Hornetmeeting in de Eifel

Wie gaat er mee de eiffel in???

  • ja lijkt me leuk

    Stemmen: 14 66,7%
  • nee dank je wel

    Stemmen: 7 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Okay dan! Leuk, weet je een lekkere doorrijroute ? })

Daar komen we wel uit :Y maar om dit topic verder niet te vervuilen is het misschien handiger om het in het andere topic te bespreken of per mail

[ontopic] gaan we in een pension of gaan we kramperen :? ik hoop het eerste [/ontopic]
 
Kato, goed dat ik je tref.
Had graag informatie over je duoseat-cover en bellypan.

Heb je deze bij Honda besteld of bij de dealer, en komen ze in kleur of heb je ze laten spuiten ?

Zoals Reece hierboven al vermeld heeft... ik heb (en wil) géén belly-pan. Maar het zijn inderdaad de onderdelen v/e 2005/6 dus worden in die kleuren ook geleverd. Maar wil je 'n groene dan zal je hem toch echt moeten laten spuiten. Uiteraard kun je deze via iedere (Honda) dealer bestellen. Duo-cover kwam geloof ik op 164,- euries ofzo. In kleur van de beschikbare modellen uiteraard.

Hoop dat je d'r wat mee kunt.... :W
 
Bedankt voor de info, ga morgenmiddag met de dealer praten.....

eens kijken wat hij kan doen voor me :)
 
Om wat dingen door te spreken voor t weekendje eiffel leek t me handig om ff een datum te prikken.

De datum is geworden 2 juli,

De locatie word nog verder bekend gemaakt, maar zal ongeveer in t midden van t land zijn.

Als je mee wilt met t weekendje weg moet je 2 juli komen kan je niet en wil je toch mee moet je mij even mailen. Na deze datum word de accomodatie besproken en kan niemand meer afzeggen of erbij komen.

tot dan...

ennu waarschijnlijk kunnen we ook nog wel ff een stukje :]
 
Om wat dingen door te spreken voor t weekendje eiffel leek t me handig om ff een datum te prikken.

De datum is geworden 2 juli,

De locatie word nog verder bekend gemaakt, maar zal ongeveer in t midden van t land zijn.

Als je mee wilt met t weekendje weg moet je 2 juli komen kan je niet en wil je toch mee moet je mij even mailen. Na deze datum word de accomodatie besproken en kan niemand meer afzeggen of erbij komen.

tot dan...

ennu waarschijnlijk kunnen we ook nog wel ff een stukje :]

Jaaa Halloooo, dat gaat zomaar niet, dan zijn wij op vakantie :N

**Knip, iets te snel...**


**** WOOPS, LoSBoL heeft het e.e.a. verkeerd gelezen... 2 julie zijn we er niet bij, maar we willen wel heeeel graag op de hoogte gehouden worden over hoe, wat wanneer enz... ****
 
Laatst bewerkt:
Om wat dingen door te spreken voor t weekendje eiffel leek t me handig om ff een datum te prikken.

De datum is geworden 2 juli,

De locatie word nog verder bekend gemaakt, maar zal ongeveer in t midden van t land zijn.

Als je mee wilt met t weekendje weg moet je 2 juli komen kan je niet en wil je toch mee moet je mij even mailen. Na deze datum word de accomodatie besproken en kan niemand meer afzeggen of erbij komen.

tot dan...

ennu waarschijnlijk kunnen we ook nog wel ff een stukje :]


hmm, beslis ik dus voor 2 juli.. :Y
 
Jaaa Halloooo, dat gaat zomaar niet, dan zijn wij op vakantie :N

**Knip, iets te snel...**


**** WOOPS, LoSBoL heeft het e.e.a. verkeerd gelezen... 2 julie zijn we er niet bij, maar we willen wel heeeel graag op de hoogte gehouden worden over hoe, wat wanneer enz... ****


Ik zal ervan uitgaan dat jullie meegaan. Ik zal jullie op de hoogte houden over de reservering enz.
 
Ik zal ervan uitgaan dat jullie meegaan. Ik zal jullie op de hoogte houden over de reservering enz.

Geweldig 8-)

Maare, heb net de vakantieplanning weten te bemachtigen.... enne....

