Hulp gezocht

Oh, daar had Sidebike het over. Dan was het iemand anders. Dacht miss heb jij er weer een speed op gebatst.
 
Nou, deze hoeft niet meer. Nadat ik toch duidelijk had aangegeven dat ik belang had bij de bak en verder met hem wilde mailen zodra ik terug ben in nederland (was op vakantie en nu net terug). Is de bak verkocht aan iemand anders. Dus verder zoeken maar weer (of naar iets waar al een bak aanvast zit).
 
Nou, deze hoeft niet meer. Nadat ik toch duidelijk had aangegeven dat ik belang had bij de bak en verder met hem wilde mailen zodra ik terug ben in nederland (was op vakantie en nu net terug). Is de bak verkocht aan iemand anders. Dus verder zoeken maar weer (of naar iets waar al een bak aanvast zit).

Tja jammer, maar als er iemand met cash voor je neus staat te wapperen, dan ga je niet zitten wachten op iemand die nog 'verder wil mailen' (zou ik tenminste niet doen, weg-is-weg).
Zijspan-spul is toch al niet allemaal altijd heel gangbaar in de verkoop.
 
Jammer voor je Mathieu, maar het barst van leuke bakken aan een F650. Ural, Dnepr of Velorex bakken. In Genemuiden (wij niet) zit een aanbieder van al dat soort bakken in die prijsklasse. Kijk maar eens op MP, dan kom je hem vast tegen. Dan gewoon bellen, want hij heeft meer als in die ad's. Succes.

Die gasten kunnen niet aanbouwen trouwens ;)
 
Tja jammer, maar als er iemand met cash voor je neus staat te wapperen, dan ga je niet zitten wachten op iemand die nog 'verder wil mailen' (zou ik tenminste niet doen, weg-is-weg).
Zijspan-spul is toch al niet allemaal altijd heel gangbaar in de verkoop.


Dat is ook zo en heb daar ook geen probleem mee, maar laat het dan wel even weten. Was al bezig om een frame voor aan de motor uit amerika te laten overkomen.
 
Dat is ook zo en heb daar ook geen probleem mee, maar laat het dan wel even weten. Was al bezig om een frame voor aan de motor uit amerika te laten overkomen.


Ben trouwens eens verder op dit deel van het forum aan het lezen geweest en het deel over de russen en het restauratie project van Nejra zijn aan deze kant erg interessant bevonden.

oeps zie nu dat er iets niet goed is gegaan, dit had nog onder het vorige bericht gemoeten.
 
Laatst bewerkt:
Net mijn bovenstaande post aangepast ;) Hij heeft er meerdere staan.
Of het wat is kunnen de heren deskundigen hier je wel vertellen ;)

Maar ik vind het niks. Ding voor om de kerk maar niet om mee te reizen.
Ik zeg hiermee niet dat het niet kan..
 
In genemuiden staat een Ural met span te koop voor ca. 1000,-
Is dat dan niet wat voor jou?

Zeggen dat je via ons komt ;)

http://link.marktplaats.nl/457169768
Daś geen Ural, het is een Dnepr.
En als sleutelen en je hobby niet is Heb je dus alleen een dure bak en een berg onverkoopbare onderdelen.
Ik weet in Duitsland voor de helft een zgan Ural bak te staan die hij voor 175 euro komt afleveren.
 
Is alweer een tijd geleden, maar toch ff een update. Heb een velorex bakje weten te bemachtigen en heb vandaag de spullen opgehaald en naar Genemuiden gebracht. Daar gaat straks de motor ook heen en wordt en het een en ander samen gebracht. Zal/zullen tegen die tijd voor updates zorgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan