Hoorn en Omstreken [Part 6]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik doe net zo vriendelijk als de Fransen!
O-)

Die vrouwlijke Franse waar mijn broek van afzakte was trouwens een Domonicaanse en dus niet een echte Franse.

Wens jullie even goed een top vakantie Biancie en even goed vrienden, ook Rick en anderen welke nog op vakantie gaan, heel veel voorzichtig en heel plezier. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga naar Toscane *D

Zal best mooi zijn maar....................................................Al di Berluscoontjes vind ik ook nix :+



full
 
Vanaaf ook weer wat misverstanden uit de lucht geholpen ;) Eerst na een best wel ingewikkelde dag het rooster om moeten gooien en nu moet er zondag dus gewerkt worden. Om vandaag een beetje te vieren met 7'en (ik collega en 5 chinezen collegas) uit eten geweest in een traditioneel beijingschinees restaurant :P Er bestaat dus geen traditioneel chinees omdat het over heel china verschillend is net zo als de taal dat is ook niet overal het zelfde.

Het begon al met de weg naar het restaurant het zat ergens bij een plein vol restaurantjes maar gewoon allemaal chinees en je zag ook helemaal niks buitenlands. Menu kaart was precies het zelfde helemaal chinees.

1 van de collega's begon te bestellen en het leek wel over er geen einde aan kwam want ons al een beetje zorgde baadde bleek nou van de 40 gerechten die het restaurant serveerde heeft hij er 12 besteld. Daarnaast kreeg iedereen een 600 ml fles bier geserveerd wat later erge noodzaak bleek te zijn.

Na enige tijd wachten werden er 2 grote rvs schalen op tafel gezet met van alles er in. Wat we eten kregen we vaak te horen na dat we het door hadden geslikt. Dit zat er onder andere allemaal in: kikker inktvis garnaal kwarteleiren rare groente, vlees dat je niet wil weten wat het is en veel Roode peper. Het bier was om je mond te blussen. Op een gegeven moment was je mond gewoon helemaal verdoofd vanwege de pittigheid. Ik leef nog steeds en het was een echte ervaring en het was ook zeker lekker :)

Dus moet ik nog chinees mee nemen ? ;)
 
Vanaaf ook weer wat misverstanden uit de lucht geholpen ;) Eerst na een best wel ingewikkelde dag het rooster om moeten gooien en nu moet er zondag dus gewerkt worden. Om vandaag een beetje te vieren met 7'en (ik collega en 5 chinezen collegas) uit eten geweest in een traditioneel beijingschinees restaurant :P Er bestaat dus geen traditioneel chinees omdat het over heel china verschillend is net zo als de taal dat is ook niet overal het zelfde.

Het begon al met de weg naar het restaurant het zat ergens bij een plein vol restaurantjes maar gewoon allemaal chinees en je zag ook helemaal niks buitenlands. Menu kaart was precies het zelfde helemaal chinees.

1 van de collega's begon te bestellen en het leek wel over er geen einde aan kwam want ons al een beetje zorgde baadde bleek nou van de 40 gerechten die het restaurant serveerde heeft hij er 12 besteld. Daarnaast kreeg iedereen een 600 ml fles bier geserveerd wat later erge noodzaak bleek te zijn.

Na enige tijd wachten werden er 2 grote rvs schalen op tafel gezet met van alles er in. Wat we eten kregen we vaak te horen na dat we het door hadden geslikt. Dit zat er onder andere allemaal in: kikker inktvis garnaal kwarteleiren rare groente, vlees dat je niet wil weten wat het is en veel Roode peper. Het bier was om je mond te blussen. Op een gegeven moment was je mond gewoon helemaal verdoofd vanwege de pittigheid. Ik leef nog steeds en het was een echte ervaring en het was ook zeker lekker :)

Dus moet ik nog chinees mee nemen ? ;)


}) Vertel... Hond of kat O-)



Ik vreet alles joh, zeker dat pittige voedsel uit het Oosten van ons Werelddeel.
Ik ga er alleen niet heen :N
 
Laatst bewerkt:
}) Vertel... Hond of kat O-)



Ik vreet alles joh, zeker dat pittige voedsel uit het Oosten van ons Werelddeel.
Ik ga er alleen niet heen :N
Nou dit was volgens hun niet een pittig maar er dreven 15 rode pepers per bak :o mafketels :P

Geen idee wat het was heb het niet gevraagd :P het smaakte lekkerder zonder dat je weet wat het is ;)
 
mogguh!

gister avond nog vlak gelegen om een transporter uit 95 met 4 uitlaten die telkens links van me ging staan bij de stoplichten in alkmaar, 3x achter elkaar ongeveer gelijk met hem opgetrokken, toen was ik er klaar mee en iets meer gas gegeven in die bocht aan het begin vd noordervaart. busje niet meer teruggezien :+
 
mogguh!

gister avond nog vlak gelegen om een transporter uit 95 met 4 uitlaten die telkens links van me ging staan bij de stoplichten in alkmaar, 3x achter elkaar ongeveer gelijk met hem opgetrokken, toen was ik er klaar mee en iets meer gas gegeven in die bocht aan het begin vd noordervaart. busje niet meer teruggezien :+

En toen :?
 
mogguh!

gister avond nog vlak gelegen om een transporter uit 95 met 4 uitlaten die telkens links van me ging staan bij de stoplichten in alkmaar, 3x achter elkaar ongeveer gelijk met hem opgetrokken, toen was ik er klaar mee en iets meer gas gegeven in die bocht aan het begin vd noordervaart. busje niet meer teruggezien :+
_O- boys will be boys
 
mogguh!

gister avond nog vlak gelegen om een transporter uit 95 met 4 uitlaten die telkens links van me ging staan bij de stoplichten in alkmaar, 3x achter elkaar ongeveer gelijk met hem opgetrokken, toen was ik er klaar mee en iets meer gas gegeven in die bocht aan het begin vd noordervaart. busje niet meer teruggezien :+


Als die 4 uitlaten heeft, dan heeft hij toch een keer van je gewonnen anders kun je niet weten dat hij 4 uitlaten heeft. :Y
 
Dat doen ze altijd voor de slacht hoor :?

(hier in Nederland moet het sinds kort ook, onverdoofd mag niet meer)
Haha tja soms zie ik hier wel eens zo'n keffertje lopen en dan is het gelijk oww daar loopt ons eten *O* ze kunnen hier dan wel geen NL maar 9/10 weten ze wel wat je bedoelt haha :P
 
Inbraak tip, :+

Je gaat op vakantie en de buren houden dan je huis in de gaten, opeens staat er een takje tegen de buitendeur of er steekt een klein stukje van een folder uit de brievenbus, twee zaken welke helemaal niet opvallen toch :?

Als na een aantal dagen dat takje nog tegen de voordeur staat of het foldertje is nog zichtbaar dan ............. :Y ................bingo, weg inboedel.

U zijt gewaarschuwd. :(

Goeie morgen trouwens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan