Dolledries
MF'er
Wie heeft er wat tips voor mij het betreft het volgende :
Als ik tussen de 2000 en 4500/5000 toeren constant rijd gaat de motor bokken
mijn voortandwiel is wel een beetje versleten en er komt binnenkort een nieuwe set op hij begint te tikken en het is net of hij ergens blijft hangen maar dat heeft niets te maken met het bokken want dat deed hij voor de tijd al het is volgens mij wel iets erger geworden.
ik heb er wel een open uitlaat opzitten van het merk Streetfighter.
krijgt hij nu te weinig brandstof of juist te veel ??
ik rijd best wel flink door en gemiddeld moet ik na 190/210 km de benzine kraan op reserve zetten is dit een normaal brandstof verbruik ?
bij mij weten zit er geen dynojet kit of iets dergelijks op.
ik heb nu ook al twee keer gemerkt als ik s'morgens van of naar het werkt rijd dat als het koud is de motor opeens slechter gaat lopen en bij stationair slaat hij direct af geeft ik gas dan lijkt het of hij weer normaal loopt rijd je constant dan is het net of hij op drie cilinders loopt komt dit door de kou ?
ik woon in de omg van nijmegen weet iemand misschien een goede zaak in de buurt van nijmegen om hem goed af te laten stellen en eventueel ook te testen op een testbank ?
bedankt voor de moeite,
groetjes Sander
Als ik tussen de 2000 en 4500/5000 toeren constant rijd gaat de motor bokken
mijn voortandwiel is wel een beetje versleten en er komt binnenkort een nieuwe set op hij begint te tikken en het is net of hij ergens blijft hangen maar dat heeft niets te maken met het bokken want dat deed hij voor de tijd al het is volgens mij wel iets erger geworden.
ik heb er wel een open uitlaat opzitten van het merk Streetfighter.
krijgt hij nu te weinig brandstof of juist te veel ??
ik rijd best wel flink door en gemiddeld moet ik na 190/210 km de benzine kraan op reserve zetten is dit een normaal brandstof verbruik ?
bij mij weten zit er geen dynojet kit of iets dergelijks op.
ik heb nu ook al twee keer gemerkt als ik s'morgens van of naar het werkt rijd dat als het koud is de motor opeens slechter gaat lopen en bij stationair slaat hij direct af geeft ik gas dan lijkt het of hij weer normaal loopt rijd je constant dan is het net of hij op drie cilinders loopt komt dit door de kou ?
ik woon in de omg van nijmegen weet iemand misschien een goede zaak in de buurt van nijmegen om hem goed af te laten stellen en eventueel ook te testen op een testbank ?
bedankt voor de moeite,
groetjes Sander