iemand ervaring met 'de motorkelder' ?

Vroeger kwam ik wel eens bij Cees van Dongen in de Zaagmolenstraat. Dat was ook een echte brombeer. Maar wel verstand van zaken. Harde kern, zachte pit.

Effe 0ff topic wat is met cees van dongen gebeurt! Was een een goede zaak werkt tie nog ergsn?
 
*pjp is geweldig en heeft gelijk*

zal wel ons uiterlijk zijn?
Moet haast wel :9 , en wat betreft wat andere opmerkingen zo van 'zo is ie nou een maal'e.d. Als ik ergens kom voor advies of service dan wil ik normaal behandeld worden. Als dit over safe was gegaan waren de reacties volgens mij heel anders geweest! B|
 
Moet haast wel :9 , en wat betreft wat andere opmerkingen zo van 'zo is ie nou een maal'e.d. Als ik ergens kom voor advies of service dan wil ik normaal behandeld worden. Als dit over safe was gegaan waren de reacties volgens mij heel anders geweest! B|
Ga jij toch lekker naar Safe? 8-)
 
Of is Safe ook niks voor jou :?
Zucht...... nou vooruit dan: wat ik bedoel is dat als je dit soort behandeling zou krijgen bij een grote motorzaak (zoals safe of motoport) dan zou iedereen roepen dat het slechte service is en dat het een kudzaak is ed.
Nu het een klein zelfstandig bedrijfje betreft roepen ze, hoort bij het motorrijders gedrag ( :? ) en zo is hij nu eenmaal. Alles wat ik wil zeggen is dat als ik in ruil voor mijn geld diensten wil afnemen ik verwacht dat ik normaal wordt benaderd. Ik hoop dat het nu duidelijk is.
 
pjp, helemaal met je eens, ik laat me ook niet als hond behandelen! Maarrrr.... als je (zoals bij het pizza incident ik zelf gezien heb) je opsteld als een beroeps urineerder als klant, en denkt de vlotte jongen uit te hangen, kan het gebeuren dat je de (pizzadoos) deksel op je neus krijgt. Bij mij op mn werk is de klant ook koning, maar als tie loopt te zeiken kan tie ook even wachten, dan is mijn motivatie ook nul. 15 jaar kom ik daar al voor onderhoud, en ik weet weinig zaken die zo meedenken voor iemand met een kleine beurs als dat Rien doet. Met plakband en ijzerdraad kwam ik binnen met mn eerste XL, en voor een prikkie reed ik weer veilig naar huis. Tarieven zijn om te gillen voor het sleutelen, en tja, als het druk is moet je even op je beurt wachten. waar niet? Juist als het druk is (of als hij zit te eten ;) ) moet je geen domme dingen vragen, of op je beurt wachten tot juw domme ding de tijd krijgt die het verdient. Ik heb geen aandelen, wil niet met Rien trouwen (valt niet in mn doelgroep en ben dan bang voor franka), maar voor ieder de zaak die hem of haar goed ligt toch?
 
Zucht...... nou vooruit dan: wat ik bedoel is dat als je dit soort behandeling zou krijgen bij een grote motorzaak (zoals safe of motoport) dan zou iedereen roepen dat het slechte service is en dat het een kudzaak is ed.
Nu het een klein zelfstandig bedrijfje betreft roepen ze, hoort bij het motorrijders gedrag ( :? ) en zo is hij nu eenmaal. Alles wat ik wil zeggen is dat als ik in ruil voor mijn geld diensten wil afnemen ik verwacht dat ik normaal wordt benaderd. Ik hoop dat het nu duidelijk is.

vind ik ook , de volgende keer Bel je FF van te voren dan kan Rien de vlag uitsteken en de rode loper uitleggen .
als jij dan aankomt loopt ie glimlachend en buigend naar je toe om je hand te kussen en te vragen of alles naar wens is.
wie is je vader wie is je moeder.....? :} _O- :W :} _O- :W
 
Bij safe en Motorport vind ik de behandeling ook niet prettig, gladde verkopers die niets weten......daar heb je niets aan. :r

De reactie op het 200 euro roestbak voorbeeld is wel erg bot maar niet geheel onterecht.
 
Zucht...... nou vooruit dan: wat ik bedoel is dat als je dit soort behandeling zou krijgen bij een grote motorzaak (zoals safe of motoport) dan zou iedereen roepen dat het slechte service is en dat het een kudzaak is ed.
Nu het een klein zelfstandig bedrijfje betreft roepen ze, hoort bij het motorrijders gedrag ( :? ) en zo is hij nu eenmaal. Alles wat ik wil zeggen is dat als ik in ruil voor mijn geld diensten wil afnemen ik verwacht dat ik normaal wordt benaderd. Ik hoop dat het nu duidelijk is.
de kleine man kiest op die manier zijn klandizie...
het zal ook de manier zijn hoe hij aangesproken wordt. ik ken wel meer van dat soort kleine zaken en die helpen je het beste.... als je tenminste een beetje normaal tegen ze doet en niet de consument-die-zijn-rechten-kent uithangt.... of roepen dat het elders goedkoper is... zo iemand wuift je dan met een glimlach weg.



dan ga je maar naar de dozenschuivers...
 
voila, om 't in 't kort te resumeren ; ben je een kleine éénmanszaak en weet je met wat je bezig bent dan mag je zo bot zijn als koevoet, dus geen geslijm maar: 1) wat mot je ? 2)ik zal ik snel en goedkoop fiksen 3) vooral niet te veel tegen me lullen voor niks 4) betalen en oprotten en plaats maken voor het volgende sociale probleem.5) ik heb jouw dankjewel niet nodig en reken vooral niet op mijn alsjeblieft.
Nou, das toch prachtig, die garagisten zijn geen politiekers maar stielmannen die jou op de weg houden voor niet veel. IKEA is ook k.t met pruimen en toch koopt iedereen daar ooit wel eens iets in z'n leven.
 
pjp, helemaal met je eens, ik laat me ook niet als hond behandelen! Maarrrr.... als je (zoals bij het pizza incident ik zelf gezien heb) je opsteld als een beroeps urineerder als klant, en denkt de vlotte jongen uit te hangen, kan het gebeuren dat je de (pizzadoos) deksel op je neus krijgt. Bij mij op mn werk is de klant ook koning, maar als tie loopt te zeiken kan tie ook even wachten, dan is mijn motivatie ook nul. 15 jaar kom ik daar al voor onderhoud, en ik weet weinig zaken die zo meedenken voor iemand met een kleine beurs als dat Rien doet. Met plakband en ijzerdraad kwam ik binnen met mn eerste XL, en voor een prikkie reed ik weer veilig naar huis. Tarieven zijn om te gillen voor het sleutelen, en tja, als het druk is moet je even op je beurt wachten. waar niet? Juist als het druk is (of als hij zit te eten ;) ) moet je geen domme dingen vragen, of op je beurt wachten tot juw domme ding de tijd krijgt die het verdient. Ik heb geen aandelen, wil niet met Rien trouwen (valt niet in mn doelgroep en ben dan bang voor franka), maar voor ieder de zaak die hem of haar goed ligt toch?
afrikatwin, mee eens, maar ik ben niet als een beroepszeikert naar binnengegaan, ik heb niet gezeurd over de prijs, ik heb gewoon gevraagd of hij mij kon helpen met bepaalde zaken mbt mijn motor. (lijkt mij geen rare vraag gezien de business waar Rien in zit) en om dan maar allemaal onzin te moeten slikken gaat mij te ver. Ik twijfel ook niet aan zijn kunde en kennis (heb daar geen enkele reden toe) maar vind hem wat betreft menselijke relaties toch wel ernstig te kort schieten, dat is mijn punt. De sfeer die er hangt is gewoon erg negetief, maar sommige mensen zullen daar wel van houden kennelijk.
 
voila, om 't in 't kort te resumeren ; ben je een kleine éénmanszaak en weet je met wat je bezig bent dan mag je zo bot zijn als koevoet, dus geen geslijm maar: 1) wat mot je ? 2)ik zal ik snel en goedkoop fiksen 3) vooral niet te veel tegen me lullen voor niks 4) betalen en oprotten en plaats maken voor het volgende sociale probleem.5) ik heb jouw dankjewel niet nodig en reken vooral niet op mijn alsjeblieft.
Nou, das toch prachtig, die garagisten zijn geen politiekers maar stielmannen die jou op de weg houden voor niet veel. IKEA is ook k.t met pruimen en toch koopt iedereen daar ooit wel eens iets in z'n leven.
en je punt is?
 
en je punt is?
Dat had ie in zijn eerste post al duidelijk gemaakt.


Mijn advies: laat hem lekker door de stront zakken, als ie een grote bek heeft of in jouw ogen niet vriendelijk genoeg ga je er toch gewoon niet meer naartoe?
 
happyVFR, dat is nou net 't probleem, collegamotorrijders die mij dan vragen, "hé Georges, ga jij nog naar die eikel ?" tja, moet ik dan boos worden op die gasten die dat botte gedoe van m'n garagist niet pikken, ik heb geen problemen met die man, maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die gewoon geen poot in z'n winkel meer zetten, en dat enkel omdat meneertje de garagist een beetje excentriek is, maar zo zit die kerel nu eenmaal in elkaar dus .., moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken waar die naar toe gaat.
 
Liever een gek aan mijn motor die weet wat die doet dan een gladde verkoper die denkt dat het linker hendeltje de achterrem is.
 
Voor mensen die eens willen napraten naar aanleiding van een onheuse bejegening door een medewerker van een motorzaak heb ik even het telefoonnummer van de Stichting Korrelatie opgezocht: 0900-1450 30cpm ma-vr 9:00-18:00.
 
ach het is toch duidelijk, de snel pratende yup met kids op de creche, vrouwtje aan 't werk, leasebakkie die mag fijn naar de dozen schuivers. En de normale mensen met en normale houding zijn overal welkom ;)
 
ach het is toch duidelijk, de snel pratende yup met kids op de creche, vrouwtje aan 't werk, leasebakkie die mag fijn naar de dozen schuivers. En de normale mensen met en normale houding zijn overal welkom ;)

Dus als ik Rien niet aardig vind en niet meer naar hem toe ga ben ik een pratende yup met kids op de creche, minnaresje 'on the side' etc.etc.etc.. en mot ik maar naar Motoport of hoe die zaken ook mogen heten.

Beetje kortzichtig Capoeirist... :Z
 
ja is eigenlijk altijd al een stil verlangen van me geweest dus vandaar dat ik het er zelf maar aan toe gevoegd heb *D
 
Dus als ik Rien niet aardig vind en niet meer naar hem toe ga ben ik een pratende yup met kids op de creche, minnaresje 'on the side' etc.etc.etc.. en mot ik maar naar Motoport of hoe die zaken ook mogen heten.

Beetje kortzichtig Capoeirist... :Z

Je proeft duidelijk het sarcasme niet uit de post :Z

Als je iemand niet aardig vind of vind dat je er niet goed behandeld word dan ga je toch mooi ergens anders heen :) ben in legio winkels/zaken/bedrijven geweest.. als ik ergens slecht word behandeld dan toedeledokie, zo simpel is het. er is keuze genoeg, alleen de beste kan zich wel arrogantie veroorloven.


goede minnares kan zich ook arrogantie veroorloven, maarja met veel minnaressen kun jij je dat veroorloven })
 
Terug
Bovenaan Onderaan