Ideeën Bus (topic)

Ik zou het leuk vinden als je mensen 'respect' of 'karma' kon geven door middel van een + en - knopje bij de naam..
Is ook motiverend voro de mensen die in techniek topic het goede antwoord geven :P

Natuurlijk meot er wel een maximum per dag aan zitten en een maximum wat je 1 persoon kan geven.. anders wordt er misbruik gemaakt!


is dit wat?? O-)
 
Ik zou een feedback systeem handig vinden voor het verkoop gedeelte, kun je ook gelijk zien hoe de ervaringen van anderen met die persoon zijn zonder eerst de hele search door te moeten spitten.
 
Ik zou het leuk vinden als je mensen 'respect' of 'karma' kon geven door middel van een + en - knopje bij de naam..
Is ook motiverend voro de mensen die in techniek topic het goede antwoord geven :P

Natuurlijk meot er wel een maximum per dag aan zitten en een maximum wat je 1 persoon kan geven.. anders wordt er misbruik gemaakt!


is dit wat?? O-)

Ik zou een feedback systeem handig vinden voor het verkoop gedeelte, kun je ook gelijk zien hoe de ervaringen van anderen met die persoon zijn zonder eerst de hele search door te moeten spitten.


jullie zitten te veel op EBAY :+
 
klopt :+

maar geef toe, het kan best handig zijn.

Dat van dat karma boeit me helemaal niks, maar voor verkoop is het wel handig.
 
even oma aan de kant zetten :+

Is er ook een mogelijkheid om op forum.mobiel naar de laatste reacties te gaan? Elke keer dat ik op een topic kijk sta ik op pagina 1 en ik eingelijk de alleen de laatste wil zien?

Groeten buikschuiver oet dre
 
Ik zit voor de auto op een engelse forum en daar hebben ze een soort van maandelijkse fotocompetitie waarbij ze maandelijks iemand tot winnaar uitroepen die zijn of haar (in dit geval auto) bezit het mooist op de plaat heeft weten vast te leggen. Een aanvullend idee kan zijn na het verzamelen van 12 van de mooiste foto's een plaats op een MF kalender het jaar daarop ?

Tis maar een idee, wellicht dat er animo voor is !

Gr,
Charles
 
waar is aan zat te denken: (in het kort)

  • Een overzichtelijke kalender met alle activiteiten erin(tourritten, meetings en beursen
)
  • Een foto album waar iedereen zijn eigen foto's kan uploaden van de bezochte evenementen, meetings e.d.
Uitleg
Bij het huidige topic: wat is er te doen? worden er erg veel ritten georganiseerd, vele vallen je niet op, omdat er eigenlijk gewoon te veel zijn. als alles in een jaarkalender komt te staan, dan kan jeveel makkelijker op datum zoeken. Misschien is een zoek functie hierbij ook handig, zodat je bijvoorbeeld je omgeving aan kan vinken, je afstand die je wilt rijden vanaf je woonplaats en soort activiteit.

Ook vind ik de foto's van vorige activiteiten met de huidige opbouw moeilijk te vinden. Als er een Fotoalbum komt, staan alle foto's mooi centraal van alle activiteiten. Ook hier is het misschien handig om er een zoek functie bij te hebben. Daari kan je dan zoeken naar de naam van het evenement, datum of naam van een forumlid.

Misschien zijn het leuke ideeën. (positief bedoeld allemaal. Op deze manier word het naar mijn idee nog beter ;))

Gr. Bas
 
Terug
Bovenaan Onderaan