Augustus gaat voor ons niet lukken...
September kunnen wij alleen op de volgende data...

Van vrijdag tot en met maandag 1 tot en met 4 sept.
Van zaterdag tot en met dinsdag 2 tot en met 5 sept.
Van vrijdag tot en met maandag 15 tot en met 18 sept.
of van zaterdag tot en met dinsdag 16 tot en met 19 sept.

Lukt bovenstaande niet, sja... dan is het jammer voor ons... De baas ziet ons al aankomen, eerst v&^(#$ 5 weken op vakantie, en nou dit nog es !

O-)
 
Een beetje off-topic, maar het toeval wil dat ik samen met een vriend dat zelfde weekend ook een rondje Eiffel ga doen. Helaas hebben wij geen Hornet, ik een BMW K1200S en hij een Harley RoadKing (wordt mijn langzaamste rondje Eiffel ooit O-) )... Heb me al suf gezocht naar een leuke route, maar de meeste zijn GPS routes en ik heb iets van PDF nodig. Mocht je nog iets hebben, houd ik me van harte aanbevolen!
 
Geweldig 8-)

Maare, heb net de vakantieplanning weten te bemachtigen.... enne....

Augustus gaat voor ons niet lukken...
September kunnen wij alleen op de volgende data...

Van vrijdag tot en met maandag 1 tot en met 4 sept.
Van zaterdag tot en met dinsdag 2 tot en met 5 sept.
Van vrijdag tot en met maandag 15 tot en met 18 sept.
of van zaterdag tot en met dinsdag 16 tot en met 19 sept.

Lukt bovenstaande niet, sja... dan is het jammer voor ons... De baas ziet ons al aankomen, eerst v&^(#$ 5 weken op vakantie, en nou dit nog es !

O-)


Waarschijnlijk word het wel een van die weekenden. Heb gehoord dat september beter uitkwam voor de meesten dan augustus. Ik zal proberen rekening te houden met jullie planning en dan hoor je t nog wel van ons.
 
2 juli :? -O- dan kan ik niet, heb de avond ervoor een feest ergenst ver weg, is het anders ook toegestaan om met het koekblik je opwachting te maken :? Dat zou misschien nog een optie zijn :P Als ik de alcohol op tijd uit mijn bloed weet te zuiveren
 
..wordt nog een drukke bedoening zo, de 2e.. -O-

ik zal vast wel aanwezig zijn MM, al is 't alleen al voor de gezelligheid ;)

:W alvast een fijne vakantie, voor hen die eerdaags richting palmbomen, sneeuw of eenzame bergtop vertrekt :W
 
2 juli :? -O- dan kan ik niet, heb de avond ervoor een feest ergenst ver weg, is het anders ook toegestaan om met het koekblik je opwachting te maken :? Dat zou misschien nog een optie zijn :P Als ik de alcohol op tijd uit mijn bloed weet te zuiveren


Tuurlijk is koekblik ook toegestaan.

is wel belangrijk dat je er bent ( kan je achteraf ook niets klagen hahaha)
 
Waarschijnlijk word het wel een van die weekenden. Heb gehoord dat september beter uitkwam voor de meesten dan augustus. Ik zal proberen rekening te houden met jullie planning en dan hoor je t nog wel van ons.


We'll be watching this topic closely, they do have Internet downunder you know O-)

We gaan er zeker van genieten daar ! bedankt voor de leuke reacties !
 
Ben nog onbekend voor de meesten maar wil 2 juli wel aanwezig zijn.

en een rondje :] kan nooit kwaad dacht ik.
 
hoorde in hornet plaza topic dat ik wellicht toch een e-keur op mijn demper heb... de kans dat ik mee ga is daarmee vergroot!!!
 
Ik ben wel nieuwgierig wat je van plan ben MM!
Ik kan 2 juli wel komen, m'n motor is in ieder geval weer in topvorm :9
 
Ik weet nog wel een leuk plekje in Schoonhoven! :W
Kan ik er ook wel een leuk ritje achteraan plakken :]
 
Van Schoonhoven over het dijkje naar N'gein doet het altijd goed. *O*
 
*schop* *kick* *boot*

zijn er nog meer die hun motor ernstig moeten aanpassen voor de eiffel? -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan