HTC One X en de Nolan N-com BT2.1 - spraak label?

jeeron

Die hard MF'er
25 mrt 2005
850
222
Groningen
Instagram
Ik had wel een topic gevonden m.b.t. de Nolan N-com maar geen antwoorden gevonden. En het leek mij niet duidelijk om genoeg om daarin een reactie te plaatsen vandaar een nieuw topic.
Nolan N-Com systeem

Ik gebruik al enige tijd met veel plezier en gemak de Nolan N103 met n-com Bluetooth 2.1. Muziek is super, gebeld worden gaat super en bellen ging super met mijn nokia N95.

Ik heb nu echter een nieuwe telefoon, de HTC One X en ik zou ook daarmee graag handsfree mensen willen kunnen bellen op de motor. (Komt niet vaak voor maar kan soms verrekte handig zijn)

Bij mijn nokia was/is het een kwestie van knopje indrukken... ff wachten... naam schreeuwen en bellen maar. De HTC wil dat niet, reageert niet op het specifieke knopje. Erg jammer en ik vraag mij dan ook af of er mensen zijn die dit wel aan de praat gekregen hebben op een HTC/android telefoon.
 
HTC heeft volgens mijn geen ingebouwde voicedailing, waar jij op doelt. iCM mijn Parrot carkit werkt het wel, maar dat is dan de voicedailing van de carkit en niet van de HTC zelf.

Ik vraag me dus af of het wel gaat werken. Ben er wel benieuwd naar overigens..
 
Zit volgens mij ook niet standaard op een android.

Kijk eens in de app store / Play Store naar de app 'Voice Dialer Plus'. (en lees ook de reacties er onder van boze mensen die zich afvragen waarom hun 8 jaar oude nokia dit gewoon prima zonder app kan)

Er zijn meer voice dialer apps. Misschien een paar proberen om te zien welke voor jou de beste is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan