stuiterbal
Die hard MF'er
Vandaag lekker met de 650 naar m'n werk gegaan en morgen met de 250. Wou vandaag gaan met de 250, maar was bang dat ik een aantal km-ters/uur moest inleveren in verband met tegenwind.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bedoelde meer de 'winterstop'
25kw is wel meer als het dubbele dan mijn 11kw
Ik rij door tot de pekel, en daarna gelijk als het geregend heeft.
De afgelopen 2 winters waren ook behoorlijk motorloos voor mij.
Da's ook zo'n beetje de interval die ik heb....
Blijf wel op 2 wielen rijden maar lever 600 cc in, ga dan verder met m'n Vespa Si
Hallo heren en dames Hyosung rijders.
Ik heb bij Fred in Hillegom een leuke gele Comet uit 2004 zien staan. Ziet er helemaal tiptop uit en Fred heeft net de cilinderkoppen aangepast.
Nou vroeg ik me af of dit toevallig een motor is van 1 van de forumleden hierzo of dat iemand weet van wie deze motor geweest is.
Het kenteken = ML-XL-45
Ik ga komende week als het weer het toe laat sowieso een proefrit maken.
Maar ik zou het leuk vinden om met de oude eigenaar in contact te komen, zodat hij me wat meer over de historie kan vertellen.
En ja, als ik die kanarie koop hebben jullie er uiteraard een lid bij in de Hyosung club.
die wie wat weet mag het roepen.
Groeten Michel
Hallo heren en dames Hyosung rijders.
Ik heb bij Fred in Hillegom een leuke gele Comet uit 2004 zien staan. Ziet er helemaal tiptop uit en Fred heeft net de cilinderkoppen aangepast.
Nou vroeg ik me af of dit toevallig een motor is van 1 van de forumleden hierzo of dat iemand weet van wie deze motor geweest is.
Het kenteken = ML-XL-45
Ik ga komende week als het weer het toe laat sowieso een proefrit maken.
Maar ik zou het leuk vinden om met de oude eigenaar in contact te komen, zodat hij me wat meer over de historie kan vertellen.
En ja, als ik die kanarie koop hebben jullie er uiteraard een lid bij in de Hyosung club.
die wie wat weet mag het roepen.
Groeten Michel
Hey Marcel, weer prachtige filmpjes van je laatste trip.
goed dat je dit onder de aandacht brengt , het kenteken bepaalt wat voor een motor het is en het rijbewijs of je er mee mag rijden.Hey Marcel, weer prachtige filmpjes van je laatste trip.
Hallo forum leden, ik zag wat berichtjes over 35kW en uitdraaien van vermogensbanken die eventueel geldig zouden zijn voor de verzekering.
Het allerbelangrijkste is dat de papieren van de motor ( straks de het creditkaart kenteken) en je rijbewijs in overeenstemming zijn. Rij je met een A1 rijbewijs dan met de motor erbij kloppen op kenteken, waarom?? Oom agent in heel Europa moet kunnen zien of je een geldig rijbewijs hebt wat past bij het voertuig dat je berijdt. Dit is nu vrijwel hetzelfde in heel Europa één systeem van rijbewijs en straks met het credit kaart kentekenbewijs is het overal hetzelfde.
Een uitdraai van een vermogensbank heeft geen enkele rechtsgeldigheid want oom agent kan de juistheid ervan niet controleren, dus stoppen met het uitdraai verhaal. Tenzij dit vermeldt is op het kenteken bewijs via het RDW , importeur en dealer. Maar het moet op het kenteken staan. Wat verzekeringen vinden is geen maat want die gaan pas nadenken als er een ongeluk ( zeker met gewonden) is gebeurd en als ze zien dat het politie rapport vermeldt GEEN GELDIG RIJBEWIJS VOOR HET BEREDEN VOERTUIG , kun je de "toezegging" en dat gelul over de uitdraai wel vergeten.
Het A2 rijbewijs is max 35kW en nog wat extra eisen kW per kilogram die weet ik ff niet uit het hoofd.
Er zou sprake van zijn dat motoren niet terug geregeld mochten worden dus onze GT650i of de laatste Delphi2 van 2013 zouden niet in aanmerking komen voor A2 , maar nu heb ik toch begrepen dat we ze mogen terug brengen in vermogen , dit omdat het originele voertuig niet meer dan het dubbele vermogen van 35kW mag hebben , nou dat is 70kW en dat hebben ze niet. Zijn op kenteken 54kW , in de rest van Europa mag dit ook maar in NL ben ik nog aan het onderzoeken. De 250 motoren vallen er zeker in maar zou voor Hyosung in Nederland mooi zijn als we toch terug mogen regelen.
Maar neem van mij aan dat uitdraaien bij het kenteken geen enkele waarde hebben , kenteken en rijbewijs moet overeenstemmen.
Groet
Fred Dijksman
FD-Motoren
Hey Marcel, weer prachtige filmpjes van je laatste trip.
Hallo forum leden, ik zag wat berichtjes over 35kW en uitdraaien van vermogensbanken die eventueel geldig zouden zijn voor de verzekering.
Het allerbelangrijkste is dat de papieren van de motor ( straks de het creditkaart kenteken) en je rijbewijs in overeenstemming zijn. Rij je met een A1 rijbewijs dan met de motor erbij kloppen op kenteken, waarom?? Oom agent in heel Europa moet kunnen zien of je een geldig rijbewijs hebt wat past bij het voertuig dat je berijdt. Dit is nu vrijwel hetzelfde in heel Europa één systeem van rijbewijs en straks met het credit kaart kentekenbewijs is het overal hetzelfde.
Een uitdraai van een vermogensbank heeft geen enkele rechtsgeldigheid want oom agent kan de juistheid ervan niet controleren, dus stoppen met het uitdraai verhaal. Tenzij dit vermeldt is op het kenteken bewijs via het RDW , importeur en dealer. Maar het moet op het kenteken staan. Wat verzekeringen vinden is geen maat want die gaan pas nadenken als er een ongeluk ( zeker met gewonden) is gebeurd en als ze zien dat het politie rapport vermeldt GEEN GELDIG RIJBEWIJS VOOR HET BEREDEN VOERTUIG , kun je de "toezegging" en dat gelul over de uitdraai wel vergeten.
Het A2 rijbewijs is max 35kW en nog wat extra eisen kW per kilogram die weet ik ff niet uit het hoofd.
Er zou sprake van zijn dat motoren niet terug geregeld mochten worden dus onze GT650i of de laatste Delphi2 van 2013 zouden niet in aanmerking komen voor A2 , maar nu heb ik toch begrepen dat we ze mogen terug brengen in vermogen , dit omdat het originele voertuig niet meer dan het dubbele vermogen van 35kW mag hebben , nou dat is 70kW en dat hebben ze niet. Zijn op kenteken 54kW , in de rest van Europa mag dit ook maar in NL ben ik nog aan het onderzoeken. De 250 motoren vallen er zeker in maar zou voor Hyosung in Nederland mooi zijn als we toch terug mogen regelen.
Maar neem van mij aan dat uitdraaien bij het kenteken geen enkele waarde hebben , kenteken en rijbewijs moet overeenstemmen.
Groet
Fred Dijksman
FD-Motoren