Hoorn en omstreken [part 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kleur is goed, heb wel de nijging om naar motrorijders te zwaaien als ik de bus rij en doe dat soms ook, dan krijg je wel een rare blik terug van :? :? :?

Ik zwaai na alles terug wat na mij zwaait.

Kinderen, brommerrijders, buschauffeurs.
Hell, ik doe het ook als ik in de auto rij maar Yamahaha let nooit op mij _O-


Die zwarte V40 die je elke keer tegenkomt op de N-weg als je weer van HN80 afrijdt :')
 
Ik zwaai na alles terug wat na mij zwaait.

Kinderen, brommerrijders, buschauffeurs.
Hell, ik doe het ook als ik in de auto rij maar Yamahaha let nooit op mij _O-


Die zwarte V40 die je elke keer tegenkomt op de N-weg als je weer van HN80 afrijdt :')
Ik zwaai ook naar alles terug, (oke behalve brommers, en piaggios MP3's ;) )
 
Ik zwaai na alles terug wat na mij zwaait.

Kinderen, brommerrijders, buschauffeurs.
Hell, ik doe het ook als ik in de auto rij maar Yamahaha let nooit op mij _O-


Die zwarte V40 die je elke keer tegenkomt op de N-weg als je weer van HN80 afrijdt :')

Die afwijking welke jij hebt valt wel mee, ik was verleden week met mn vrouw met de auto in Amsterdam, zie ik mensen bij een bushalte staan en wilde naar de halte toe rijden.

Nog een afwijking van mij, de bussen zijn automaten als ik met de auto een rood stoplicht nader rem ik, dan begint de auto heel raar te schokken, shit: koppeling. :$
 
Laatst bewerkt:
Yamahahaha zie ik soms en die rijdt altijd netjes op afstand, geen rare inhaalmanouvres van hem gezien.
Ik doe mijn best! :P

Dat ik nooit terugzwaai komt omdat je geen bloedmooie vrouw in een cabrio bent! (dus niet intresant) :P
Inhalen op stukken waar het niet mag doe ik alleen in geval van filevorming, waarbij er hard geremd wordt. Ik heb het al meermalen meegemaakt dat er weer iemand niet op zat te letten en bijna mijn kentekenplaat er vanaf rijdt.
De laatste keer dat ik dat deed haalde ik een politieauto in, die volgde me keurig HN80 op maar keerde toen toch weer om. Wou me dus even laten schrikken ;)
 
IK kom hier ook maar weer eens zwaaien :W
Er zijn al mensen die mij van de vriendenlijst afgooien -O- '(

;)
 
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan