Ik ben gecrashed

Menze

MF'er
7 jun 2004
99
0
Groningen
Nog maar een week deel van de motorwereld, oftewel, nog maar een week in het bezit van een prachtige Yamaha DragStar, en nu al onderuit. Ik reed net weg bij een stoplicht, komt er ineens een auto uit een uitrit. Ze kijkt niet op of om en ik moet vol in mn remmen, gevolg: Motor glijdt onder me weg en ramt de auto, ik glijdt door over de weg tot ik tegen de stoep tot stilstand kom. Ik mankeer gelukkig niets, maar mn motor is een ander verhaal...
 
Dat is balen voor je ;(

Gelukkig heb je zelf niks.
Heb je foto's van je motor?
 
Joh! Gelukkig mankeer je zelf niets.
Is het nog te repareren, of wordt het een nieuwe fiets bestellen bij de dealer?
Ben wel benieuwd hoe 'ie eruit ziet!

AL van de schrik bekomen, trouwens?
 
Precies hetzelfde meegemaakt op 1 januari. Maar dan op een rotonde. Hopelijk verzekerings-technisch alles goed geregeld? Ik bedoel getuigen etc... Bij mij bekende de tegenpartij namelijk mondeling schuld. Op papier werd het een hele andere zaak. Daarin werden de feiten ineens verdraaid door de tegenpartij. (achterkant van het schadeformuliertje) Maanden op mijn geld moeten wachten.

In ieder geval succes en hopelijk weer snel op de motor!
 
nee, helaas geen post-crash fotos, maar stel je maar een mooi glimmende chopper voor, waarbij vrijwel de gehele rechterkant aan gort is (de mooie kant dus)
 
Precies hetzelfde meegemaakt op 1 januari. Maar dan op een rotonde. Hopelijk verzekerings-technisch alles goed geregeld? Ik bedoel getuigen etc... Bij mij bekende de tegenpartij namelijk mondeling schuld. Op papier werd het een hele andere zaak. Daarin werden de feiten ineens verdraaid door de tegenpartij. (achterkant van het schadeformuliertje) Maanden op mijn geld moeten wachten.

In ieder geval succes en hopelijk weer snel op de motor!

Ja, alles is qua verzekering wel geregeld, hoewel ik die vrouw wel iets kon aandoen op het moment van het ongeluk, is het geen slecht mens, dat scheelt al heel veel.
 
Balen joh, succes met afhandelen van de schade!

Ja, alles is qua verzekering wel geregeld, hoewel ik die vrouw wel iets kon aandoen op het moment van het ongeluk, is het geen slecht mens, dat scheelt al heel veel.
De meesten doen het niet expres maar daar denk je op dat moment anders over :)
 
Reden om een GS te kopen? :)


p.s. gelukkig met jezelf goed afgelopen. Ook geen spierpijn of blauwe plekken?
 
Laatst bewerkt:
Balen man ;( , maar gelukkig ben je er zelf goed afgekomen. Hopelijk is je motor ondanks dat hij er niet goed uit zag ;( nog te maken.

Ik zie dat je uit Groningen komt, is het ongeluk ook in Groningen gebeurt en waar precies?
 
Als die wagen van een parking komt, ben je normaal gezien in je recht.
Al is het wel mooi klote, een week aan het rijden en je word van je sokken gereden door iemand die weer niet op de tweewielige wereld let! :(
Hoop dat je rap terug kunt rijden, succes.
 
Voor zwembad de parrel, op de eikenlaan. Die auto kwam van de parkeerplaats van de parrel

Aha, die weg ken ik zo niet, ben nu ook weer niet al te bekend in Groningen ;) . Maar wel kloten van je motor ;( , hopelijk valt het allemaal nog een beetje mee met je motor.
 
shit! dat is echt K*t sorry hoor.

ik voel met je mee.

hopelijk komen jij en je motor er snel weer bovenop zodat je kan :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan