Husaberg blows in your face

Had hij al eerder op een motorfiets gezeten? :P

Die 70pk zal een vrij ruime opgave aan de kruk zijn denk ik. Alleen supersportrijders geven het vermogen aan de kruk op, dan hebben ze eerder het gevoel snel te zijn :+

Blijkbaar heeft hij in zijn broek gezeken (of toch stevig gelekt :P ) van de trillingen, en was de lol er al af |( :P
 
Had hij al eerder op een motorfiets gezeten? :P

Die 70pk zal een vrij ruime opgave aan de kruk zijn denk ik. Alleen supersportrijders geven het vermogen aan de kruk op, dan hebben ze eerder het gevoel snel te zijn :+

SM fabrikanten geven géén vermogens op :P
 
Heb je nu eigenlijk wel eens al op zo'n ding gereden??

zo ja, wat vond je er van?
 
Heb je nu eigenlijk wel eens al op zo'n ding gereden??

zo ja, wat vond je er van?

Duke...veel te traag :Z wel fun
Husqy 410 dacht ik....minder traag, meer fun
Bejaarde XR600...redelijk snel, beroerde vering (was gewoon rotte crossvering :X ) maar toch fun

Dus gezien deze sneller is zal hij ook meer fun zijn :P


Gezien ik volgende maand maar een km of 10 en enkel stadsverkeer meer moet doen door Antwerpen waar er meer wel dan niet opgebroken ligt lijkt het mij niet gezond dit met een SS te doen en gezien enkele mafketel vrienden hun SS hebben weggedaan voor een SM kunnen we terug gaan zwijnen })
 
Gezien ik volgende maand maar een km of 10 en enkel stadsverkeer meer moet doen door Antwerpen waar er meer wel dan niet opgebroken ligt lijkt het mij niet gezond dit met een SS.

En na die 10km warmrijden kan het feest beginnen, maar moet je helaas de motor parkeren om te beginnen met werken ;)

En ik zie net dat dit topic in het verkeerde forum staat.
>>>> O&A :P
 
niet fukken met mn xr :(
zit meer liefde in dan ehhh.....mn annie...

maar kvind et maar lame van husaberg...willen ze een extreme machine bouwen...enzo...veel pk...en dan...kom..we gaan em verzwaren met een electrische starter. |(
 
niet fukken met mn xr :(
zit meer liefde in dan ehhh.....mn annie...

maar kvind et maar lame van husaberg...willen ze een extreme machine bouwen...enzo...veel pk...en dan...kom..we gaan em verzwaren met een electrische starter. |(

En dan is hij nog veel lichter dan een Husky of KTM :P


Die elektrische starter is geen must maar toch handig, we leven in de 21e eeuw, we vliegen naar de maan, en jij vind dat je een motor nog stom in gang moet trappen :P Whats next, terug een zwengel aan ons koekblik :X ;)
 
En na die 10km warmrijden kan het feest beginnen, maar moet je helaas de motor parkeren om te beginnen met werken ;)

En ik zie net dat dit topic in het verkeerde forum staat.
>>>> O&A :P

Doe homo gaat toch niet offroad. Laat maar lekker hier staan. Anders denkt ie straks nog dat ie een echte bikkel is :Z

Oeps, Zot blows in your face :)
 
Laatst bewerkt:
Doe homo gaat toch niet offroad. Laat maar lekker hier staan. Anders denkt ie straks nog dat ie een echte bikkel is :Z

Oeps, Zot blows in your face :)


Off road?

En dan mijn poser pakje en motor vies maken zeker :P


[me]Sigma gaat proberen eerst recht te blijven op het asfalt }) [/me]
 
Maar niet door U :P

Wanna bet? :P

zet Uwen MSN eens op, moet iets vragen ;)

Juist terug van filmpje kijken, sorry ;)

husqvarna bedoel je :? :X


Oeps, beetje te snel door m'n foto's gebladerd :o

Zag iets geel-blauws en dacht dat is 'm...

Maar het kan dus ook met een Husaberg O-)

full
 
Sig, zou je niet beter eens gaan kijken naar de winter SM-wedstrijden in Spa? Daar vind je regelmatig koopjes me dunkt...

full
 
In de tussen tijd kan je met riding spirits 2 oefenen met rijden er op. Daar zit ie namelijk ook in!!!
 
In de tussen tijd kan je met riding spirits 2 oefenen met rijden er op. Daar zit ie namelijk ook in!!!


Ga er geen moeite voor doen, wat een kutspel :X


Je moet 200 races rijden om een andere motor te kunnen kopen, en de controls zijn zo vaag als wat |(
 
Ga er geen moeite voor doen, wat een kutspel :X


Je moet 200 races rijden om een andere motor te kunnen kopen, en de controls zijn zo vaag als wat |(

Heb er geen problemen mee hoor }) bepaalde races zijn idd k*t. ben nu met de SM's bezig :} per gewonnen race 300.000 punten/credits. Tip: eerste een aantal keer de practice rijden, vervolgens kwalificatie rijden(zorgen voor een 3e tijd of beter) en je kan de race veel beter winnen. Kan je de race niet of steeds slecht winnen door power te kort: tunen *D : andere carbs, cilinderkitje, gewicht reducties, race banden enz

De rest magje zelf uitzoeken :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan