hulde aan Orpheus

Status
Niet open voor verdere reacties.

TK290766

MF veteraan
12 dec 2003
2.921
0
Wierden
eigenlijk zegt de titel al genoeg, maar ik vond t klasse zoals je net handelde bij die mafkees met zijn staalhelm. Prima, slot op t onderwerp, en de gebruiker als ' banned '....liefst nog met een IP adres blokkering.
Ik wilde je eigenlijk een 'privebericht' sturen, maar zag daar de mogelijkheid niet van, dus dan maar bij deze !
Well done! :}
groeten
Ted
 
Ik heb Orph heel hoog. :)

maar dat weet-ie wel!
 
Als die pipo met WOII helmen wil rondraggen doettie maar. (ligt in NL misschien wel wat gevoeliger als in BE )
Slotje was gepast...IP ban overdreven.

Maar idd Orpheus is een lieve mod
 
ja,met het topic sluiten ben ik het eens,
alleen de vergelijking gabbers/hitler niet.
skinheads en gabbers zijn twee heel verschillende dingen.
ik ben vroegah( :+ ) zelf gabber geweest,maar zeker geen racist,skinhead,neonazi of wat dan ook.
no offense verder hoor,ik wilde het gewoon ff kwijt :)
 
Haha, Orph is net dat kleine ME-politiemanneke op dat pony'tje.. "Zero Tolerance" 8-)

Go Go Orph!! ;)

(ook al zal deze wel zo op slot gaan...)
 
ja,met het topic sluiten ben ik het eens,
alleen de vergelijking gabbers/hitler niet.
skinheads en gabbers zijn twee heel verschillende dingen.
ik ben vroegah( :+ ) zelf gabber geweest,maar zeker geen racist,skinhead,neonazi of wat dan ook.
no offense verder hoor,ik wilde het gewoon ff kwijt :)

Ik heb ook niet gezegd dat ALLE gabbers die tekens dragen he. Ik heb gezegd dat cijfercombinaties (88 in dit geval) daar een speciale betekenis hebben en dat de dragers ervan achter die betekenis staan (waaronder ook zeer waarschijnlijk de topicstarter). That's all :) "88AH" komt duidelijk uit die wereld imo.
 
Ik wilde je eigenlijk een 'privebericht' sturen, maar zag daar de mogelijkheid niet van, dus dan maar bij deze !
Als je op
profiel.gif
klikt zie je zijn mailadres, overigens ook te vinden in de faq
Ik gooi hem wel dicht want als jullie voor iedere goede actie van een mod een topic te starten wordt het wel erg veel O-) :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan