Ik weet niet waar de grenzen van mijn motor liggen. Simpelweg omdat de grenzen van mijn motor verder liggen dan mijn eigen durven. Blijf ik binnen de grenzen van mijn eigen durven, blijf ik vanzelf binnen de grenzen van wat de motor kan....
want je moet toch de grenzen van je machine kennen..
Ik kan lezen en schrijven met mijn motor. Ik weet hoe snel 'ie kan, hoe langzaam 'ie kan en hoe ik ermee kan/moet maneuvreren. En mijn motor kan verder dan ik, maar dat heb ik nog nooit nodig gehad.weten wat je er allemaal mee kan..
Ik zit heerlijk op mijn motor. Vakanties van 3000km in een week zijn geen uitzondering. Als ik niet lekker op mijn motor zou zitten, was dat niet mogelijk.Zodat je lekkerder op de motor zit,
Ik vertrouw mijn motor, voor hoever ik 'm moet vertrouwen.vol vertrouwen..
Daar hebben ze VRO's voor uitgevonden. Daarbij ben ik in de 29 jaar dat ik inmiddels rond rij nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, in een situatie gekomen dat ik een wheelie nodig had.dat je ook in gevaarlijke situaties weet wat je moet doen..
Naar wat ik hierboven heb omschreven, lijkt me dat volledige onzin.Dus hierbij de vraag, verplicht wheelie kunnen of niet?
Zie je het al voor je?En dan zeg ik heus niet dat je dit op de openbare weg moet kunnen en gaan doen, gewoon bij de lessen of apart een keer op een afgesloten oefenterrein aan werken..
Oh køt, het is vrijdag.....