De Aquila 650 heeft riemaandrijving. Is dat gemakkelijk om te bouwen naar ketting?
Helemaal het zelfde zijn ze trouwens niet, die van de Aquila heeft minder pk's en meer koppel (tenminste de carb. versie die ik heb gehad).
Hmm, ik wil niet negatief klinken maar ik heb een zelfde geval gehad bij 14000 km. Naar mijn mening kun beter je verlies nemen en een andere motorfiets aanschaffen. Ik ben in ieder geval het vertrouwen volledig kwijt. Mijn motor had alle modificaties en liep alsnog stuk. 2ehands blokken zijn niet te vinden en als je er wel een wel een tegenkomt weet je niet of de modificatie is uitgevoerd.
Overigens zijn er wel anderen die zoals je hierboven leest vele duizenden kilometers hebben gereden zonder problemen.
Waarom ben je overgestapt op carbs? Wat beviel niet aan de EFI?
GV650 ken ik niet. Maar een Suzuki SV650 blok past niet?
Ik heb wel begrepen dat het frame op elkaar lijkt maar van alles niet past. Zelf heb ik een SV650 met buizen frame gehad de carb versie.
Het lijkt een clone maar als is net anders. Nou lekker dan.Nee het blok van de SV past niet zonder het betere kluswerk.
Dan heeft hij geen modificatie gehad.
De naverbranding afsluiten vertraagd alleen....
Een modificatie wil zeggen nieuwe kleppen met nieuwe klepgeleiders
Onderdelen heel makkelijk te bestellen bij de importeur en anders bij de Duitse importeur
Kan iemand mij een handje helpen bij het vinden van een rechter handlebar?
[afbeelding]
Het gaat om een Hyosung GT650R uit 2008, hij is van de week in de storm omgewaaid en mijn rechter stuur/handle bar is afgebroken