Hyosung... Is dat wat of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M`n nieuwe uitlaatdemper is binnen! Echt heel erg mooi is ie, nu nog m`n motortje terug...

Ik heb m besteld bij http://www.sidekick-performance.nl/inhoud.html

Na een tijd zoeken op internet kwam ik op die site terecht en zag dat zij uitlaatdempers voor aanzienlijk lagere prijzen kunnen leveren dan de andere dealers. Komt omdat zij vorig jaar heeeel erg veel hebben verkocht en daardoor een mooie prijs kunnen krijgen bij de importeur. *O* *O*

Tnx to Wilco is er bovenop de gewone korting nog eens 15% korting omdat de club er nu bij is aangesloten! *D *D *D
 
Laatst bewerkt:
Gertjan leuk dat je de demper binnen hebt.
Eventueel dat je hem als waldhorn kan gebruiken totdat hij onder de motor kan.
Ik hoop voor je dat het niet te lang gaat duren, het weer wordt er een stuk beter op.
 
M`n nieuwe uitlaatdemper is binnen! Echt heel erg mooi is ie, nu nog m`n motortje terug...

Ik heb m besteld bij http://www.sidekick-performance.nl/inhoud.html

Na een tijd zoeken op internet kwam ik op die site terecht en zag dat zij uitlaatdempers voor aanzienlijk lagere prijzen kunnen leveren dan de andere dealers. Komt omdat zij vorig jaar heeeel erg veel hebben verkocht en daardoor een mooie prijs kunnen krijgen bij de importeur. *O* *O*

Tnx to Wilco is er bovenop de gewone korting nog eens 15% korting omdat de club er nu bij is aangesloten! *D *D *D
Jaa maar welke type is het nu je maakt ons wel nieuwschierig ixil,bsm of wat anders?
maar zit in ieder geval een leuk geluid in straks altijd beter dan een standaard demper
 
Hej Gertjan, Uitlaat al gemonteerd? Als ik wist hoe ik een video kon uploade zou ik er een van die van mij maken met BOS uitlaat. Ben benieuwd naar die van jou, wilde hem ook eerst bestellen maar heb toen toch voor de BOS gekozen!
 
Hey de uitlaat is helaas nog niet gemonteerd, hij staat momenteel bij de garage namelijk... Dus nog heel even wachten. Via youtube kan je makkelijk video`s uploaden, linkje hiernaartoe en klaar :) Hele mooie motor trwns!
 
full


groeten uit normandie :W
 
Laatst bewerkt:

Hallo allemaal, :+
Weer terug uit Normandie. We hebben van Duinkerken naar Caen helemaal langs de kust gereden :]
Een mooie maar niet snelle route langs de krijtrotsen en prachtige stadjes :P
Bij Caen zijn we de binnenlanden in gegaan, richting Parijs.
Daar hebben we een dag door "klein Zwitserland"van Normandie gereden ;)
Mooie en vooral rustige wegen met veel bochten :] tja dan weet je het wel :o :o
De snelheid zat er goed in en de banden werden daar mooi rond gereden :9

Kameraad reed achter mij met de videocamera gemonteerd op zijn motor.
Zowel het beeld als geluid zijn super *D
Ik zal proberen het op internet te krijgen 8-) 8-)
Altijd weer een leuke reclame voor Hyosung

Eergisteren zijn we boven Parijs gestrand en gisteren binnendoor tot Maastricht.
Daarna op de snelweg naar huis
Alles is super verlopen. :)
Geen kleppen die om mij oren vlogen.
Geen bijen of wespen die onder mijn lip zijn gaan zitten _O-
Twee kleine minpuntjes: De folie op mijn scherm begint te bubbelen
De koppelingskabel staat op springen B|
Het eerste is slordig en het tweede is :( ( lijkt echt op een ducatie)
Maarja we hebben nog garantie zulen we maar zeggen
Morgen maar even Frans bellen
De teller staat nu op 4875 km

Heb je al wat gehoord Gertjan :? :?

full

Honfleur
Eeen leuk stadje bij Le Havre

full


De kustlijn van Normandie
 
Laatst bewerkt:
Marcel goeie vakantie gehad???
Volgens mij kwam ik je Dinsdagavond tegen op de A15 jullie kwamen net van de A50 af en daarna de afslag Elst/Oosterhout.
Er reed daar namelijk een GELE Hyosung zoals jij neg even gewacht tot er wat meer gas gegeven werd maar mocht helaas niet baten.
De post moet nog gedaan worden ze gaan altijd per 5 tegelijk weg in verband met de korting.
 
Klopt Systemeng, :W
Wij gingen er bij Oosterhout even af om te tanken en een bak koffie drinken.
Na 550 km rijden beginnen bij mij de benen te verkrampen en bij mijn kameraden zijn er een paar bij die last van een dooie kont krijgen :Y
Het gas geven was er toen wel uit. Moet eerlijk toegeven dat na 5 dagen motorrijden ik me best wel kan gedragen })
Zodra mijn kameraad de video heeft laten branden op cd zal ik proberen een stukje ervan op internet te zetten.
Daar wordt iets meer gas opgegeven _O- _O- _O-
Maar wel grappig dat we elkaar daar tegenkomen *O*

De post zie ik vanzelf wel :Y :Y :Y
In iedergeval bedankt
 
Na afgelopen weekend op een Hyosung GV 650 te hebben gereden even een reactie.

Een kennis, die de motor nieuw had gekocht heeft er nu 24.000 km opzitten (gebruikt um ook voor woon-werk-verkeer). Het stuurgedrag is perfect voor zon ding, alleen de grondspeling is ook voor zon model te laag. De suzuki techniek is motorisch prima, verbruikt alleen behoorlijk veel olie, de literbusjes olie staan op voorraad hehe.

Verder is het zwaar bagger. Er is gebruik gemaakt van goedkope materialen, alles is marginaal. Om simpel voorbeeld te noemen: De beugeltjes van de remvloeistofresevoirs zijn allemaal zo ontzettend dun en ik vind dat je daar echt kunt zien dat daarop bezuinigd is (de scherpe prijs vind je daar dus in terug).

Mijn mening: Koop een goede 2e hands motor voor die 8.000 euro. Dat maakt dan net het verschil tussen een dikke shopper en een goedkoop brommertje.
 
verbruikt alleen behoorlijk veel olie, de literbusjes olie staan op voorraad hehe.
:? :o
Verder is het zwaar bagger.
Da's - naar aanleiding van datgene wat volgt - mogelijk wat overdreven ?

Er is gebruik gemaakt van goedkope materialen, alles is marginaal. Om simpel voorbeeld te noemen: De beugeltjes van de remvloeistofresevoirs zijn allemaal zo ontzettend dun en ik vind dat je daar echt kunt zien dat daarop bezuinigd is (de scherpe prijs vind je daar dus in terug).
Inderdaad ;)

Toch is er nog nooit iets afgescheurd/afgebroken !
alleen de grondspeling is ook voor zon model te laag
Te weinig grondspeling op een chopper :? Vreemd _O-
Mijn mening: Koop een goede 2e hands motor voor die 8.000 euro. Dat maakt dan net het verschil tussen een dikke shopper en een goedkoop brommertje.
Tja ;)
 
Laatst bewerkt:
Veel sterkte iig met je duurzame brommer _O- .

Ik was iig erg blij dat ik mijn donkere vizier erop had geklikt toen ik er op moest rijden ;) .
 
Veel sterkte iig met je duurzame brommer _O- .

Ik was iig erg blij dat ik mijn donkere vizier erop had geklikt toen ik er op moest rijden ;) .
Sterkte heb ik niet nodig en plezier heb ik er al van, inderdaad een goedkope manier van dagelijks transport ( ook qua gebruik, dit itt m'n Vmax die de 1:10 bij lange na niet haalt :X )


kijk net in je profiel en zie dat de enige berichten die je gepost hebt op MF de 2 posts zijn die hier in het topic staan _O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Nou nou nou, wat een warm welkom voor een nieuwe MF´er als je alleen een mening geeft ;) .

Dan is het goed als je um voor dagelijks transport gebruikt, idd zonde van de Vmax, mooie bike trouwens :9~ :) !
 
Na afgelopen weekend op een Hyosung GV 650 te hebben gereden even een reactie.

Een kennis, die de motor nieuw had gekocht heeft er nu 24.000 km opzitten (gebruikt um ook voor woon-werk-verkeer). Het stuurgedrag is perfect voor zon ding, alleen de grondspeling is ook voor zon model te laag. De suzuki techniek is motorisch prima, verbruikt alleen behoorlijk veel olie, de literbusjes olie staan op voorraad hehe.

Verder is het zwaar bagger. Er is gebruik gemaakt van goedkope materialen, alles is marginaal. Om simpel voorbeeld te noemen: De beugeltjes van de remvloeistofresevoirs zijn allemaal zo ontzettend dun en ik vind dat je daar echt kunt zien dat daarop bezuinigd is (de scherpe prijs vind je daar dus in terug).

Mijn mening: Koop een goede 2e hands motor voor die 8.000 euro. Dat maakt dan net het verschil tussen een dikke shopper en een goedkoop brommertje.

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Het stuurgedrag is NOOIT perfect bij een shopper :+
En de grondspeling hoort laag te zijn bij zo`n rijdend schijthuis
De techniek is niet van Suzuki
En als hij veel olie verbruikt is hij stuk. Ik heb nog nooit gehoord dat de Hyo olie verbruikt
Jouw grote vrind heeft gewoon garantie, dus.....
Wat is marginaal :? :?
Waarom moeten de beugeltjes van de remvloeistofresevoir dik zijn :?
Volgens mij is de Hyo shopper zo groot en dik dat er alleen maar grote mensen oppassen
Dat heb ik tenminste gehoord.
Hij is niet zo opgedrongen als b.v. de virago`s van yamaha.
Als je daar opzit lijkt het net of je de krant aan het lezen bent op de w.c. _O- _O-
Maarja ieder zijn smaak zullen we maar zeggen ;)
 
Nou nou nou, wat een warm welkom voor een nieuwe MF´er als je alleen een mening geeft ;) .
't ging om de manier waarop ( maar dat is altijd het probleem van iets lezen zonder een gezicht of de juiste emoties erbij - en dan bedoel ik dus niet emoticons maar echte gezichtsuitdrukkingen en stem-intonaties ) ;)
Dan is het goed als je um voor dagelijks transport gebruikt, idd zonde van de Vmax, mooie bike trouwens :9~ :) !
P'sies :Y
 
Laatst bewerkt:
Oh trouwens voor mij is het wel mijn motor waar ik alles maar dan ook alles mee doe ;)
Ik heb nog een oude dr 500 staan voor het terrein.
Het is ook niet alleen de prijs waarom ik de hyosung heb gekocht. :Y
Maar ik vind hem ECHT mooi en hij rijdt ECHT heel fijn heeft veel PKs en net zoveel koppel als een Buel. 8-) 8-) 8-)
Ik vind hem ook uniek op de markt. Je ziet ze bijna niet :P :P
Dat mag van mij zo blijven hoor :Y :Y :Y
Op een paar kleine afwerkpunten na is hij net zo goed als een jap.
Als we het dan over een brommetje hebben zou ik ook geen yamaha r6 willen hebben |( |(
Tot nu toe zijn er maar weinig die achter mij blijven hangen op een bochtige weg.
Ja, ik heb een groot hart maar daarmee alleen kom je er niet :W :W
 
Laatst bewerkt:
Kan de topicnaam niet verandert worden in alleen `Hyosung` of iets in die richting? Dat gedeelte `is dat wat of niet` trekt namelijk zoveel van die kanslozen aan die angstig zijn voor een nieuw merk, nutteloze informatie toevoegen, graag zeiken over een ander en geloven dat `Hun` merken helemaal fantastisch zijn... beetje jammer
 
Kan de topicnaam niet verandert worden in alleen `Hyosung` of iets in die richting? Dat gedeelte `is dat wat of niet` trekt namelijk zoveel van die kanslozen aan die angstig zijn voor een nieuw merk, nutteloze informatie toevoegen, graag zeiken over een ander en geloven dat `Hun` merken helemaal fantastisch zijn... beetje jammer
......

NEEEEEE dan kan ik um niet meer terugvinden....

Gewoon meer posten en dan dan noemen we deeltje twee gewoon.
Gt650r het rooie gevaarte op de weg (of een ander kleurtje natuurlijk) , net wie de startpost maakt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan