I.v.m. grootte van foto's zijn er meer te bekijken via jermovds's Images
Ondanks dat ik hem ga missen gaat mijn Husqvarna SMR450 toch de verkoop in
Reden van verkoop:
Wegens toename woon-werk verkeer en het feit dat de meeste plezierritjes samen met supersports zijn wil ik terug naar een SS.
Daarnaast wil mijn vriendin ook wel weer eens (normaal) achterop mee kunnen naar zandvoort
Specs:
Algemeen:
- Fabrieksaf Supermotard met het nieuwe type (betrouwbaardere) Husqvarna blok welke vrijwel ongewijzigd nog steeds in de nieuwste modellen 450 en 510 zit
- 1 cilinder 450cc
- dubbele nokkenas
- Mikuni TMR 41mm flatside carb
- Volledige Brembo remmerij
- Marzocchi voorvork en Sachs rearshock
Specifiek/mods:
- 2005 op kenteken, 04 model (verschil zit hem voornamelijk in de kappenset)
- 15.000 km op de teller
- Volledige onderhoudshistorie bekend, altijd dealer onderhouden!
- 0,0 olieverbruik, koppel/vermogen gelijk aan fabrieksopgave (zie uitdraai)
- Arrow open demper, verder is hij geheel standaard
- Voor en achter Maxxis Streetlegal slicks.
(voor heeft nog 50% en achter heeft nog 90% over)
- 'Race' remblokken voorop (warmen erg snel op overigens)
- Renthal Fatbar stuur
- Zeta handkappen (met alu versteviging)
- Valblokken op voor- en achteras
- Vloeistofopvangbakje weggewerkt tussen het frame
- Overal waar nodig geborgd om het circuit op te mogen
- 1 maand geleden de accu vervangen voor een nieuwe Yuasa (100euro )
- Alle orginele delen (duostepjes, uitlaatdemper, kickstart, spiegels en boekjes)
Laatste grote beurt was 2500km terug bij Bon Motoren in Den Bosch.
Onderhoudsintervallen voor een SMR450 zijn:
Elke 5000km een beurt die 100-150euro bij de dealer kost maar ook goed zelf te doen is.
Zelf heb ik tussendoor bij elke 2500km de olie + filter te vervangen en ik zal de olie + filter voor verkoop ook nog even doen.
Nog geen 1000km terug is ook de koppelingspomp (in de hendel) gereviseerd omdat deze lekte.
Ik wil nog even benadrukken dat hij, ondanks dat hij circuitklaar is, bijna alleen de straat en 'snachts de schuur heeft gezien.
Ik ben 11 april voor het eerst het circuit op geweest wat een echte aanrader is! De vorige eigenaar heeft enkele keren op circuit gereden.
Kwa rijeigenschappen en prestaties is hij standaard al competitiewaardig met nog veel ruimte voor tuning.
Ik ben zelf 1 keer ermee gevallen (op straat) waarbij het orginele stuur krom was gegaan maar op een krasje na verder geen schade. Hierna heb ik dan ook het stuur vervangen voor een steviger Renthal stuur en heb ik nieuwe handkappen gekocht omdat de oude niet meer pastten op het dikkere stuur.
MF-prijs: €3700,-
Mijn e-mail staat in mijn profiel en anders kun je bellen naar 06-49935454 (na 5 uur, gelieve met nummerherkenning)
Laatst bewerkt: