Ideeën Bus (topic)

Acura-Scott

MF veteraan
14 nov 2006
14.717
0
heb je nog een leuk id wat de mods mischien kunnen gebruiken
als upgrade voor MF ?


ideeenbus.gif



Post hier je id en mischien kunnen ze er wat mee !!!
(klinkt als een slogan) _O-
 
Laatst bewerkt:
mijn id was op net al b.v. motorstek en hyves en link te
maken zodat men ook direct filmpjes kan posten in een topic ....

(dus dat men m dan ook op MF kan afspelen en niet doorlinkt)
 
Laatst bewerkt:
Goed idee, maakt alleen de laadtijd voor de wat tragere gebruikers, met name ook de pda e.d. gebruikers wel erg lang ;)
 
Dat er 3 van je favoriete topics gelijk in het ''start scherm'' komen te staan.....

Tussen motormeuk en algemeen in ofzo...??..
 
Is het misschien handig om er voor te zorgen dat wanneer je een topic opent dat het systeem dan direct naar de laatste pagina springt?

Of heb ik een instelling in het profiel niet geod staan?

[Mods] Kunnen jullie deze post verplaatsen naar het topic over verbeteringen :)
 
Laatst bewerkt:
Is het misschien handig om er voor te zorgen dat wanneer je een topic opent dat het systeem dan direct naar de laatste pagina springt?

Of heb ik een instelling in het profiel niet geod staan?

[Mods] Kunnen jullie deze post verplaatsen naar het topic over verbeteringen :)
[FAQ=,linktolastpage]Algemene FAQ: Openen van een onderwerp[/FAQ]
 
is het niet mogelijk om dit topic ergens te zetten
waar mensen wat vaker kijken ?

heb 't gevoel dat V&O niet zo druk bezocht wordt :)
 
Idee:
Die documentenlijst, daar kan je niets uit wissen, oke, dat neem ik maar voor lief.
Maar aangezien ik alle plaatjes, smileys, foto's etc in die lijst upload, wordt ie wel erg lang nu...
Is het een idee om er mapjes in te kunnen maken?
Zodat de smileys die ik vaker gebruik bij elkaar kunnen, en de foto's die eenmalig waren ook in een ander mapje komen waar ik niet meer bij hoef.
Scheelt mij telkens pagina's spitten op zoek naar die ene smiley....
 
Idee:
Die documentenlijst, daar kan je niets uit wissen, oke, dat neem ik maar voor lief.
Maar aangezien ik alle plaatjes, smileys, foto's etc in die lijst upload, wordt ie wel erg lang nu...
Is het een idee om er mapjes in te kunnen maken?
Zodat de smileys die ik vaker gebruik bij elkaar kunnen, en de foto's die eenmalig waren ook in een ander mapje komen waar ik niet meer bij hoef.
Scheelt mij telkens pagina's spitten op zoek naar die ene smiley....
Ga eens naar je documentenlijst, klik op 'Bewerk folders' en daarna op 'Voeg een nieuwe folder toe' :)
 
Laatst bewerkt:


zeg Pierre,

is het ook mogenlijk (of misschien is het een goed idee) om te kiezen of je een topic bij het openen alleen zichtbaar wilt laten voor MF leden en dus niet voor gasten?

reden dat ik dat vraag is mijn nieuwe motor(project), eigenlijk zou ik hier graag een topic over openen, maar het is ook vrij bekend dat hier de 'verkeerde' geïntresseerden meelezen.
die kunnen zich natuurlijk ook aanmelden, maar dat is toch net even een stapje verder dan ze wellicht ook doen, dus dan lijkt het me handig dat wie niet ingelogd is, dat topic dan ook niet kan zien.
beetje zoals OT nu is.
 
zeg Pierre,

is het ook mogenlijk (of misschien is het een goed idee) om te kiezen of je een topic bij het openen alleen zichtbaar wilt laten voor MF leden en dus niet voor gasten?

reden dat ik dat vraag is mijn nieuwe motor(project), eigenlijk zou ik hier graag een topic over openen, maar het is ook vrij bekend dat hier de 'verkeerde' geïntresseerden meelezen.
die kunnen zich natuurlijk ook aanmelden, maar dat is toch net even een stapje verder dan ze wellicht ook doen, dus dan lijkt het me handig dat wie niet ingelogd is, dat topic dan ook niet kan zien.
beetje zoals OT nu is.

slimme mensen die fireblade rijders ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan