrouwd en 2 kinderen.
 
Dan kunnen hier de foto's van de fotoshoot van volgende week komen

VOLGENDE WEEK ZONDAG (23.08.2009)
10.00UUR VERTREKKEN WE VOOR DE

TWEEDE FOTOSHOOT

VANAF GRAAF FLORISWEG 2 IN NIEUWEGEIN
(BEZINEPOMP VAN GARAGE SWART (FORD DEALER))

Hoe jij wil ;)
waar vertrekken jullie vanuit hilversum want ik weet echt de weg niet hier in de buurt *O* *O*
 
Hallo MF-ers,

Is bij jullie Marco de Groot bekend? Tijdens Pinksterweekend ernstig motorongeluk gehad en vorige week daaraan overleden. Hij kwam volgens mij uit Hilversum. 40 jaar, getrouwd en 2 kinderen.

Kende hem niet... maar pfff.... wat erg zeg -O-
Sterkte aan de familie en bekenden '(
 
verdwaal al 3 dagen achtermekaar van muiden naar loosdrecht binnendoor door die weg omlegging.:(
 
waar vertrekken jullie vanuit hilversum want ik weet echt de weg niet hier in de buurt *O* *O*

Wil wel langs Loosdrecht rijden zodat we samen er heen kunnen rijden hoor :)
Spreken we om 09:15 in Loosdrecht af als dat niet te vroeg is? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan